Tvillingene ❤❤

Asså, kor mye har dokke lagt på dokke? E 21 uker nå å har lagt på meg 16 kilo! D e mye d!
Jeg har bare én i magen og har lagt på meg 12kg 18+6, sikkert på 14kg ved 21 uker.
 
Jeg måtte vente en stund på ultralyd i dag fordi en av de før meg uventet oppdaget tvillinger. Flere augusttvillinger, men ikke tilhørende forumet da.
 
Men eg føle eg ikkje spise så mye drit men jør jo tydeligvis d..
Men asså, ka spise dokke iløpe av ein dag?
 
Men eg føle eg ikkje spise så mye drit men jør jo tydeligvis d..
Men asså, ka spise dokke iløpe av ein dag?
Samme følelsen her :p tok helt av en stund, og jeg trykte i trynet ALT jeg kom over, noe som ikke er likt meg. Så de siste 2-3 ukene har jeg skjerpa meg. Har lyst på mat hele tiden, og det er vanskelig å ikke spise. Kroppen skriker etter mat. Spiser MYE frukt, men det er visst ikke sunt det heller pga sukker :p men tenker det iallefall er vitaminer der :) har byttet ut skive med frokostblanding, sånn type sunn granola eller hva det nå heter, men havremelk og banan oppi. Spiser det et par ganger til dagen. Og prøver begrense mengden middag. Burde spise mer grønnsaker, men det byr meg litt imot. Brokkoli er det eneste som frister. Men tar av og til å woker litt grønnsaker og trykker i meg, bare for å ha gjort det :hilarious:
 
Forresten ikke sikkert du spiser mye dritt, men kroppen er "fantastisk" og lagrer alt, slik at du skal ha fettreserver til amming osv. I første svangerskap gikk jeg opp 3 bh-størrelser !! Denne gangen opp 1 bare :) går mye vekt i ett sett med pupper og ;)
 
Forresten ikke sikkert du spiser mye dritt, men kroppen er "fantastisk" og lagrer alt, slik at du skal ha fettreserver til amming osv. I første svangerskap gikk jeg opp 3 bh-størrelser !! Denne gangen opp 1 bare :) går mye vekt i ett sett med pupper og ;)

Puppene e stabile ennå[emoji23] harkje vokst så mye.. ja eg e jo sånn så legge på meg av alt egentli.. drit..
 
Litt morsomt at alle vi som skal ha tvillinger får to av samme kjønn, når det er størst sannsynlighet for å få en av hver:p
 
Litt morsomt at alle vi som skal ha tvillinger får to av samme kjønn, når det er størst sannsynlighet for å få en av hver:p
Har tenkt det samme! Skal sjekke statistisk sentralbyrås oversikt over 2018 til neste år , og se om vi har ødelagt den statistikken helt :p
 
Når skal dere ha neste kontroll, og hvor ofte skal dere på kontroll? :)
 
Skal på neste ultralyd kontroll når æ e 22 uke e 18 nu
Du har allerede vært på OUL?
Var på OUL 18+5, og skal ikke på kontroll før 24+0 igjen. Lenge å vente..
 
Du har allerede vært på OUL?
Var på OUL 18+5, og skal ikke på kontroll før 24+0 igjen. Lenge å vente..

Ja var på oul igår, det er lenge ja, fikk beskjed om at æ skulle på ul kontroll når æ e uke 22 så jordmor annen hver uke fram til uke 30 etter det, så skulle æ vel ha hyppigere ul kontroller etter uke 30 hvis æ forsto ho riktig
 
Jeg med trillinger går på kontroll hver annen uke og det gjorde jeg fra uke 12☺. Det er mange kontroller men det er betryggende å følge med hvordan det går med de små der inne. Jeg trodde at tvilling gravide også fikk hver annen uke fra uke 20. Dere går på kontroll bare på sykehuset ikke sant?
 
Dere med tvillinger, hvor stor mage har dere? Min er såpass stor at det ser ut som mage til en som er 7-8 mnd med 1. Lurer på hvor stor den blir til slutt og hvilken tøy som skal passe
 
Back
Topp