Pokemon Go

Se hva jeg har utviklet [emoji4]
127388e27beb871e61924e91a4451706.jpg
 
Har også fått mitt første exraid. Må visst ha barnevakt siden det er i middagstid her. Kan ikke ha middag senere fordi det ender med store smerter for min sønn med refluks. Burde tatt med hu på 4.5 år siden hu fikk oss til å spille. Både jeg og mannen fikk pass.
Barna her elsker å så på Pokémon på Netflix og fikk bamser til jul.
 
Og i alle aldre. Moren min er nesten mer gira enn meg ;)
Ja ikke sant. Har vært på noen legendariske raid og er mange i forsjellige aldre der. For noen er det en familie aktivitet hvor barna også spiller. Her er det egen dialog på Messenger og der henter de eldre mennesker på 80 som ikke får kommi ut osv. Ganske morsomt egentlig. Veldig morsom gjeng i alle aldre. Fikk exraid der vi var på legendarisk sist. Er hovedsakelig den gymmen det er exraid på her. Veninna mi spiller også så vi har reist ut bare oss to også. Fått en venn av mannen til å spille også så han skal ut hele tiden også. Hehe.
 
Får bare håpe det kommer andre enn bare meg..
Noen som vet hvor mange invitasjoner som blir sendt ut?
20? Husker det det ble fullt på ett legendarisk med 20 stk. Men kanskje flere også siden det varer i 45 min. Ifølge Messenger hittil ( ikke alle skriver der inne heller) så er vi 13 stk hittil på det raidet. Trur de fleste prøver å få med seg sånne raid. Er ikke mulig å få tak i den pokemonen utenom.
 
Ja ikke sant. Har vært på noen legendariske raid og er mange i forsjellige aldre der. For noen er det en familie aktivitet hvor barna også spiller. Her er det egen dialog på Messenger og der henter de eldre mennesker på 80 som ikke får kommi ut osv. Ganske morsomt egentlig. Veldig morsom gjeng i alle aldre. Fikk exraid der vi var på legendarisk sist. Er hovedsakelig den gymmen det er exraid på her. Veninna mi spiller også så vi har reist ut bare oss to også. Fått en venn av mannen til å spille også så han skal ut hele tiden også. Hehe.
Hehe, sant. Husker vi var i berlin i sommer - maaange som spilte, fleste godt over 40 :)

Husker moren min først var litt flau, da hun har passert 60+ men så møtte gun en del eldre en gang hun var i Frognerparken, så nå er det bare kos. Startet jo fordi barnebarnet spilte - så skulle hum baaaaare hente inn baller for henne, så baaaare hjelpe for å gå på eggene, så baaaaare fange litt så niesen min kunne oppgradere. Endte jo med at niesen min skapte egen konto da moren min tpk helt av ;)

Pappa bare rister på hodet av det hele; men synes det er veldig koselig at familien plutselig er så gira på å gå tur [emoji23]
 
Hehe, sant. Husker vi var i berlin i sommer - maaange som spilte, fleste godt over 40 :)

Husker moren min først var litt flau, da hun har passert 60+ men så møtte gun en del eldre en gang hun var i Frognerparken, så nå er det bare kos. Startet jo fordi barnebarnet spilte - så skulle hum baaaaare hente inn baller for henne, så baaaare hjelpe for å gå på eggene, så baaaaare fange litt så niesen min kunne oppgradere. Endte jo med at niesen min skapte egen konto da moren min tpk helt av ;)

Pappa bare rister på hodet av det hele; men synes det er veldig koselig at familien plutselig er så gira på å gå tur [emoji23]
Ja ikke sant. Er blitt ett ordentlig familie spill. Har en sønn på 2 år som prater lite men han kan sine pokemon. Hehe. Synes det er litt koselig å dra ut også å spille. Møter så mange andre folk. Datteren min og en annen gutt lekte sisten etter ett raid osv.
 
Begynner å føle meg nervøs for exraiden i morgen [emoji14]
Hehe. Mannen min er sikker på at det går galt. Han får nesten aldri noen av de pokemonene på raid. Merkelig egentlig. Tok to legendariske raid etter hverandre og han fikk ingen av dem. Jeg fikk den ene. Hadde den fra før så mannen var litt snurt på meg.
 
Back
Topp