Pokemon Go

67a60a9e918e3c99b2b6d69f2f01115e.jpg


Weee :) fikk min første shiny [emoji14]
Da er vi flere. Kjempe gøy når jeg åpnet spillet hjemme i går og det første som dukker opp er en shiny.
 
Rakk så vidt å komme meg ut i riktig tidsrom - neste gang må jeg planlegge bedre!

Rakk ikke så mye jeg heller. Åpnet spillet hjemme og fikk en her, også fant jeg to langs veien:) Så rakk jeg en liten evolvingsrunde før tiden til eventet var over. Skulle ønske det var hele dagen:)
 
Jeg var innom pokemon-appen såvidt under eventet, noterte masse pikachuer men koblet verken dobbelt XP eller mulighet for shiny, så fanget ingen, typisk! Menmen, det blir vel flere muligheter.
 
Jeg var innom pokemon-appen såvidt under eventet, noterte masse pikachuer men koblet verken dobbelt XP eller mulighet for shiny, så fanget ingen, typisk! Menmen, det blir vel flere muligheter.

Skal være samme type event en gang i mnd som jeg forsto:) Men ny pokemon som spawner masse hver gang:)
 
Jeg var innom pokemon-appen såvidt under eventet, noterte masse pikachuer men koblet verken dobbelt XP eller mulighet for shiny, så fanget ingen, typisk! Menmen, det blir vel flere muligheter.
Fanget en del, men fikk ingen shiny her heller. Vi bor i gangavstand fra Frognerparken, men var bortreist under eventet. Bra det kommer flere! Neste gang skal vi planlegge bedre.
 
Fanget en del, men fikk ingen shiny her heller. Vi bor i gangavstand fra Frognerparken, men var bortreist under eventet. Bra det kommer flere! Neste gang skal vi planlegge bedre.

Ja, jeg og, leste jo om eventet og tenkte på det kvelden før at jeg får passe på å fange noen, men helt borte selv om jeg tilogmed var innom appen og tenkte "oi så mange pikachuer", haha, håpløs ammehjerne!
 
Fikk også Pica shiny :) hva klokke er egentlig eventen i Norge? Bare flaks jeg var innom.
Og hva meines med spawn i grunn?

På lørdag var det mellom 11 og 14; antar at de beholder de tidspunktene, men det vet man ikke sikkert.

Spawne kan vel løst oversettes til der de dukker opp^^
 
Back
Topp