Pokemon Go

Det står ? på hva denne kan utvikle seg til.
Noen som vet hva det er?
dd73ab0928dd62f44fd722f493fc8676.jpg

Den kan bli to forskjellig :) Inntil videre er det helt random hva den evolver seg til[emoji106]
83b516f839a53eb151ea5bf724c52d32.jpg
 
Hvordan går det med spillingen? Har dere fått noe kult i det siste?[emoji1] Jeg fikk tatt den nye legendary raidbossen i her om dagen, men hadde ikke noe bra IV. Håper på å få en bedre senere[emoji1]
 
Herlig[emoji1] Jeg har fortsatt bare en. Men håper på å få tatt flere. Noen som vet når den blir borte?
En er bedre ingen! Fremdeles snurt over at jeg ikke fikk Raikou. Groudon blir her til 15. januar så du har tid i julen hvis du vil ha noen flere :)
 
En er bedre ingen! Fremdeles snurt over at jeg ikke fikk Raikou. Groudon blir her til 15. januar så du har tid i julen hvis du vil ha noen flere :)

Raikou kommer sikkert tilbake en gang:) Så du får muligheten til å ta den[emoji1]
Så bra! Da trenger jeg ikke stresse helt enda[emoji108]
 
Heldig du da! Jeg mister egentlig ganske ofte. Når fuglene var så mistet jeg halvparten av de jeg prøvde meg på[emoji55]
De mistet jeg også mange av..
Er også i en situasjon at det er utrolig sjeldent jeg kommer meg på raid.
Var så lykkelig når jeg måtte ned i Oslo sentrum i dag og så det var 2 raid i nærheten når jeg var ferdig med det jeg skulle
 
Føler det bare er de samme her ute... kanskje jeg skal prøve det igjen [emoji848]
 
Blitt lite raid her.. de gangene jeg har tid og kommer over noen, så er det ingen der...
 
Back
Topp