☆ Skravletråd September ☆

Så bra [emoji4]
Ja. Tok en test og var heeelt i grensa for mild depresjon da. Men hu kjenner meg og var ikke bekymra. Vi avtalte at vi skulle bruke timene på å sortere alle tankene. Siden det er så mye (helsa mi) så var det veldig greit.

Men greit å vite jeg ikke sleit såpass da. Noe jeg ikke regna med heller :)
 
Huff det er tungt, hvordan er han om han må gjøre noe alene?

Han gjør det til slutt. Men ikke så nøye da. Det blir liksom veldig halvveis. Vi har hatt våre krangler om det for å si det sånn :p
 
Ja. Tok en test og var heeelt i grensa for mild depresjon da. Men hu kjenner meg og var ikke bekymra. Vi avtalte at vi skulle bruke timene på å sortere alle tankene. Siden det er så mye (helsa mi) så var det veldig greit.

Men greit å vite jeg ikke sleit såpass da. Noe jeg ikke regna med heller :)

Ta det før det utvikler seg mer :)
 
Last edited:
En veldig fin helg med mye venner faktisk :D Men ble sent alle kvelder gitt og jeg kjenner det henger enda i gitt [emoji14]

Men en god helg absolutt. Beste jeg har hatt på evigheter :D

Du da?
Faktisk hatt en dritthelg. Slitsomt å pakke for å flytte. Slitsomt å ha en sur unge som har vondt og ikke får gjort noe siden hun nå bruke krykker. Dårlig vær også.

Men i dag er mye mye mye bedre!
 
Ja. Tok en test og var heeelt i grensa for mild depresjon da. Men hu kjenner meg og var ikke bekymra. Vi avtalte at vi skulle bruke timene på å sortere alle tankene. Siden det er så mye (helsa mi) så var det veldig greit.

Men greit å vite jeg ikke sleit såpass da. Noe jeg ikke regna med heller :)
Greit å ha noen å snakke med som man stoler på og har gjort det før [emoji4]
 
Han gjør det til slutt. Men ikke så nøye da. Det blir liksom veldig halvveis. Vi har hatt våre krangler om det for å si det sånn :p
Det vil jeg tro, du får be mora om å oppdra han på nytt [emoji87]
 
Vet man har gjort en godt kjøp når ungen nesten skriker av glede kaster den på seg, sier den er såååå myk og vil bo i den [emoji23][emoji23][emoji23]
3b7683bbcffa53bb4ffea1a30b104593.jpg
 
I natt delte jeg senga med mannen og guttungen[emoji54] så håper jeg får senga alene i natt [emoji23]
Blir fort travelt og småvondt med små i senga [emoji23]Minste prøvde seg da. Men bætte hu over i si [emoji14]
 
Back
Topp