☆ Skravletråd September ☆

På vei til helsestasjonen, sent ute. Hvorfor må jeg være ansvarlig for at hele husholdningen kommer seg ut døra? Kan ikke mannen gjøre litt han og? Kle på seg selv, gjøre ungen klar etc. Er det egentlig nødvendig at jeg skal fortelle han at han må gjøre det?
Så når jeg for en gangs skyld glemmer tiden så er det ingen av oss som gjør seg klar. Jeg føler at jeg spiller Sims, og mannen har lite egen vilje. Så jeg må hele tiden klikke på ny oppgave siden han ikke starter noe på eget initiativ o_O
Å så kjedelig.

Kan kjenne igjen litt av det, mannen er ikke noe morgen menneske så når han må opp med begge barna er han rimelig lost om ikke klær ligger klart for eksempel men er flink til å ordne mat osv da.

Når jeg er hjemme tar jeg 95% av jobben med barna og det å komme for sent er vanlig samt noe jeg hater! Men er heldigvis verst om morgenen her
 
Mens en unge er opptatt, andre sover så vasker jeg klær og skifter på senger, eller falt i sengs når jeg skulle ordne dyna så hardt å komme opp igjen [emoji23][emoji23][emoji23]
 
Mens en unge er opptatt, andre sover så vasker jeg klær og skifter på senger, eller falt i sengs når jeg skulle ordne dyna så hardt å komme opp igjen [emoji23][emoji23][emoji23]
Hehe. Godt å ligge
 
Menn tror visst at ungene er mammaoppgave [emoji849]
Mannen her og kan komme med "du er så treeg".
Det er rart gitt, når jeg må passe på at eldste får på seg klær, ta med ting til yngste, kle på yngste, kle på meg selv....

Ja det er visst en automatikk i det :rolleyes:
 
Å så kjedelig.

Kan kjenne igjen litt av det, mannen er ikke noe morgen menneske så når han må opp med begge barna er han rimelig lost om ikke klær ligger klart for eksempel men er flink til å ordne mat osv da.

Når jeg er hjemme tar jeg 95% av jobben med barna og det å komme for sent er vanlig samt noe jeg hater! Men er heldigvis verst om morgenen her

Han her er lik døgnet rundt han. Sukk.
 
Det gikk bra på helsestasjonen. Lillejenta fikk ligge på magen på matten hos hs, og prøver allerede å trekke knærne opp under seg. Hun klarte faktisk å løfte magen litt. Det blir spennende å følge med framover. Hun ser ut til å ha bedre balanse enn storesøster, og det er ikke så dumt ^^
 
Mens en unge er opptatt, andre sover så vasker jeg klær og skifter på senger, eller falt i sengs når jeg skulle ordne dyna så hardt å komme opp igjen [emoji23][emoji23][emoji23]
[emoji23][emoji23][emoji23] Men så digg i nytt sengtøy
 
Påfallende, for det skal jo logisk nok være motsatt.
Jupp, tydeligvis ikke her, ikke at det var utrolig stor forskjell sånn sett men litt var det jo, ihvertfall på de som er nyere enn 2011 og gått maks 140.000
 
[emoji23][emoji23][emoji23] Men så digg i nytt sengtøy
Jupp, kommer til å sove godt i natt med gooood plass og rent sengetøy [emoji7]

Mannen skal på seminar i Stockholm så hele dyna er mi [emoji16]
 
Jupp, kommer til å sove godt i natt med gooood plass og rent sengetøy [emoji7]

Mannen skal på seminar i Stockholm så hele dyna er mi [emoji16]
Åh misunner deg der. Men fikk senga for meg selv i natt. Var nydelig [emoji23][emoji7]
 
Back
Topp