☆ Skravletråd September ☆

Snart på tide med ny bil? [emoji54]
Er jo bare to år siden jeg kjøpte denne. Blæh. Men dette er såpass dyre ting å fikse, ift at jeg kjøpte den for 25k, så.. Er vel mer verdt vrakpanten enn å fikse.. Har ikke helt råd til ny bil nå, har fokusert på å spare i bsu.
Ikke får jeg billån heller, da jeg ikke har fast jobb (har foreldrepenger atm, bare). Så.. Får bare greie meg med denne til den streiker.. :/
 
Æsj. Må ringe nav i dag. Enda ikke fått foreldrepengene.
 
Mannen kjører ofte med en forening osv så ikke sånn at vi kjøper en bil pga venner men også fordi vi vil være komfortable med den og at vi har god plass, her er det heller ikke stor prisforskjell på s max og galaxy så velger da selvsagt for vår den den største
Sikkert fornuftig det.

For oss var det ikke verd prisforskjellen (her)
 
På vei til helsestasjonen, sent ute. Hvorfor må jeg være ansvarlig for at hele husholdningen kommer seg ut døra? Kan ikke mannen gjøre litt han og? Kle på seg selv, gjøre ungen klar etc. Er det egentlig nødvendig at jeg skal fortelle han at han må gjøre det?
Så når jeg for en gangs skyld glemmer tiden så er det ingen av oss som gjør seg klar. Jeg føler at jeg spiller Sims, og mannen har lite egen vilje. Så jeg må hele tiden klikke på ny oppgave siden han ikke starter noe på eget initiativ o_O
 
Er jo bare to år siden jeg kjøpte denne. Blæh. Men dette er såpass dyre ting å fikse, ift at jeg kjøpte den for 25k, så.. Er vel mer verdt vrakpanten enn å fikse.. Har ikke helt råd til ny bil nå, har fokusert på å spare i bsu.
Ikke får jeg billån heller, da jeg ikke har fast jobb (har foreldrepenger atm, bare). Så.. Får bare greie meg med denne til den streiker.. :/
Typiskt at det er da den holder på streike når der ikke passer, men håper den overlever en stund til [emoji4]
 
På vei til helsestasjonen, sent ute. Hvorfor må jeg være ansvarlig for at hele husholdningen kommer seg ut døra? Kan ikke mannen gjøre litt han og? Kle på seg selv, gjøre ungen klar etc. Er det egentlig nødvendig at jeg skal fortelle han at han må gjøre det?
Så når jeg for en gangs skyld glemmer tiden så er det ingen av oss som gjør seg klar. Jeg føler at jeg spiller Sims, og mannen har lite egen vilje. Så jeg må hele tiden klikke på ny oppgave siden han ikke starter noe på eget initiativ o_O
Høres ut som mannen min når jeg er hjemme.
Når jeg er borte derimot klarer han det utmerket
 
På vei til helsestasjonen, sent ute. Hvorfor må jeg være ansvarlig for at hele husholdningen kommer seg ut døra? Kan ikke mannen gjøre litt han og? Kle på seg selv, gjøre ungen klar etc. Er det egentlig nødvendig at jeg skal fortelle han at han må gjøre det?
Så når jeg for en gangs skyld glemmer tiden så er det ingen av oss som gjør seg klar. Jeg føler at jeg spiller Sims, og mannen har lite egen vilje. Så jeg må hele tiden klikke på ny oppgave siden han ikke starter noe på eget initiativ o_O
Menn tror visst at ungene er mammaoppgave [emoji849]
Mannen her og kan komme med "du er så treeg".
Det er rart gitt, når jeg må passe på at eldste får på seg klær, ta med ting til yngste, kle på yngste, kle på meg selv....
 
På vei til helsestasjonen, sent ute. Hvorfor må jeg være ansvarlig for at hele husholdningen kommer seg ut døra? Kan ikke mannen gjøre litt han og? Kle på seg selv, gjøre ungen klar etc. Er det egentlig nødvendig at jeg skal fortelle han at han må gjøre det?
Så når jeg for en gangs skyld glemmer tiden så er det ingen av oss som gjør seg klar. Jeg føler at jeg spiller Sims, og mannen har lite egen vilje. Så jeg må hele tiden klikke på ny oppgave siden han ikke starter noe på eget initiativ o_O
Skjønner godt frustrasjonen din. Akkurat som det er selvfølge at vi damer skal ha mange baller i lufta på en gang. Og at vi skal trives med det [emoji21]
 
Back
Topp