Ikm uke 39 :)

Min har dessverre lest dette med at annenhver dag er plenty, og i teorien er det jo det men jeg syns det er lite. :shifty: :knegg:
Min vet ingenting annet enn det jeg har fortalt ham, så jeg håper jeg klarer å opprettholde det informasjonsnivået :p
 
7 dpo i dag. Svake murringer i magen på 3. dagen nå ... Tidvis stikking i symfysen o_O Hadde i utgangspunktet ikke tro på denne pp, men får se. Dersom ømme bryster melder seg i løpet av helga, eller like over, er det mulig det har klaffet likevel :nailbiting::shy:
 
Min vet ingenting annet enn det jeg har fortalt ham, så jeg håper jeg klarer å opprettholde det informasjonsnivået :p

Det hadde vært bedre om han hadde visst det, før han fant ut av det var det aksjer på samtlige fertile dager i pp. Nå er det litt mindre, men fikk lurt han med på en bonusdag dagen før EL i det minste. :hilarious: Gave him an offer he could not refuse. :happy112Funka ikke så bra dagen etter, men da var vi utslitte begge to uansett. Var travel uke!
 
Det hadde vært bedre om han hadde visst det, før han fant ut av det var det aksjer på samtlige fertile dager i pp. Nå er det litt mindre, men fikk lurt han med på en bonusdag dagen før EL i det minste. :hilarious: Gave him an offer he could not refuse. :happy112Funka ikke så bra dagen etter, men da var vi utslitte begge to uansett. Var travel uke!
Haha, sneaky lady :hilarious: Høres uansett ut som at dere traff bra med aksjene da :)
 
Det hadde vært bedre om han hadde visst det, før han fant ut av det var det aksjer på samtlige fertile dager i pp. Nå er det litt mindre, men fikk lurt han med på en bonusdag dagen før EL i det minste. :hilarious: Gave him an offer he could not refuse. :happy112Funka ikke så bra dagen etter, men da var vi utslitte begge to uansett. Var travel uke!
Wow, her har vi gjort det én gang på 2 mnd [emoji23] men tror vi traff ganske bra så vi er optimistiske! Eller jeg, da, mannen tror ikke man kan bli gravid hvis man ammer enda. [emoji14]
 
Wow, her har vi gjort det én gang på 2 mnd [emoji23] men tror vi traff ganske bra så vi er optimistiske! Eller jeg, da, mannen tror ikke man kan bli gravid hvis man ammer enda. [emoji14]

Hadde vi ikke vært barnløse så hadde det ikke blitt så hyppig da. Og vi er kun rimelig aktive i den perioden, og så er det dødt frem til det nærmer seg eggløsning igjen. :knegg: Og vi hadde litt å ta igjen da det hadde vært rimelig tørke her i ganske mange måneder pga graviditet med blødninger og deretter dødfødselen og utskraping og bleh.

Min mor trodde heller ikke det, men fant raskt ut av det da hun var 4 mnd på vei med yngstemann i flokken. :knegg:
 
Hei! Melder meg inn her [emoji5] tror el var på mandag 18.9. Hadde en sa i slutten av august. Lurer litt hva dere tenker om denne testen
c7f8755fb6182ff623c9615cf94e777f.png
Ser noen av de andre testene på bv er mye sterkere. Hadde mye el slim forrige helg, og skikkelige el "smerter" på mandag. Fikk kun lagt inn aksjer lørdag kveld, så tviler på at jeg blir gravid denne gangen. Usikker på IKM, men mulig 28 eller 29 september..
 
Hadde vi ikke vært barnløse så hadde det ikke blitt så hyppig da. Og vi er kun rimelig aktive i den perioden, og så er det dødt frem til det nærmer seg eggløsning igjen. :knegg: Og vi hadde litt å ta igjen da det hadde vært rimelig tørke her i ganske mange måneder pga graviditet med blødninger og deretter dødfødselen og utskraping og bleh.

Min mor trodde heller ikke det, men fant raskt ut av det da hun var 4 mnd på vei med yngstemann i flokken. :knegg:
Skjønner! Da lover det jo kanskje godt at dere fikk tatt igjen litt :)
Ja, har hørt om flere som har blitt overrasket mens de ammet [emoji14]
 
Nå har jeg kjøpt flere g-tester, tror ikke jeg klarer å dy meg for å svi av en imorgen tidlig! Da er jeg 11/12 dpo :)
 
Hei igjen! Har ikke vært særlig aktiv her, men jeg tester vanligvis ikke etter EL eller noe, så tiden før ikm er det som regel ikke så mye fra meg. Er i dag det jeg TROR er 9 dpo. Men har egentlig ikke peiling. Hadde en blødning på to dager en stund etter ma'en, og regnet med at det var tanta. Så om jeg tar utgangspunkt i slik syklusen var før, er jeg nå 9 dpo. Har i kveld tatt denne testen. Ser en strek, men kom opp etter tida, så mulig det er skygge (fant ut at disse testene visstnok var kjent for det). Får bare krysse fingrene for oss alle fremover[emoji4]
3d522856a070f4bdf6b3419f2c0edb73.jpg
 
Hei igjen! Har ikke vært særlig aktiv her, men jeg tester vanligvis ikke etter EL eller noe, så tiden før ikm er det som regel ikke så mye fra meg. Er i dag det jeg TROR er 9 dpo. Men har egentlig ikke peiling. Hadde en blødning på to dager en stund etter ma'en, og regnet med at det var tanta. Så om jeg tar utgangspunkt i slik syklusen var før, er jeg nå 9 dpo. Har i kveld tatt denne testen. Ser en strek, men kom opp etter tida, så mulig det er skygge (fant ut at disse testene visstnok var kjent for det). Får bare krysse fingrene for oss alle fremover[emoji4]
3d522856a070f4bdf6b3419f2c0edb73.jpg
Fortsatt tidlig, krysser fingrene for tydeligere strek snart :)
 
Det ble uforandret test/hvit test hos meg idag. Mulig det enda er alt for tidlig for meg så jeg skal teste på ikm dagen også, for å være sikker :)
 
Siden jeg ikke aner og jeg har hatt eggløsning eller ikke siden monitoren bare har vist høy hele veien tok jeg en test igår på morgen urin, fikk opp en strek etter den hadde tørket da [emoji12] svak, men nok til at jeg teste igår kveld på utvannet urin, og dukket opp en strek etter den hadde tørker der også. Og tok en imårrest, syntes jeg kunne skimte en strek. Etter 30min var den definitivt der. Men så redd d e skyggestreker når de er så svake. Får bare teste videre og se [emoji1317] ser dere noe? Øverste igår mårrest, midten på kvelden og den nederste nå. Streken er sterkere i virkeligheten da [emoji4]
468a6f491d90cae567acee92f81baa5e.jpg
 
Back
Topp