Ikm uke 39 :)

Jeg ser også streken, men vanskelig å si om det er skyggestrek eller ikke. Får håpe den blir sterkere [emoji4]

Jeg ser den :) men om det er skygge eller baby aner jeg ikke, krysser fingrene for deg :D

Ser noe heldig svakt. Får håpe den blir sterkere og sterkere![emoji122][emoji846]

Håper det blir tydeligere strek til helga [emoji7]
 
Ja, er veldig spent på hva neste sier! Tripper etter å komme meg hjem fra jobb for å teste :-D vet jo at det kanskje egentlig er litt tidlig å få strek, så blir spennende :)
Jeg testet positivt 8 dpo første gang jeg ble gravid, så det er absolutt mulig å få to streker 10 dpo :) nå må den bare bli sterkere og sterkere :Heartred
 
52c0fff25da9bacd5dcd4866da0f0783.jpg

Jaaa da ble det en sånn idag. Det verste er at jeg syns jeg ser en skyggestrek [emoji85][emoji23] Prøver igjen om et par dager! Er nok alt for tidlig enda (optimist) :)
Ser svak strek her! Hvor mange dpo er du? Krysser fingrene for at den fort blir sterkere [emoji173]
 
Min CBFM viser bare høy denne mnd, ser ikke som kroppen hadde noe eggløsning :( er på CD22 nå, og streken på eggløsningstestene er knapt synbare nå :( så skuffet :(
 
Back
Topp