Ikm uke 39 :)

Oi - har eit lite håp om at den blir sterkare, men mannen får nok sjokk [emoji23]
 
3e8265253ce29d628ed22e2eee5535b3.jpg


Lurar på om det kan vere noko her?
Ser strek på begge:D Den idag ser sterkere ut! Må være noe på gang her:)
 
Dag 3 her med spotting ... IKM 28., så noen dager igjen til testing. Spotter normalt sett aldri i forkant av tr, og som regel kan jeg stille klokka etter når den dukker opp. Men etter 2 tette sa og ma har jeg dårlig erfaring med småblødninger, så har ikke store forhåpninger om at det skal gå veien dersom det er et frø der inne nå :( Men foreløpig lite/vage symptomer på graviditet.
 
Endelig fikk jeg lasta opp bilde med mye om og men :joyful: men jeg ser en strek :nailbiting:omg aldri hatt noe streksyn før :happy: ser dere det samme som meg? :woot::p
 

Vedlegg

  • IMG_0035.JPG
    IMG_0035.JPG
    675,4 KB · Visninger: 119
Testetøsa klarte ikke holde seg lenger :p
 

Vedlegg

  • IMG_3522.JPG
    IMG_3522.JPG
    226,3 KB · Visninger: 96
IMG_4477.JPG
No trodde jeg at mens smertene var komment men når jeg kjenner etter er det kun på eine siden i trekanten. Ikkje ved eggstokken.
Har kvitt utflod og no som ligner eggløsningslim som jeg har hatt 2 ganger i dag.
Negative tester. 12 dpo. Vil barre ha mensen og ny PP
 
Vis vedlegget 233008 No trodde jeg at mens smertene var komment men når jeg kjenner etter er det kun på eine siden i trekanten. Ikkje ved eggstokken.
Har kvitt utflod og no som ligner eggløsningslim som jeg har hatt 2 ganger i dag.
Negative tester. 12 dpo. Vil barre ha mensen og ny PP

Må si jeg syns jeg ser en svak strek der[emoji846]
 
Jeg har innstilt meg på skugge. Har hatt den i 2 dager og ikkje sterkere. Har gitt opp.

Kan det hende du har el nå? Kanskje egget ikke slapp sist. Siden du og sier at du ha har slim nå. Jeg har fått el når jeg forventet mensen, og når jeg har hatt veldig posetiv eltester får jeg svak strek på gtesten og [emoji846]
 
Ser noe det ja[emoji3] Håper den blir sterkere og sterkere[emoji122]


så bra det ikke bare er meg :):nailbiting: vet ikke om jeg tør å teste på nytt i morgen tidlig eller om jeg skal vente et par dager :rolleyes: kjenner jeg meg selv så ryker det nok en test i morgen tidlig ;)
 
har nå lest igjennom alle sidene her og ser alle dere med positive tester og kjenner da jeg gleeeder meg til å teste på mandag :D håper jeg blir like heldig :D har bare tatt EL-tester, men di har vert positive hver dag nå i 13 dager ;D
 
har nå lest igjennom alle sidene her og ser alle dere med positive tester og kjenner da jeg gleeeder meg til å teste på mandag :D håper jeg blir like heldig :D har bare tatt EL-tester, men di har vert positive hver dag nå i 13 dager ;D

Spennende[emoji3] Må jo være noe når de er posetive så lenge[emoji106] Det må jo bare være en liten spire som gjør de posetive[emoji173]️
 
Back
Topp