Ikm uke 39 :)

09e15611dc801bdfd2d711154cfd940d.jpg


5db6cab14cafe35bf06f17c73054bed8.jpg


Tatt to forskjellige tester i morges. Svak strek på begge, men de er tydeligere i virkeligheten enn det jeg klarte å få med på bildene. Lovende, men kommer nok til å teste frem mot ikm på mandag[emoji4]

Ser strek på begge to veldig godt [emoji1319][emoji173]️
 
Siden jeg ikke aner og jeg har hatt eggløsning eller ikke siden monitoren bare har vist høy hele veien tok jeg en test igår på morgen urin, fikk opp en strek etter den hadde tørket da [emoji12] svak, men nok til at jeg teste igår kveld på utvannet urin, og dukket opp en strek etter den hadde tørker der også. Og tok en imårrest, syntes jeg kunne skimte en strek. Etter 30min var den definitivt der. Men så redd d e skyggestreker når de er så svake. Får bare teste videre og se [emoji1317] ser dere noe? Øverste igår mårrest, midten på kvelden og den nederste nå. Streken er sterkere i virkeligheten da [emoji4]
468a6f491d90cae567acee92f81baa5e.jpg

Ser streken godt på den fra i dag, er noe på gang[emoji5]
 
jeg kan strykes fra denne gruppa. har ikke hatt EL enda :(
 
Siden jeg ikke aner og jeg har hatt eggløsning eller ikke siden monitoren bare har vist høy hele veien tok jeg en test igår på morgen urin, fikk opp en strek etter den hadde tørket da [emoji12] svak, men nok til at jeg teste igår kveld på utvannet urin, og dukket opp en strek etter den hadde tørker der også. Og tok en imårrest, syntes jeg kunne skimte en strek. Etter 30min var den definitivt der. Men så redd d e skyggestreker når de er så svake. Får bare teste videre og se [emoji1317] ser dere noe? Øverste igår mårrest, midten på kvelden og den nederste nå. Streken er sterkere i virkeligheten da [emoji4]
468a6f491d90cae567acee92f81baa5e.jpg

Ser noe der ja[emoji3] Krysser fingren for at den blir sterkere og sterkere[emoji3]
 
09e15611dc801bdfd2d711154cfd940d.jpg


5db6cab14cafe35bf06f17c73054bed8.jpg


Tatt to forskjellige tester i morges. Svak strek på begge, men de er tydeligere i virkeligheten enn det jeg klarte å få med på bildene. Lovende, men kommer nok til å teste frem mot ikm på mandag[emoji4]

Dette ser jo ut som en babystrek[emoji3][emoji173]️
 
5 dpo og tiden går såååå sakte!! Blir nok å brenne av første test på søndag, helt unødvendig selvsagt men må tilfredsstille testekløen :p
 
Fortsatt tidlig, krysser fingrene for tydeligere strek snart :)

Tusen takk[emoji4] ja, det er heldigvis tidlig[emoji4] dette er testen fra nå i ettermiddag..
77b5d3e3027a9498796bb8a7e7070cd2.jpg


Krysser fingrene for at det er noe. Har vært kvalm to morgener nå, men kan være innbilning også[emoji12]
 
Smikksmakk88 - pp1 - b2 - EL 14.09 - IKM 30.09

Slenger meg på her, litt tregere enn dere andre. 8 dpo og holder på å bli tullete av alle "symptomene" som jeg vet at jeg innbiller meg [emoji23][emoji23]
 
Sanndy - ikm 29.09:)
 
Hvordan ser testene dine ut? Bilde?
EL-testene har sett nokså like ut slik som denne gjør hver dag i 12 dager :D litt dårlig bilde, strekene er mye sterkere i virkeligheten :) er nesten helt røde begge to :D
 

Vedlegg

  • 21919369_10155433095825067_1296851166_n.jpg
    21919369_10155433095825067_1296851166_n.jpg
    36,7 KB · Visninger: 97
Nå er jeg skikkelig nedfor og lei meg... da kom tanta på besøk :'( dette var liksom siste mulighet, nå må vi ha minimum 3 mnd prøvepause, fordi vi har planlagt bryllup i August neste år....
så da ender jeg nok opp med å ikke en gang være gravid når jeg egentlig skulle født i januar hvis jeg ikke hadde hatt den SA'en, det er noe jeg tenker alt for mye på :(
 
Nå er jeg skikkelig nedfor og lei meg... da kom tanta på besøk :'( dette var liksom siste mulighet, nå må vi ha minimum 3 mnd prøvepause, fordi vi har planlagt bryllup i August neste år....
så da ender jeg nok opp med å ikke en gang være gravid når jeg egentlig skulle født i januar hvis jeg ikke hadde hatt den SA'en, det er noe jeg tenker alt for mye på :(
Det var leit å høre, Lillefrøkna [emoji17] skjønner godt at det er sårt å tenke på at terminen vil passere uten at du er gravid på ny. Sender deg en stor klem [emoji173]
 
Nå er jeg skikkelig nedfor og lei meg... da kom tanta på besøk :'( dette var liksom siste mulighet, nå må vi ha minimum 3 mnd prøvepause, fordi vi har planlagt bryllup i August neste år....
så da ender jeg nok opp med å ikke en gang være gravid når jeg egentlig skulle født i januar hvis jeg ikke hadde hatt den SA'en, det er noe jeg tenker alt for mye på :(

Æsj, så leit. :( Blir pause her også pga bryllupsplaner (slutten av juli her).

Og skjønner, og vet, det er veldig tungt å ikke være gravid når en egentlig skulle hatt termin. :Heartred
 
Blenda tester og tempen tror jeg faller.Har målt tempen 2 dager på feil tid.

12 dpo så no kan heksa barre komme slik at ny pp er i gang.
 
Back
Topp