Skravletråd

Hei:) hvordan går det med dere ? Her går jeg bare mer og mer opp i vekt:( det burde ikke være mulig:(

Jeg er jo i stabiliserings fase og veier meg kun siste fredag i hver måned. Men liker å henge her for å få inspirasjon til å trene og leve brukbart sunt og IKKE gå opp igjen, foreløpig er dette vellykket :D
 
Såååå deilig med tid til mandagstreningen igjen i går:D
Pluss gikk raskt til og hjem igjen - 40 min extra trim :p

I dag fridag og skogstur med venninne. Moderat tempo, mye skravling og lunch på tapetet, men du verden så sosialt og hyggelig samtidig med fin mosjon og masse frisk luft. Bare elsker disse dagene :D
 
Det er vel maten som er problemet. Går ikke på diett..
Trenger ikke finne en streng diett men noe du kan leve med [emoji4]

Her forsvant nærmest alt søtsug med noen dager på lavkarbo og det har virkelig hvert effektiv, såpass at mannen begynner med lavkarbo på fredag
 
Såååå deilig med tid til mandagstreningen igjen i går:D
Pluss gikk raskt til og hjem igjen - 40 min extra trim :p

I dag fridag og skogstur med venninne. Moderat tempo, mye skravling og lunch på tapetet, men du verden så sosialt og hyggelig samtidig med fin mosjon og masse frisk luft. Bare elsker disse dagene :D

Høres nydelig ut[emoji1]
 
Trenger ikke finne en streng diett men noe du kan leve med [emoji4]

Her forsvant nærmest alt søtsug med noen dager på lavkarbo og det har virkelig hvert effektiv, såpass at mannen begynner med lavkarbo på fredag

Spennende reise for dere begge.
Søtt avler søtbehov - det har jeg erfart også.
 
Spennende reise for dere begge.
Søtt avler søtbehov - det har jeg erfart også.
Ja, han skal bare dilte etter i matveien nå som jeg har gode rutiner og prøvd ut en del [emoji23] også kommer han garantert til å komme under meg rimelig fort i vekt, men må nok innføre ukentlige veiinger på han også [emoji6]
 
Ja, han skal bare dilte etter i matveien nå som jeg har gode rutiner og prøvd ut en del [emoji23] også kommer han garantert til å komme under meg rimelig fort i vekt, men må nok innføre ukentlige veiinger på han også [emoji6]

Ja, de mannfolka går som regel ned misunnelsesverdig raskt
 
Ja, de mannfolka går som regel ned misunnelsesverdig raskt
Jupp så siden han også skal begynne med lavkarbo har jeg ingen tro på at jeg når målvekt først eller kommer meg under vekta hanse[emoji6]
 
Back
Topp