❤IKM uke 30❤

Er vel 1 dpo i dag, etter 2 dager med positiv el-test. Men siste aksje ble gjort på onsdag, så håper det gjør susen, er nå hjemme med svigermor og er vanskelig å få gjort noen aksjer.
 
Er 3 eller 2 dpo i dag og urolig trist. Det var ikke noe som har skjedd, forstår ikke helt hva som foregår. Noen andre triste i dpo land?
 
Er 3 eller 2 dpo i dag og urolig trist. Det var ikke noe som har skjedd, forstår ikke helt hva som foregår. Noen andre triste i dpo land?

Ja jeg blir veldig emosjonell. Og sint. Sur.. u name it. Er egentlig det hele tiden jeg da, en bivirkning av letrozol!
 
Er 3 eller 2 dpo i dag og urolig trist. Det var ikke noe som har skjedd, forstår ikke helt hva som foregår. Noen andre triste i dpo land?

Ja- jeg skrev det samme litt lenger opp i tråden, men da var det visst ingen som kjente seg igjen i det.. [emoji6] Men ja, jeg ble også brått veldig trist på mandag.. Uten noen åpenbar grunn. Følte meg hudløs, rett og slett. Mye bedre nå da.

Ellers tipper jeg at jeg er omtrent 5 dpo. Litt ømme pupper, ellers lite symptomer. Har ikke trua denne mnd (heller). Men håper veldig på juni, juli eller august-baby. Det hadde passet så bra! Da får jeg fulgt elevene mine ut tiende, og jeg får (forhåpentligvis) fullført masteren. [emoji4] Men selvfølgelig, jeg blir hoppende glad for aprilbaby også[emoji28]
 
Ja der håper jeg virkelig [emoji4] 5 1/2 år med prøving får holde [emoji27]
Huff ja! Det skal ikke være nødvendig altså.. Du er sterk altså, jeg beundrer virkelig ståpå viljen din ❤️ Men nå skal vi til april sammen, basta bom ❤️
 
Huff ja! Det skal ikke være nødvendig altså.. Du er sterk altså, jeg beundrer virkelig ståpå viljen din [emoji173]️ Men nå skal vi til april sammen, basta bom [emoji173]️
Ja nå får vi jaggu slå til med en vår baby [emoji173][emoji173]
 
6-7 dpo i dag og måtte ta en test som selvfølgelig var helt hvit. Har vært ganske humørsyk i dag, tåler ingenting og har litt ømme pupper. Håper det er et godt tegn at det kommer så pass tidlig:) Pleier ikke få ømme pupper før ca 4-5dager før ikm, så håpet lever i hvert fall i beste velgående:D
 
Her kommer IKM tråden for uke 30 [emoji4] Flott om dere svarer I et av mine innlegg da er drt lettere å holde oversikten I listen etterhvert som aktiviteten øker her inne [emoji4]

Eg melder meg ut. Fekk idag tredje blødning/mens denne mnd. Heilt tydelig at kroppen ikkje er heilt ferdig med aborten eg hadde i mai. Blir litt fortvila på heile greia, vil så gjerne vere i rytme igjen..
 
Svettingen? Uansett..du er tidlig i dpo-land så det er ikke vits å ta sorgene på forskudd. Egget har ikke festet seg enda :happy:

Joda, det er tidlig enda. 6 dpo sånn ca. Men du skjønner, en eller annen gang mellom el og ikm pleier jeg å svette nå helt vanvittig på natta. Jeg har forsket (og lest) meg fram til at det skyldes hormonfall... Altså når kroppen "skjønner" at det ikke ble noe av. Slipper å svi av penger på masse tester da. [emoji6]
 
Pp3 B1, med EL 13.07, ikm 26.07.
Vi fikk ikke lagt inn så mange aksjer denne måneden, kun én gang, den niende. Så jeg har ikke så veldig troa denne pp, men det blir spennende å se om en ukes tid 3 dpo i dag
 
Jeg er 6 Dpo i dag. Ingen symtomer foreløpig men håpet har jeg alltid med meg:)
 
Back
Topp