❤IKM uke 30❤

Joda, det er tidlig enda. 6 dpo sånn ca. Men du skjønner, en eller annen gang mellom el og ikm pleier jeg å svette nå helt vanvittig på natta. Jeg har forsket (og lest) meg fram til at det skyldes hormonfall... Altså når kroppen "skjønner" at det ikke ble noe av. Slipper å svi av penger på masse tester da. [emoji6]

Okey, jeg skjønner. Har faktisk aldri hørt om det før :eek: Temper du? Det hadde vært interessant å se hvordan nattesvette har innvirkning på grafen...uansett så håper jeg at det er en spire der inne :D
 
Okey, jeg skjønner. Har faktisk aldri hørt om det før :eek: Temper du? Det hadde vært interessant å se hvordan nattesvette har innvirkning på grafen...uansett så håper jeg at det er en spire der inne :D

Nei, jeg temper ikke, men har tenkt det samme: at det kunne vært interessant å sjekke om svettingen sammenfaller med temphopp.. Men enn så lenge gidder jeg ikke stresse med det. [emoji6] Takk for svar og gode ønsker! [emoji1]
 
5 dpo idag...

kjenner jeg er nervøs for å muligens få positiv test om noen dager.. få forhåpninger om baby.. igjen.. for så å bli skuffet... igjen
 
5 dpo idag...

kjenner jeg er nervøs for å muligens få positiv test om noen dager.. få forhåpninger om baby.. igjen.. for så å bli skuffet... igjen

Vel.. våknet med ubehag i magen idag.. så tok denne:

cfa14771706092663b64f83bfcf7419c.jpg


Jeg er altså ikke 5 dpo [emoji14]
 
Tror de er fra billigeteste.dk [emoji4]
Åå, er der jeg også bestiller, men har bare funnet babyplan i det siste og jeg har hengt meg litt opp i disse, da de blir så sterke når de blir positive :p
 
Noen som har begynt å teste enda? Jeg tok en i dag som ble blenda men er bare 7 Dpo så det var forventet :)
 
Noen som har begynt å teste enda? Jeg tok en i dag som ble blenda men er bare 7 Dpo så det var forventet :)
Nei litt tidlig 3 dpo [emoji28] hoho hadde egentlig bestemt meg for å ikke teste før dagen etter ikm. Men så var jeg å snoke litt på billigetester.no i dag og tenkte å bestille noe [emoji28]
 
Bumper opp så alle med IKM uke 30 ser denne.

Ellers er det blitt noen forandringer på EL for meg, så EL var 13.07 og IKM blir onsdag 26.07.
 
Nei litt tidlig 3 dpo [emoji28] hoho hadde egentlig bestemt meg for å ikke teste før dagen etter ikm. Men så var jeg å snoke litt på billigetester.no i dag og tenkte å bestille noe [emoji28]

Vanskelig å la være å teste tidlig ja! For min del er det bedre å teste jevnt istedenfor å bygge opp et gigantisk håp frem til ikm:p jeg har forresten ikm tirs istedenfor tors;)
 
I dag har jeg kjent de klassiske murringene i livmor-området jeg alltid får ca en uke før mensen.

Jeg kjenner alltid murringer veldig tidlig, så nå sank håpet noen hakk kan man si :(
 
8 Dpo i dag! Tempen stupte i dag. Usikker på om det er et bra eller dårlig tegn:)
IMG_4784.PNG
 
Back
Topp