❤IKM uke 30❤

Da er vi i samme båt.. håper også at egget holder seg til imorgen sånn at vi har sjans [emoji14] vi har ikke sett hverandre siden mandag morgen
Samme her. Mannen først hjemme i morgen, så jeg jubler over hver negative EL test denne uken :p
 
Positiv EL test nå i ettermiddag. Mannen kommer ikke hjem før i morgen kveld. Kan det holde tro?? :wideyed:
 
Wuuu EL er pp plass og fra rette siden å greier [emoji16][emoji16][emoji16] Kom igjen nå venstre eggleder gi oss en baby [emoji173][emoji173][emoji173]
 
Oi! Uff, det var ikke det samme nei! Jammen bra den var godartet![emoji173] jeg hadde exu da jeg ble gravid på minipillen. Var grusomt! Gikk noen uker å sjekket HCG før de endelig endte opp med cellegift for å avslutte graviditeten. Etter det måtte vi vente tre mnd før vi kunne prøve igjen (pga cellegiften), ble gravid på første pp den gang[emoji173] så vet at jeg kan bli gravid, selv etter exu (det er 6 år siden nå).
Nei ikke helt det samme. Men godt du har fått bekreftet at du kan bli gravid selv etter en slik opplevelsen [emoji173] Krysser fingrene for at den skal sitte nå [emoji173]
 
Kjenner at jeg kan bli skuffet denne PP om det ikke klaffer...vi har gjort ALT riktig denne gangen, truffet EL har vi også, aksjer i fleng, 3 dpo i dag. Håper så inderlig! Tror jeg må prøve å ikke tenke så mye...lettere sagt enn gjort.

Hvordan går det med dere andre?
Noen i dpo-land?
God følelse denne PP?
 
Kjenner at jeg kan bli skuffet denne PP om det ikke klaffer...vi har gjort ALT riktig denne gangen, truffet EL har vi også, aksjer i fleng, 3 dpo i dag. Håper så inderlig! Tror jeg må prøve å ikke tenke så mye...lettere sagt enn gjort.

Hvordan går det med dere andre?
Noen i dpo-land?
God følelse denne PP?
Jeg blir heller overrasket om det klaffer må jeg innrømme, elendige aksjer pga at han har vært bortreist [emoji23] el. I dag morges.
Så jeg er bare med i gruppa for å ha noen å skravle med kjenner jeg [emoji14]
 
Jeg blir heller overrasket om det klaffer må jeg innrømme, elendige aksjer pga at han har vært bortreist [emoji23] el. I dag morges.
Så jeg er bare med i gruppa for å ha noen å skravle med kjenner jeg [emoji14]

Er ikke det bare typisk da! Mannfolk [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]hahaha

Leste forresten hele dagboken din her en dag jeg hadde lite annet å gjøre. Krysser alt jeg eier og har for klaff for deg altså! Spennende å følge med!
 
Er ikke det bare typisk da! Mannfolk [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]hahaha

Leste forresten hele dagboken din her en dag jeg hadde lite annet å gjøre. Krysser alt jeg eier og har for klaff for deg altså! Spennende å følge med!
Jepp [emoji23] så nå håper jeg på ett egg med intenst god tid! Så vi har litt sjans!

Oi, der var det vel mye å komme seg gjennom? Den har blitt ganske stor på et halvt års tid [emoji56]
 
Kjenner at jeg kan bli skuffet denne PP om det ikke klaffer...vi har gjort ALT riktig denne gangen, truffet EL har vi også, aksjer i fleng, 3 dpo i dag. Håper så inderlig! Tror jeg må prøve å ikke tenke så mye...lettere sagt enn gjort.

Hvordan går det med dere andre?
Noen i dpo-land?
God følelse denne PP?

Her er jeg 5 dpo. Dagene går kjempe sent! Og symptomene er mange[emoji23] jeg føler virkelig at det har klaffet! Så kjenner selv også at skuffelsen blir stor hvis ikke det har klaffet..[emoji28]

Håper virkelig det har klaffet for deg![emoji254]
Prøver selv, men Er ikke lett å slutte å tenke på det[emoji28]
 
Drister meg til å anta at jeg er 2 dpo idag.. kvisehelvetet er hvertfall igang [emoji13]
 
Her er jeg 5 dpo. Dagene går kjempe sent! Og symptomene er mange[emoji23] jeg føler virkelig at det har klaffet! Så kjenner selv også at skuffelsen blir stor hvis ikke det har klaffet..[emoji28]

Håper virkelig det har klaffet for deg![emoji254]
Prøver selv, men Er ikke lett å slutte å tenke på det[emoji28]

Vi krysser for positiv test denne gangen da! [emoji1305][emoji1305]
 
Her kommer IKM tråden for uke 30 [emoji4] Flott om dere svarer I et av mine innlegg da er drt lettere å holde oversikten I listen etterhvert som aktiviteten øker her inne [emoji4]

Så spennende å følge alle som er i slik situasjon ☺
fantasi_jente PP1-B1-el 12/7 ikm 27/7
 
Kjenner at jeg kan bli skuffet denne PP om det ikke klaffer...vi har gjort ALT riktig denne gangen, truffet EL har vi også, aksjer i fleng, 3 dpo i dag. Håper så inderlig! Tror jeg må prøve å ikke tenke så mye...lettere sagt enn gjort.

Hvordan går det med dere andre?
Noen i dpo-land?
God følelse denne PP?

Vi har ikke gjørt alt riktig denne gangen. Jeg hadde positivt eltest på tirsdag og vi la inn aksjer ikke før i går tidlig. Jeg vet ikke om det holder. :( Vi prøvde på onsdag, men det var så rart og gikk ikke, tror nok fordi det er pp1 så vi stresset mye. :bag:Så jeg er i dpo2. Håper ikke så mye at vi klarer med en gang, men jeg har hatt el-smerter siden onsdag og det gir meg litte bitte håp. Men sommer og ferie kan gjøre sitt og at vi blir positivt overrasket i uke 30. :happy:
 
Hadde noen merkelige stikninger i eggstokkområdet på høyre side i går, så vi turte ikke å ta noen sjanser så aksjer ble lagt inn i tilfelle det var egget som slapp ;) Blir spennende å se nå da om jeg er 1 eller 3 dpo! Første test ryker uansett neste fredag 10 eller 8 dpo, om ikke før :hilarious:
 
Ja,jeg håper på en skikkelig babyboom her inne <3
 
Back
Topp