❤IKM uke 30❤

Vel.. våknet med ubehag i magen idag.. så tok denne:

Jeg er altså ikke 5 dpo [emoji14]

Først og fremst, Gratulerer til deg!! :)

Men dere alle.. Nå er jeg blitt håpefull og må bare dele dette bildet i denne tråden også.

Forrige gang når jeg var gravid (som endte i MA og Blæremola!) fikk jeg positive EL-tester lenger før positiv G-test.

Nå er jeg ca. en uke til IKM, og se den siste testen i dag?! Jeg murrer veldig (men det gjorde jeg også forrige lutealfase, når jeg jo ikke var gravid) Har også hatt slike "støt/stikk" i magen når jeg snur meg raskt - men er jo alt for tidlig for noen form for ligamentsmerter. Ingen festeblødning enda - det hadde jeg forrige gang..

Er jo litt redd for at dette bare gir meg falske forhåpninger.. Tør dere å tro noe?
image (1).jpg
 
Først og fremst, Gratulerer til deg!! :)

Men dere alle.. Nå er jeg blitt håpefull og må bare dele dette bildet i denne tråden også.

Forrige gang når jeg var gravid (som endte i MA og Blæremola!) fikk jeg positive EL-tester lenger før positiv G-test.

Nå er jeg ca. en uke til IKM, og se den siste testen i dag?! Jeg murrer veldig (men det gjorde jeg også forrige lutealfase, når jeg jo ikke var gravid) Har også hatt slike "støt/stikk" i magen når jeg snur meg raskt - men er jo alt for tidlig for noen form for ligamentsmerter. Ingen festeblødning enda - det hadde jeg forrige gang..

Er jo litt redd for at dette bare gir meg falske forhåpninger.. Tør dere å tro noe? Vis vedlegget 229425

Det kan jo være et veldig bra tegn der her :D:D
Har du også testet med g-test? Hvor mange dpo er du nå? Spennende :)
 
Det kan jo være et veldig bra tegn der her :D:D
Har du også testet med g-test? Hvor mange dpo er du nå? Spennende :)

Tok en graviditetstest også, men den var helt hvit. Jeg tror det er ca. 7 dager til IKM. Stusser derfor på hvorfor EL-testen er så tydelig positiv nå. Men det var den også forrige gang! Er jo også litt redd for tilbakefall med tanke på blæremolaen. Skal på en avsluttende kontroll om straks - for å se hvordan alt står til. Det blir spennende å se om de kan se noe.. Som jeg tviler på..
(For dere som ikke vet kan blæremola føre til tilbakefall som vil vise seg ved en økning av HCG-hormon, uten at man er gravid).

Tar siste EL-test i morgen tidlig og ser om den er like tydelig. Så får jeg vente litt til å prøve meg på en G-test mot helgen :)

Hvordan ligger dere andre an, noen godfølelse om at det er glede på vei denne pp? :)
 
Lista er oppdatert [emoji1] quote meg om noen andre har endringer på ikm [emoji4]

Skriv nick og evt. El, pp og ikm [emoji4]
 
Tok en graviditetstest også, men den var helt hvit. Jeg tror det er ca. 7 dager til IKM. Stusser derfor på hvorfor EL-testen er så tydelig positiv nå. Men det var den også forrige gang! Er jo også litt redd for tilbakefall med tanke på blæremolaen. Skal på en avsluttende kontroll om straks - for å se hvordan alt står til. Det blir spennende å se om de kan se noe.. Som jeg tviler på..
(For dere som ikke vet kan blæremola føre til tilbakefall som vil vise seg ved en økning av HCG-hormon, uten at man er gravid).

Tar siste EL-test i morgen tidlig og ser om den er like tydelig. Så får jeg vente litt til å prøve meg på en G-test mot helgen :)

Hvordan ligger dere andre an, noen godfølelse om at det er glede på vei denne pp? :)

Krysser fingrene for positiv g-test og ikke at det er tilbakefall! Hadde ikke hørt om blæremola før, så lærte noe nytt. Er det lenge siden du hadde det?

Jeg har veldig godfølelse i denne pp'en, men er redd for å glede meg for tidlig og at kroppen og hodet lurer meg litt Har hatt ømme/såre pupper siden 6dpo/cd18 og pleier ikke få det før rundt cd25. Samtidig kjenner jeg noe foregår i livmorområdet, ulikt noe jeg har kjent før. Har kjøpt RFSU test tidlig som jeg planlegger å bruke i morgen:D
 
:happy: 5 dpo i dag, i går var jeg kjempe lat og sulten i dag er det mye bedre. I dag var jeg mer aktiv og sliten. :hungover: Kjenner noen i egget og på midten, såre pupper. Er også flink til å inbilde. Skal holde meg unna tester til neste uke hvis er det mulig. :)
 
Jeg fikk det påvist før jul i fjor. Og så må man ha sånne kontroller i 6-12 måneder etterpå for å sjekke tilbakefall. I løpet av den tiden får man ikke bli gravid - så jeg er endelig blitt prøver igjen nå!! Lykke til med testingen i morgen Somre - la oss høre hvordan det gikk! J

eg tar en EL-test til i morgen for å se om den gir likt utslag. G-test tror jeg at jeg prøver å vente med til helgen. IKM er tirs-ons viss jeg har regnet EL riktig.
 
Røyk selvfølgelig på en test nå på kvelden. Holdt meg i 5,5 timer uten å ha drukket mye, så den kan vel kanskje regnes som morgenurin.

Her er testen 7/8 dpo
20170718_215404.jpg


Blenda :yuck:
 
Lista er oppdatert [emoji1] quote meg om noen andre har endringer på ikm [emoji4]

Skriv nick og evt. El, pp og ikm [emoji4]

Kan meldast av.

Er oppi mens/monsterblødning nr.3 denne månaden. TOTALT skakk-køyrt system etter aborten. Er no blitt satt på p-pillar ein månad, for å forhåpentligvis "rettleie" syklusen inn på rett spor. Enn så lenge er eg glad om denne syndefloden av ei tante roa seg. Fy faen for ei bitch ho har vert den siste tida..:mask:
 
Røyk selvfølgelig på en test nå på kvelden. Holdt meg i 5,5 timer uten å ha drukket mye, så den kan vel kanskje regnes som morgenurin.

Her er testen 7/8 dpo
Vis vedlegget 229479

Blenda :yuck:


Hmm.. Jeg har hørt at urinen er mer konsentrert om morgenen,, ikke bare fordi man ikke har drukket på en stund, men fordi det skjer et eller annet når man sover.. At blæra er litt i sparebluss på en måte - og at det er derfor den er ekstra konsentrert etter søvn...

Uansett - og helt ærlig - (selv om jeg er testoman selv!!) - så tror jeg aldri man kan ta negativ som negativ før man er på dagen før IKM - egentlig...

.. Bare så du ikke gir opp håpet helt pga denne testen :)
 
Kan meldast av.

Er oppi mens/monsterblødning nr.3 denne månaden. TOTALT skakk-køyrt system etter aborten. Er no blitt satt på p-pillar ein månad, for å forhåpentligvis "rettleie" syklusen inn på rett spor. Enn så lenge er eg glad om denne syndefloden av ei tante roa seg. Fy faen for ei bitch ho har vert den siste tida..:mask:


:( Lykke til videre!
 
Takk! Kjennes rimelig bakvendt ut å bli sett på p-pillar når det vi aller helst vil, er å bli gravid igjen. Egentlig skulle vi begynte å kjenne spark no..

Men snart, snart..:smiley-angelic001
Det skjedde oss ifjor også. Eneste de kunne/villr gi meg for å krympe en cyste jeg hadde var p-piller [emoji58]
 
Hmm.. Jeg har hørt at urinen er mer konsentrert om morgenen,, ikke bare fordi man ikke har drukket på en stund, men fordi det skjer et eller annet når man sover.. At blæra er litt i sparebluss på en måte - og at det er derfor den er ekstra konsentrert etter søvn...

Uansett - og helt ærlig - (selv om jeg er testoman selv!!) - så tror jeg aldri man kan ta negativ som negativ før man er på dagen før IKM - egentlig...

.. Bare så du ikke gir opp håpet helt pga denne testen :)

Takk for beroligende ord ♡ jeg skal prøve å ikke teste før fredag, da skal jeg på besøk der jeg garantert blir tilbudt vin.
Spent på din oppdatering om el-testene :nailbiting:
 
Takk for beroligende ord ♡ jeg skal prøve å ikke teste før fredag, da skal jeg på besøk der jeg garantert blir tilbudt vin.
Spent på din oppdatering om el-testene :nailbiting:

I dag er teststreken tydelig sterkere en kontrollstreken! (øverst i går, nederst i dag) Det skjer nesten aldri hos meg! Var hos gynekolog i går som kunne bekrefte at jeg ikke har eggløsning eller at jeg ikke har hatt det helt nettopp.

Så da er det ikke eggløsning! Men kan det bare være noe annet... Er jo fortsatt bare ca. 7-8DPO og har ikke merket noe til festesmerter/festeblødning (som jo ikke alle gjør da men)..

Og apropo å vente med testingen til helgen som jeg snakket så stort om - jeg tok den siste billig G-testen jeg hadde i dag :sour:
Jeg har zoomet synet etter beste evne - ingen strek nr. 2.
image (2).jpg
 
Jeg leser om testene at både graviditetsstrimmelen og EL-strimelen har en følsomhet på 25mlU/ml. Så da er det jo rart om en slår ut men ikke den andre. Til min trøst fungerer jo EL-tester anderledes etter som to streker ikke alltid er positivt utslag, da dette kommer an på styrken på strek nr. 2.

Uansett så har jeg nå bestilt en G-strimmel som tydeligvis skal kunne måle HCG ned i 10mlU/ml. Den skal jeg prøve så fort den kommer i posten! (Hvis jeg klarer å holde meg unna apoteket til da :D )
 
Back
Topp