Skravletråd

Var hos legen i dag for å få sjekket noen føflekker (som så fine ut).
Legen hadde litt god tid og jeg fikk masse ros for vektnedgangen.
Så spurte hun om hvor mye heng jeg har fått på magen og jeg viste henne, hun spurte om jeg hadde noen plager med det.
Sa som sant var at bretten er rett over KS arret så har fått en del stikkende smerter der, hvorav hun svarte at når jeg er klar kan jeg bare komme så vil jeg få en rekvisisjon til å få den fikset.
Sa at jeg har ikke helt nådd målet enda, og når det er nådd vil jeg vente et år for å stabilisere vekten og gi huden tid til å trekke seg tilbake noe hun var helt enig i.

Veldig fin motivasjon for å klare de siste kiloene :)

Så flott om du får muligheten til det om du ønsker[emoji2]
 
Så flott om du får muligheten til det om du ønsker[emoji2]
Vet ikke om jeg ønsker enda.
Er en ganske stor operasjon og ikke uten risiko...
Får se om de plagene jeg har nå gir seg dersom huden trekker seg litt inn
 
Var hos legen i dag for å få sjekket noen føflekker (som så fine ut).
Legen hadde litt god tid og jeg fikk masse ros for vektnedgangen.
Så spurte hun om hvor mye heng jeg har fått på magen og jeg viste henne, hun spurte om jeg hadde noen plager med det.
Sa som sant var at bretten er rett over KS arret så har fått en del stikkende smerter der, hvorav hun svarte at når jeg er klar kan jeg bare komme så vil jeg få en rekvisisjon til å få den fikset.
Sa at jeg har ikke helt nådd målet enda, og når det er nådd vil jeg vente et år for å stabilisere vekten og gi huden tid til å trekke seg tilbake noe hun var helt enig i.

Veldig fin motivasjon for å klare de siste kiloene :)

Herlig motivasjon og så flott lege som tok dette initiativet :)
 
Man kommer i en god sirkel. Det ene drar det andre med seg. Når formen kommer kan du legge inn noen intervaller som enten er raskere eller med mer bakke slik st pulsen går opp. Det er effektivt!
Sjokolade er jo sååååå godt - prøv å si til deg selv at det er lov med litt fredag og lørdag kveld men ikke ellers. Total forbud er ofte vanskelig å gjennomføre.
God ide:)
Litt kos må man ha:)
 
Var hos legen i dag for å få sjekket noen føflekker (som så fine ut).
Legen hadde litt god tid og jeg fikk masse ros for vektnedgangen.
Så spurte hun om hvor mye heng jeg har fått på magen og jeg viste henne, hun spurte om jeg hadde noen plager med det.
Sa som sant var at bretten er rett over KS arret så har fått en del stikkende smerter der, hvorav hun svarte at når jeg er klar kan jeg bare komme så vil jeg få en rekvisisjon til å få den fikset.
Sa at jeg har ikke helt nådd målet enda, og når det er nådd vil jeg vente et år for å stabilisere vekten og gi huden tid til å trekke seg tilbake noe hun var helt enig i.

Veldig fin motivasjon for å klare de siste kiloene :)
Så kjekt:)
Jeg kvir meg litt til magen blir mindre, har ganske mye ekstra hud:(
 
Back
Topp