Skravletråd

Dustete trailersjåfør..

Var på vei ned bakkene her og midt i veien stod en trailer av den store typen med 2 hengere.
Han hadde kjørt for langt.
Stoppet meg og spurte hvor han lettest kunne snu.
Jeg sa han måtte kjøre helt opp på toppen, en 6-700 m og snu på snuplassen til bussen.
Måtte si den en 3-4 ganger før han skjønte hva jeg sa, og ble stående og prøve å forklare en 2-3 minutter.

Vel jeg kom inn på tiden 2:00:38, 38 små sekunder over 2 timer.
Hadde det ikke vært for han hadde jeg kommet under 2 timer....
 
Dustete trailersjåfør..

Var på vei ned bakkene her og midt i veien stod en trailer av den store typen med 2 hengere.
Han hadde kjørt for langt.
Stoppet meg og spurte hvor han lettest kunne snu.
Jeg sa han måtte kjøre helt opp på toppen, en 6-700 m og snu på snuplassen til bussen.
Måtte si den en 3-4 ganger før han skjønte hva jeg sa, og ble stående og prøve å forklare en 2-3 minutter.

Vel jeg kom inn på tiden 2:00:38, 38 små sekunder over 2 timer.
Hadde det ikke vært for han hadde jeg kommet under 2 timer....

Supert jobba og du vet du hadde klart det :D
 
Dustete trailersjåfør..

Var på vei ned bakkene her og midt i veien stod en trailer av den store typen med 2 hengere.
Han hadde kjørt for langt.
Stoppet meg og spurte hvor han lettest kunne snu.
Jeg sa han måtte kjøre helt opp på toppen, en 6-700 m og snu på snuplassen til bussen.
Måtte si den en 3-4 ganger før han skjønte hva jeg sa, og ble stående og prøve å forklare en 2-3 minutter.

Vel jeg kom inn på tiden 2:00:38, 38 små sekunder over 2 timer.
Hadde det ikke vært for han hadde jeg kommet under 2 timer....

Dumme, dumme trailersjåfør!![emoji31]
Men grattis med strålende resultat!
 
På med jeansen i dag og litt løsere igjen så forrige uke gjorde resultater. Snaut to uker ti veiing på årsdagen for start av denne prosessen - kjenner meg motivert til god innsats frem mot det.
"Kropp i balanse"
 
Last edited:
På med jeansen i dag og litt løsere igjen så forrige uke gjorde resultater. Snaut to uker ti veiing på årsdagen for start av denne prosessen - kjenner meg motivert til utlignet innsats frem mot det.
"Kropp i balanse"

Heia du og lykke til![emoji1]
 
Hei:) titter innom:) må skryte litt av meg selv:) jeg har blitt helt rå på å trimme. Prøver å gå minst en tur hver dag:) Merker at formen er mye bedre, men vekten står helt stille:(
Nå har jeg nettopp gått i 40 minutter og nå skal jeg hjem igjen. Med andre ord.. en 40 minutters lang spasertur til:)
Hadde ikke klart dette uten dere! Evig takknemlig!!
 
Hei:) titter innom:) må skryte litt av meg selv:) jeg har blitt helt rå på å trimme. Prøver å gå minst en tur hver dag:) Merker at formen er mye bedre, men vekten står helt stille:(
Nå har jeg nettopp gått i 40 minutter og nå skal jeg hjem igjen. Med andre ord.. en 40 minutters lang spasertur til:)
Hadde ikke klart dette uten dere! Evig takknemlig!!

Suverent :D
Du vil nok merke det på vekten etterhvert men viktig ikke spise tilsvarende mer. Lett å tenke at man kan innta litt mer når man går så mye, men det er ikke så nye extra man forbrenner så obs på det.
Turene vil nok gi deg strammere kropp - særlig ben og rompe
 
10 km mest jogg i greitt tempo og litt styrke før te, kveldsmat og sofa. Fridag i morgen så bruker kvelden :rolleyes:
 
Suverent :D
Du vil nok merke det på vekten etterhvert men viktig ikke spise tilsvarende mer. Lett å tenke at man kan innta litt mer når man går så mye, men det er ikke så nye extra man forbrenner så obs på det.
Turene vil nok gi deg strammere kropp - særlig ben og rompe
Min store svakhet er sjokolade:( men det blir lettete og lettere å spise mindre:)
 
Hei:) titter innom:) må skryte litt av meg selv:) jeg har blitt helt rå på å trimme. Prøver å gå minst en tur hver dag:) Merker at formen er mye bedre, men vekten står helt stille:(
Nå har jeg nettopp gått i 40 minutter og nå skal jeg hjem igjen. Med andre ord.. en 40 minutters lang spasertur til:)
Hadde ikke klart dette uten dere! Evig takknemlig!!
Så utrolig flink du er, stå på :)
Er fantastisk å føle at formen blir bedre og bedre
 
Min store svakhet er sjokolade:( men det blir lettete og lettere å spise mindre:)

Man kommer i en god sirkel. Det ene drar det andre med seg. Når formen kommer kan du legge inn noen intervaller som enten er raskere eller med mer bakke slik st pulsen går opp. Det er effektivt!
Sjokolade er jo sååååå godt - prøv å si til deg selv at det er lov med litt fredag og lørdag kveld men ikke ellers. Total forbud er ofte vanskelig å gjennomføre.
 
Hei:) titter innom:) må skryte litt av meg selv:) jeg har blitt helt rå på å trimme. Prøver å gå minst en tur hver dag:) Merker at formen er mye bedre, men vekten står helt stille:(
Nå har jeg nettopp gått i 40 minutter og nå skal jeg hjem igjen. Med andre ord.. en 40 minutters lang spasertur til:)
Hadde ikke klart dette uten dere! Evig takknemlig!!

Hei!![emoji1] Guri, så flink du har blitt!![emoji122]
Vekta løsner nok den også skal du se!
 
Var hos legen i dag for å få sjekket noen føflekker (som så fine ut).
Legen hadde litt god tid og jeg fikk masse ros for vektnedgangen.
Så spurte hun om hvor mye heng jeg har fått på magen og jeg viste henne, hun spurte om jeg hadde noen plager med det.
Sa som sant var at bretten er rett over KS arret så har fått en del stikkende smerter der, hvorav hun svarte at når jeg er klar kan jeg bare komme så vil jeg få en rekvisisjon til å få den fikset.
Sa at jeg har ikke helt nådd målet enda, og når det er nådd vil jeg vente et år for å stabilisere vekten og gi huden tid til å trekke seg tilbake noe hun var helt enig i.

Veldig fin motivasjon for å klare de siste kiloene :)
 
Back
Topp