Skravletråd

Med 2 dager på hotell og bufe, en mindre trening og tantebesøk var ikke +0,3 Så ille
 
Så bra, trent masse?

Er fremdeles støl etter torsdagen.
Håper det gir seg før i morgen kveld, SKAL under 2 timer!!!!!!!!!!!

Yes, både trent mye og ofte og vært veldig flink med maten denne uken. Svær godteskål stod på bordet i kveld da vi har besøk og de hadde med - urørt av meg.

Krysser fingrene for at du får en fin trenings økt i morgen - tipper du kommer under 2 t med glans.
Utrolig hvor støl man blir når man går fra gå fort til løpe sakte :D
 
Yes, både trent mye og ofte og vært veldig flink med maten denne uken. Svær godteskål stod på bordet i kveld da vi har besøk og de hadde med - urørt av meg.

Krysser fingrene for at du får en fin trenings økt i morgen - tipper du kommer under 2 t med glans.
Utrolig hvor støl man blir når man går fra gå fort til løpe sakte :D
Det ville ikke jeg klart :p

Jeg er fremdeles ganske imponert over hvor mye jeg klarte å kutte tiden.
Blir gøy å se hvordan det går fremover, hvor lang tid tar det før jeg jogger hele runden?
 
Det ville ikke jeg klart :p

Jeg er fremdeles ganske imponert over hvor mye jeg klarte å kutte tiden.
Blir gøy å se hvordan det går fremover, hvor lang tid tar det før jeg jogger hele runden?

Stolt av meg selv i kveld - ikke ofte jeg klarer det altså :p men blir litt sånn "alt eller intet" - vanskelig bare smake litt :D

Flott nytt mål for deg nå er å presse tiden på runden :)
 
Da kan jeg også skryte av trening[emoji1] 45 minutter styrke, cardio og mage! And it feels good![emoji1]
 
Back
Topp