-Drømmen om en liten spire-

PP 4 | CD 7

Først og fremst; Gratulerer med dagen alle sammen! :D
Her er det ikke så mye som skjer. Dagene som sykemeldt er lange og kjedelig, og jeg gleder meg faktisk til å begynne på an igjen i neste uke. Er delvis sykemeldt i to uker til, men får lov til å være på jobb med tilrettelegging :D Fikk forresten beskjed i går om at jeg nå kan klippe av denne midlertidige pacemakeren som jeg har nå, og at jeg vil få tilbud om en permanent en om forhåpentligvis ikke så lenge:) Så på fredag skal den klippes og jeg blir fri til å ligge sånn som jeg vil igjen! :hilarious:

Ha en fin dag alle sammen! :)

Det forstår jeg godt, å være hjemme alene over lengre tid i dårlig form er alt annet enn gøy. Så greit at du får lov til å jobbe litt :)

Så deilig bli kvitt alle ledninger og ting og tang! :) Nå er du allerede ferdig med mye av det :) Håper dere er tilbake som prøvere snart!

Såå jevn og fin tempen din er! Håper det fortsetter sånn, det skal visst bety stabile hormoner :) Tempen min var sykt stabil da det klaffet her :)
 
Det forstår jeg godt, å være hjemme alene over lengre tid i dårlig form er alt annet enn gøy. Så greit at du får lov til å jobbe litt :)

Så deilig bli kvitt alle ledninger og ting og tang! :) Nå er du allerede ferdig med mye av det :) Håper dere er tilbake som prøvere snart!

Såå jevn og fin tempen din er! Håper det fortsetter sånn, det skal visst bety stabile hormoner :) Tempen min var sykt stabil da det klaffet her :)
Det skal bli godt både å komme igang med jobb og prøvingen igjen! :D
Håper på at dette er mnd det klaffer da :D:Heartred
 
Håper du hadde en flott 17 mai[emoji5]

Så godt at du kan være litt på jobb fremover. Da går dagene nok litt fortere[emoji119]
Herlig å kunne ligge som vil vil igjen[emoji16]

Goood helg! [emoji8]
 
Håper du hadde en flott 17 mai[emoji5]

Så godt at du kan være litt på jobb fremover. Da går dagene nok litt fortere[emoji119]
Herlig å kunne ligge som vil vil igjen[emoji16]

Goood helg! [emoji8]
Hadde en veldig rolig og behagelig 17. Mai :D
Hvordan går det med deg?

God helg:Heartred
 
Hvordan går det? :) Og hvordan ser det ut på prøvefronten? :)
Det går bra her :D Første dag på jobben i dag. Så godt å komme ut blant folk igjen! Er jo delvis sykemeldt enda og har tilrettelegging, så jeg får surre litt rundt som jeg selv vil:) Sånn som det ser ut som det blir prøving denne gangen, så fremst jeg rekker å komme hjem til el, men det trur jeg skal gå fint. Jeg kommer hjem den 30. og forventet el er 31. :) Har ikke fått høre noe om neste operasjon enda, men det trur jeg blir enten i begynnelsen av juni, evt til høsten :)
Hvordan går det med deg? :Heartred
 
PP 4 | CD 13

7e4c40b1a9b185bad2cf0eaddc961323.png

c539183587f74238a985b100b50aa2e1.png


Tempkurven min så langt[emoji4] Ble litt opp og ned likevel[emoji28]
 
Håper håper at el ikke kommer før du er hjemme igjen [emoji4] dette blir spennende [emoji1][emoji173]️[emoji173]️
 
Det går bra her :D Første dag på jobben i dag. Så godt å komme ut blant folk igjen! Er jo delvis sykemeldt enda og har tilrettelegging, så jeg får surre litt rundt som jeg selv vil:) Sånn som det ser ut som det blir prøving denne gangen, så fremst jeg rekker å komme hjem til el, men det trur jeg skal gå fint. Jeg kommer hjem den 30. og forventet el er 31. :) Har ikke fått høre noe om neste operasjon enda, men det trur jeg blir enten i begynnelsen av juni, evt til høsten :)
Hvordan går det med deg? :Heartred

Så bra at du kan komme seg litt ut og møte folk samtidig som det blir tilrettelagt! :) Det er sunt å holde seg litt i gang og være sosial :)

Så gøy :D Krysser fingrene for at du rekker det!

Det går bra :) Litt opp og ned selvfølgelig men det har vært endel gode dager nå. Ser veeldig frem til 12 fullgåtte uker! :)
 
Så bra at du kan komme seg litt ut og møte folk samtidig som det blir tilrettelagt! :) Det er sunt å holde seg litt i gang og være sosial :)

Så gøy :D Krysser fingrene for at du rekker det!

Det går bra :) Litt opp og ned selvfølgelig men det har vært endel gode dager nå. Ser veeldig frem til 12 fullgåtte uker! :)
Helt sant! Holdt på å gå på veggene her hjemme den siste uka :hilarious:
Nå er det ikke lenge til du er i uke 12 :D :Heartred
Håper håper at el ikke kommer før du er hjemme igjen [emoji4] dette blir spennende [emoji1][emoji173]️[emoji173]️
Håper jeg også :D Hater tanken om å måtte hoppe over enda en syklus liksom :wideyed: :Heartred
 
Helt sant! Holdt på å gå på veggene her hjemme den siste uka :hilarious:
Nå er det ikke lenge til du er i uke 12 :D :Heartred

Håper jeg også :D Hater tanken om å måtte hoppe over enda en syklus liksom :wideyed: :Heartred

Jaa også skal vi jo faktisk inn i februar forumet sammen :Heartred
 
Jeg må bare beklage Batuuli. Jeg lever litt i min egen boble om dagen. Glemmer helt av alle dagbøker. Men jeg tenker på dere alle, det skal du vite.

Så godt å høre at det går bedre med deg, og så spennende at du allerede er i gang med prøvingen igjen.
Håper det klaffer for dere med en gang :D
 
Jeg må bare beklage Batuuli. Jeg lever litt i min egen boble om dagen. Glemmer helt av alle dagbøker. Men jeg tenker på dere alle, det skal du vite.

Så godt å høre at det går bedre med deg, og så spennende at du allerede er i gang med prøvingen igjen.
Håper det klaffer for dere med en gang :D

Søte du[emoji173]️[emoji173]️ Det er ikke vare bare å holde styr på alle oss [emoji6] Vi satser på full klaff denne gangen! [emoji1]
 
Back
Topp