Skravletråd april

La meg altfor sent i går. Sovna så sent. Lå i senga og bare tenkte. Sovna til slutt da. Men sist jeg så på klokka var den 2 liksom. Og jeg la meg 23 tiden en gang tror jeg [emoji23]

Kjedelig å ligge så lenge våken![emoji849]
 
Denne [emoji7]
fabfc70c5b87ad913fdec54d8612e6eb.jpg


Har lyst på nordlandsbunad da. Men den arva lillesøster mi etter farmor vår... Bortskjemte småunger altså [emoji23]
Fiiin :)
 
Kom vel inn her midt i leggetid her nå, så er kanskje ikke den største trafikken :p
 
GOD morgen allesammen :)

Uken starter med at ene kollegaen min er syk. Så da får jeg brått dobbelt opp å gjøre idag. Men men. Tiden går i hvert fall raskt da. I morgen skal jeg være hjemme og lade opp til varetelling på onsdag. HATER det. Varetellingen altså, ikke fridagen ;) ;)

God kveld[emoji2] håper vakten idag gikk greit!
Kos deg med fri i morgen, det har jeg også![emoji1]
 
Oh gosh. For en dag. Men nå er den snart over :) Vært stille her, alle opptatt med sitt?
 
Husk spilletimen. Ta med fløyta og boka.

Jada mamma.

Noen minutter senere: har du pakket sekken? Penalhus? Klassebamse og bok? Fløyteboka?

Jada mamma.

En time senere
Hmm, her er Fløyteboka....

Oops, fort gjort[emoji23]
 
Håper det er borte nå?[emoji4]

Borte nå

Vi valgte å ikke kjøre bil i morges, mannen var ikke i superform (bihuler, hodepine. Kan være vanlig snusk som han plages med der men jeg minner ham på at det er på tide å begynne med allergimedisin!!!) og tok hjemmekontor, guttungen gikk på skolen og mellomste fikk seg en kosedag hjemme. I løpet av dagen er alt borte. Har snødd igjen et par ganger men ikke lagt seg på veien.
 
Back
Topp