Skravletråd april

Vi må få se bilde av den festdrakten:)
Så glad jeg har bunad, da slipper jeg liksom å tenke på fintøy ;)

Ha en fin dag på jobb :)
Denne [emoji7]
fabfc70c5b87ad913fdec54d8612e6eb.jpg


Har lyst på nordlandsbunad da. Men den arva lillesøster mi etter farmor vår... Bortskjemte småunger altså [emoji23]
 
Blir interessant å få tilbud. La inn jobben på Mitt Anbud, fekk 5 svar innen 3 timer! Imponerende at byggefirma har folk som jakter oppdrag også på søndager [emoji14] Har bedt om befaring frå eit par stk i løpet av denne veka. Så finner eg fort ut om det blir grining i fosterstilling eller ikkje [emoji23]

Lykke til![emoji1] spent på prisene dere får!
 
Gjesp. Mannen jobber ettermiddagsskift i dag, dvs han kjem ikkje heim før midnatt. Så åleine med ein 3åring og ein på 6 mnd, som har fått lettare lakenskrekk. Har prøvd å legge han den siste timen, og samtidig få i 3åringen kveldsmat, ta kveldsstellet og få lagt ho. Yngste heldt det framleis gåande. www.sliten.no! All honnør til aleneforeldre og dei med ektefelle offshore o.l altså!
 
[emoji444] det snør det snør, tidelibom.. [emoji444] kor i svarten var denne snøen i vinter?? 3 dager med slaps i januar. Det var all vinteren vi fekk - om vinteren.. Null akebrettaction då liksom. Vil ha vår!!
c76b6444910324980a622de69e74ac39.jpg

Kjipt med snø![emoji849]
Vært kaos innover i landet her...
 
Heisann. I dag var jeg glad for at vi er treige med å skifte fra piggdekk :p
 
Back
Topp