Skravletråd april

Føler meg så slem :p Var så deilig å ha litt tid alene, at jeg ble skuffet når samboer sa han kom tidligere hjem, haha. Jeg trives med han altså, det var bare veldig deilig å bare være meg for en gangs skyld.
 
Veldig:D 3åringen tok opp igjen mange av karusellene flere ganger fordi det ikke var kø. Så hun storkoste seg jo :)
Det er ekstra gøy :D Går mye tid i kø [emoji23] Dritkjedelig
 
Haha, ingen fare! Jeg skal egentlig ikke gjøre så mye heller, siden jeg er sjukemeldt av en grunn. Men jeg er satt sammen sånn at jeg gjør ting til jeg overhode ikke funker. Ikke så bra det heller :p
Tror kvinnfolk generelt har den innebygd. Kjenner det så på samvittigheten vi
 
Føler meg så slem [emoji14] Var så deilig å ha litt tid alene, at jeg ble skuffet når samboer sa han kom tidligere hjem, haha. Jeg trives med han altså, det var bare veldig deilig å bare være meg for en gangs skyld.
Hahaha. Jeg blir også det. Årh! Må JEG dele tv med deg? [emoji23][emoji23]
 
Føler meg så slem :p Var så deilig å ha litt tid alene, at jeg ble skuffet når samboer sa han kom tidligere hjem, haha. Jeg trives med han altså, det var bare veldig deilig å bare være meg for en gangs skyld.
Det er både deilig å viktig å ha alene tid;) så skjønner deg jeg;)
 
Noe hver dag bortsett fra i morgen..
Heftig

Vi har som vanlig korps tirsdag og forball onsdag.
Så skal vi på foreldremøte torsdag før danseforestilling og mannen evt kanskje spille fotballkamp etterpå
Mandag og fredag ikke noe og helga har jeg ikke oversikt over enda.
 
Det er syke priser på sånt dessverre[emoji849] lønner seg absolutt å kjenne noen handyfolk..
Blir interessant å få tilbud. La inn jobben på Mitt Anbud, fekk 5 svar innen 3 timer! Imponerende at byggefirma har folk som jakter oppdrag også på søndager [emoji14] Har bedt om befaring frå eit par stk i løpet av denne veka. Så finner eg fort ut om det blir grining i fosterstilling eller ikkje [emoji23]
 
Back
Topp