Skravletråd april

Vi holder på med ny plen også. Tenker jeg ønsker et slikt tre midt i. Drømmer om å sitte under og se opp på de fine blomstrene
Jaaaa! [emoji7] *sukk*. Neste år ;) Hadde eg hatt stor nok hage hadde eg hatt mange trær! Vanlege kirsebær også.. Yummy :D
 
Det laver ned! Ligger flere cm snø.
 
Føler meg så slem [emoji14] Var så deilig å ha litt tid alene, at jeg ble skuffet når samboer sa han kom tidligere hjem, haha. Jeg trives med han altså, det var bare veldig deilig å bare være meg for en gangs skyld.


Hahaha. Jeg blir også det. Årh! Må JEG dele tv med deg? [emoji23][emoji23]


*sukk*..ikkje Grey's Anatomy i kveld heller nei... Litt sånn her [emoji14]
 
Heftig

Vi har som vanlig korps tirsdag og forball onsdag.
Så skal vi på foreldremøte torsdag før danseforestilling og mannen evt kanskje spille fotballkamp etterpå
Mandag og fredag ikke noe og helga har jeg ikke oversikt over enda.
Tirsdsg: fotballtrening kb, jeg prosjekt på jobb fra 17-20, møte enten 17 eler 20 å eget fotballtrening, mannen treni g med kb
Onsdag kamp med kb
Torsdag møte på jobb
Fredag totenbadet om jeg får byttet seinvakta
Søndag cup i Drammen
 
Blir interessant å få tilbud. La inn jobben på Mitt Anbud, fekk 5 svar innen 3 timer! Imponerende at byggefirma har folk som jakter oppdrag også på søndager [emoji14] Har bedt om befaring frå eit par stk i løpet av denne veka. Så finner eg fort ut om det blir grining i fosterstilling eller ikkje [emoji23]
Det er imponerende:)
 
;) veldign fornøyd kan jeg si:) fordelene med å bygge helt nytt. Alt kan formes slik vi ønsker det:)
Det er sant :) me kjøpte nøkkelferdig. Var ganske desperat etter å komme oss ut av høgblokka med kjipe naboer, så då kjøpte me dette. Var jo heilt nytt når me kjøpte det, men det er ein del ting vi ville gjort annleis hvis me hadde hatt muligheten.. Misunnelig. Igjen ;)
 
Det er sant :) me kjøpte nøkkelferdig. Var ganske desperat etter å komme oss ut av høgblokka med kjipe naboer, så då kjøpte me dette. Var jo heilt nytt når me kjøpte det, men det er ein del ting vi ville gjort annleis hvis me hadde hatt muligheten.. Misunnelig. Igjen ;)
Nei i blokk blir det lite kirsebær:p tenker det blir bra tilslutt jeg:)
 
Back
Topp