Skravletråd april

Ja det kan jeg tenke meg. Ikke helt det man planla gjerne :)

Koselig med skoshopping og festdrakt da. Tenker jeg også på. Men må til byen. Og da helst en lørdag. Og det er så kaos da. Så fryktelig lite lyst. Har selv funnet en festdrakt jeg vil ha. Men koster 6000 kr [emoji23] Må nok drøye den litt. Men fryktelig lyst på gitt. Er jo så mange fine der ute

Regner med bedre vær i morgen.

Meldt regn her i dag, men sol og råkald vind ble det. Ser ut som mørke skyer bak da. Så kommer nok.

Får gå inn på jobben. 5 min til den starter.


Ha en fin dag :D
Det viste seg at jenta har ikke passelige sko

Hun hat cherrox. Og vintersko.

Så vi må kjøpe sko.

Festdrakta ble lagt opp da hun fikk den i fjor, men jenta har strukket seg så vi skal få min mor til å fikse den så den passer. Skal ta å prøve den i dag tenker jeg. Burde vel prøvd bunaden også....
 
Husk spilletimen. Ta med fløyta og boka.

Jada mamma.

Noen minutter senere: har du pakket sekken? Penalhus? Klassebamse og bok? Fløyteboka?

Jada mamma.

En time senere
Hmm, her er Fløyteboka....
 
Ja det kan jeg tenke meg. Ikke helt det man planla gjerne :)

Koselig med skoshopping og festdrakt da. Tenker jeg også på. Men må til byen. Og da helst en lørdag. Og det er så kaos da. Så fryktelig lite lyst. Har selv funnet en festdrakt jeg vil ha. Men koster 6000 kr [emoji23] Må nok drøye den litt. Men fryktelig lyst på gitt. Er jo så mange fine der ute

Regner med bedre vær i morgen.

Meldt regn her i dag, men sol og råkald vind ble det. Ser ut som mørke skyer bak da. Så kommer nok.

Får gå inn på jobben. 5 min til den starter.


Ha en fin dag :D
Vi må få se bilde av den festdrakten:)
Så glad jeg har bunad, da slipper jeg liksom å tenke på fintøy ;)

Ha en fin dag på jobb :)
 
GOD morgen allesammen :)

Uken starter med at ene kollegaen min er syk. Så da får jeg brått dobbelt opp å gjøre idag. Men men. Tiden går i hvert fall raskt da. I morgen skal jeg være hjemme og lade opp til varetelling på onsdag. HATER det. Varetellingen altså, ikke fridagen ;) ;)
God morgen :)

Hva jobber du med? Varetelling er kjedelig, kan skrive under på det.
 
Håper dere har en fin morgen alle sammen [emoji4] Jeg har vondt i hodet og slapp i dag, samboer ville ikke la meg sove litt frempå..
God morgen :) Jeg fikk sove, men har derimot en hodepine fra en annen verden. Har du mulighet til å legge deg nedpå litt senere da?
 
God morgen alle :) Våknet med tidenes hodepine, og våknet av den flere ganger i natt også :( Snille mannen som står opp med lille nesten hver dag. Heldigvis har jeg klart å få han til å legge seg tidligere med meg, så det ikke gjør så vondt å stå opp. Jeg har tatt en Paralgin, og håper den skal virke snart. Håper dere får en fin dag :)
 
God morgen alle :) Våknet med tidenes hodepine, og våknet av den flere ganger i natt også :( Snille mannen som står opp med lille nesten hver dag. Heldigvis har jeg klart å få han til å legge seg tidligere med meg, så det ikke gjør så vondt å stå opp. Jeg har tatt en Paralgin, og håper den skal virke snart. Håper dere får en fin dag :)
Helddige deg som har en mann som står opo med lille nesten hver dag da [emoji4] Håper du blir fort bedre
 
Back
Topp