Skravletråd april

La meg tippe: Du tenkte på strikking? [emoji14]

Jobb idag da?
Nja. Vurderte gå ned å strikke ferdig de 10 cm på armen [emoji23]
OG jeg vurderte å dytte mannen utav senga. Han var rolig. Og hver gang jeg nesten sovna, ga han skikkelig snork fra seg. Så jeg våkna igjen. Argh liksom.

Ja jobb i dag. Vi ble enige om mandag, tirsdag og torsdag i ukedagene. Så neste uke er mandag fri [emoji23] Haha
 
Nja. Vurderte gå ned å strikke ferdig de 10 cm på armen [emoji23]
OG jeg vurderte å dytte mannen utav senga. Han var rolig. Og hver gang jeg nesten sovna, ga han skikkelig snork fra seg. Så jeg våkna igjen. Argh liksom.

Ja jobb i dag. Vi ble enige om mandag, tirsdag og torsdag i ukedagene. Så neste uke er mandag fri [emoji23] Haha
Fridager liker vi :D :D :D Neste uke skal je gprøve å jobbe 100% igjen. Blir spennende. Kjenner det er ekstra godt å ha den fridagen da ;)
 
Jeg bruker flere måneder på et skjerf[emoji23]
Jeg har jo valgt å stikke på 2,5 mm pinner så da vokser det sakte. Sto det på garnet men jeg strikker jo uten noe oppskrift så jeg kunne tatt 3,5 eller 4...
 
Fridager liker vi :D :D :D Neste uke skal je gprøve å jobbe 100% igjen. Blir spennende. Kjenner det er ekstra godt å ha den fridagen da ;)
Ah ja. Jobba før 88%. Herlig med en dag fri til å planlegge alt til. Evnt vaske ut hus [emoji23] Håper det går bra da ♡
 
Føler meg så slem :p Var så deilig å ha litt tid alene, at jeg ble skuffet når samboer sa han kom tidligere hjem, haha. Jeg trives med han altså, det var bare veldig deilig å bare være meg for en gangs skyld.

Haha, kjenner følelsen[emoji12]
 
Er ikke det typisk da ? Var hos svigermor i går. Tørt og fint. 10 min unna. I dag var det 20 cm snø [emoji85]
Her ligger ikke så mye da. Veiene mer eller mindre bare egentlig. Det er bakken ned til hovedveien som er kan være lei. Litt sleip, null-føre, bratt bakke med sving en ikke ser rundt og en bil i bredden.

Trolig ikke problematisk. Bare velger å la være. Mellomste kan være hjemme. Eldste kan gå. Mannen jobber like gjerne hjemmefra, han var så treig å stå opp at jeg tror det var valgt før han så ut
 
Her ligger ikke så mye da. Veiene mer eller mindre bare egentlig. Det er bakken ned til hovedveien som er kan være lei. Litt sleip, null-føre, bratt bakke med sving en ikke ser rundt og en bil i bredden.

Trolig ikke problematisk. Bare velger å la være. Mellomste kan være hjemme. Eldste kan gå. Mannen jobber like gjerne hjemmefra, han var så treig å stå opp at jeg tror det var valgt før han så ut
[emoji23] Så greit da hvertfall. Ordna seg jo det [emoji14]
 
[emoji23] Så greit da hvertfall. Ordna seg jo det [emoji14]
Ja, bare fullere hus enn jeg hadde forventa her i dag da

I morgen må mannen på kontoret og jeg har planer om å kjøpe sko og fikse festdrakt til mellomste (dvs, ta henne og drakta med til mamma...)

Værmelding er litt usikker. Mulig ca det samme. Vi får se. Jeg skal jo da ikke ut før lenger utpå dagen og det blir pluss på dagen, er bare minus på nettene. Også snør det visst.
 
Ja, bare fullere hus enn jeg hadde forventa her i dag da

I morgen må mannen på kontoret og jeg har planer om å kjøpe sko og fikse festdrakt til mellomste (dvs, ta henne og drakta med til mamma...)

Værmelding er litt usikker. Mulig ca det samme. Vi får se. Jeg skal jo da ikke ut før lenger utpå dagen og det blir pluss på dagen, er bare minus på nettene. Også snør det visst.

Ja det kan jeg tenke meg. Ikke helt det man planla gjerne :)

Koselig med skoshopping og festdrakt da. Tenker jeg også på. Men må til byen. Og da helst en lørdag. Og det er så kaos da. Så fryktelig lite lyst. Har selv funnet en festdrakt jeg vil ha. Men koster 6000 kr [emoji23] Må nok drøye den litt. Men fryktelig lyst på gitt. Er jo så mange fine der ute

Regner med bedre vær i morgen.

Meldt regn her i dag, men sol og råkald vind ble det. Ser ut som mørke skyer bak da. Så kommer nok.

Får gå inn på jobben. 5 min til den starter.


Ha en fin dag :D
 
Håper dere har en fin morgen alle sammen [emoji4] Jeg har vondt i hodet og slapp i dag, samboer ville ikke la meg sove litt frempå..
 
Back
Topp