Veien mot målet...

CD9
Kontroll utført, gikk ikke helt som ønsket [emoji22]
Kun to eggposer på 14mm, resten var fra 9mm og nedover og tror bare det var to eller tre av de som var over 6mm [emoji22]
Ny kontroll på torsdag og da blir det bestemt om det blir IVF eller ikke. Slik det så ut nå så blir det ikke. Med så få eggposer anbefalte de oss å heller ta inseminering.

Så nå har jeg grått mine modige tårer og syns rett og slett synd på meg selv [emoji24]
Uff! Det er lov å gråte da, få det ut! Håper på underverker for deg og at dere får et forsøk, om ikke, så krysser vi fingrene for en liten AIH spire istedenfor :)
 
Så utrolig dumt og sårt :(
Veldig lei meg på dine vegne nå. Håper virkelig at det blir noen egg å ta ut.
 
Så kjedelig! Håper de andre skyter fart til torsdag, vond følelse å få avbrutt forsøk :Heartred
 
Klem ❤️❤️
 
Uff! Det er lov å gråte da, få det ut! Håper på underverker for deg og at dere får et forsøk, om ikke, så krysser vi fingrene for en liten AIH spire istedenfor :)
Håper det skjer et mirakel slik at vi får fullført første forsøk, var så innstilt på det nå...
Men hvis ikke det blir IVF så håper jeg på ekstreme mirakler slik at AIH fungerer istede ♡
Så utrolig dumt og sårt :(
Veldig lei meg på dine vegne nå. Håper virkelig at det blir noen egg å ta ut.
Ja det håper jeg også, ble så skuffet og trist når de fortalte at det ligger an til AIH istede [emoji22]
Så kjedelig! Håper de andre skyter fart til torsdag, vond følelse å få avbrutt forsøk [emoji813]red
Ja dette var jeg ikke forberedt på [emoji22]
Har forberedt meg på at det kan bli negativt forsøk, men trodde liksom vi skulle få sjansen til "å prøve" i alle fall [emoji22]
Klem [emoji173]️[emoji173]️
[emoji173]
 
CD10
I går kveld satt jeg både orgalutran (jess, cetrotide var de tom for så apoteket ringte Hausken og fikset annen plan [emoji6]) og Gonal-f, og med mannen som vitne [emoji23] Han har ikke ønsket være med de andre kveldene, og jeg har heller ikke ønsket det, men i går var det litt spesielt siden det ikke var så kjekk beskjed hos gyn. Så i går var mannen ekstra støttende og gjentok (nesten som et mantra [emoji23]) "vi er sammen om dette. Du og jeg." Ble litt hyggelig det hele da [emoji6] Til tross for at jeg satt å stakk sprøyter i mageflesket mitt [emoji23][emoji23]

I dag må jeg hente ut mer Gonal-f; får ikke ut mer enn én hel dose med 225 fra en 300 sprøyte [emoji23]
 
CD10
I går kveld satt jeg både orgalutran (jess, cetrotide var de tom for så apoteket ringte Hausken og fikset annen plan [emoji6]) og Gonal-f, og med mannen som vitne [emoji23] Han har ikke ønsket være med de andre kveldene, og jeg har heller ikke ønsket det, men i går var det litt spesielt siden det ikke var så kjekk beskjed hos gyn. Så i går var mannen ekstra støttende og gjentok (nesten som et mantra [emoji23]) "vi er sammen om dette. Du og jeg." Ble litt hyggelig det hele da [emoji6] Til tross for at jeg satt å stakk sprøyter i mageflesket mitt [emoji23][emoji23]

I dag må jeg hente ut mer Gonal-f; får ikke ut mer enn én hel dose med 225 fra en 300 sprøyte [emoji23]

Hahaha, så herlig :Heartred
Akkurat som meg og mannen min, når jeg også gikk på orgalutran og gonal-f. Han hadde heller ikke deltatt under sprøyteseansen, men en av de siste dagene, når jeg var skikkelig drittlei av orgalutranen, så ble han med som støttekontakt han og :D
De er jo litt herlige og de mannfolka våre ;)
 
Hahaha, så herlig [emoji813]red
Akkurat som meg og mannen min, når jeg også gikk på orgalutran og gonal-f. Han hadde heller ikke deltatt under sprøyteseansen, men en av de siste dagene, når jeg var skikkelig drittlei av orgalutranen, så ble han med som støttekontakt han og :D
De er jo litt herlige og de mannfolka våre ;)

Ja ble litt "ny-forelsket" da kjente jeg [emoji6]
Men det gav litt ny giv og nytt mot, det var godt å få en påminnelse om at jeg går heldigvis ikke denne lange veien alene [emoji173]
 
Oversikt første forsøk:
CD1 - ingenting
CD2 - Elonva 150 ųg
CD3 - ingenting
CD4 - ingenting
CD5 - ingenting
CD6 - orgalutran 0.25 mg
CD7 - orgalutran 0.25 mg
CD8 - orgalutran 0.25 mg
CD9 - UL kontroll + orgalutran 0.25 mg + Gonal-F 225 IE
CD10 - orgalutran 0.25 mg + Gonal-F 225 IE
CD11 - UL kontroll

Spent på hva kontrollen i dag viser.. siden det kun lå an til 2 follikler som responderte godt nok ved forrige UL.
Frykter dette er et varsel om at eggene mine ikke er gode nok lenger [emoji58]

Men! Gir ikke opp ennå! [emoji6]
 
CD11:
Oversikt første forsøk:
CD1 - ingenting
CD2 - Elonva 150 ųg
CD3 - ingenting
CD4 - ingenting
CD5 - ingenting
CD6 - orgalutran 0.25 mg
CD7 - orgalutran 0.25 mg
CD8 - orgalutran 0.25 mg
CD9 - UL kontroll + orgalutran 0.25 mg + Gonal-F 225 IE
CD10 - orgalutran 0.25 mg + Gonal-F 225 IE
CD11 - UL kontroll + orgalutran 0.25 mg + Gonal-F 225 IE
CD12 - orgalutran 0.25 mg + Gonal-F 225 IE
CD13 - Otrivelle 250 ųg
CD14 - ingenting
CD15 - Uttak eller AIH

UL i dag på CD11 viste at det fremdeles var kun to eggposer som var "i rute", men flere hadde boostet litt på så de kom til å ta endelig avgjørelse på UL på mandag. Sykt spennende!
Hvis det var to-tre stk ble det AIH, men ved flere ble det IVF for å ha kontroll på antall mulige barn [emoji23]
 
CD14:
Siste sprøyte ble satt i går [emoji1]
Gruer meg mer og mer til i morgen nå, frykter det kommer til å gjøre grusomt vondt dersom det blir uttak [emoji44]
Og dersom det blir AIH så kommer jeg nok til å bli litt knust ja... [emoji22]

Advarsel! TMI! :
Har begynt å lure litt på om kroppen min er fullstendig på bærtur, (liksom i tillegg til at den ikke skjønte hvordan den skulle respondere på medisinene for å produsere egg...), for i går så var utfloden slik den er ETTER EL!?! Den har vel ikke på toppen av det hele funnet ut at den skulle slippe løs de to usle eggene den hadde presset frem?! [emoji44]
Da blir det jo hverken IVF eller AIH, bare en avbrutt-kostnad og garantert gråting [emoji22]

Oversikt første forsøk:
CD1 - ingenting
CD2 - Elonva 150 ųg
CD3 - ingenting
CD4 - ingenting
CD5 - ingenting
CD6 - orgalutran 0.25 mg
CD7 - orgalutran 0.25 mg
CD8 - orgalutran 0.25 mg
CD9 - UL kontroll + orgalutran 0.25 mg + Gonal-F 225 IE
CD10 - orgalutran 0.25 mg + Gonal-F 225 IE
CD11 - UL kontroll + orgalutran 0.25 mg + Gonal-F 225 IE
CD12 - orgalutran 0.25 mg + Gonal-F 225 IE
CD13 - Otrivelle 250 ųg
CD14 - ingenting
CD15 - Uttak eller AIH
 
CD14:
Siste sprøyte ble satt i går
emoji1.png

Gruer meg mer og mer til i morgen nå, frykter det kommer til å gjøre grusomt vondt dersom det blir uttak
emoji44.png

Og dersom det blir AIH så kommer jeg nok til å bli litt knust ja...
emoji22.png


Advarsel! TMI! :
Har begynt å lure litt på om kroppen min er fullstendig på bærtur, (liksom i tillegg til at den ikke skjønte hvordan den skulle respondere på medisinene for å produsere egg...), for i går så var utfloden slik den er ETTER EL!?! Den har vel ikke på toppen av det hele funnet ut at den skulle slippe løs de to usle eggene den hadde presset frem?!
emoji44.png

Da blir det jo hverken IVF eller AIH, bare en avbrutt-kostnad og garantert gråting
emoji22.png


Oversikt første forsøk:
CD1 - ingenting
CD2 - Elonva 150 ųg
CD3 - ingenting
CD4 - ingenting
CD5 - ingenting
CD6 - orgalutran 0.25 mg
CD7 - orgalutran 0.25 mg
CD8 - orgalutran 0.25 mg
CD9 - UL kontroll + orgalutran 0.25 mg + Gonal-F 225 IE
CD10 - orgalutran 0.25 mg + Gonal-F 225 IE
CD11 - UL kontroll + orgalutran 0.25 mg + Gonal-F 225 IE
CD12 - orgalutran 0.25 mg + Gonal-F 225 IE
CD13 - Otrivelle 250 ųg
CD14 - ingenting
CD15 - Uttak eller AIH

Jeg håper at du får egguttak, og at det går "smertefritt". Tror ikke at eggene har sluppet da, men heller ar kroppen din er på bærtur når det kommer til å gi deg samme symptomer som uten medisiner :)

Masse lykke til i morgen:)
 
Masse lykke til!
El-slim er helt vanlig i stimuleringsfasen og er bare et godt tegn, men vet ikke om det var det du mente? Du har tatt sprøyter som hindrer el, så eggene har ikke sluppet, skal du se.
Håper uansett hva det blir i morgen at det blir baby av det [emoji169]
 
Lykke til i morgen C :D
 
Jeg håper at du får egguttak, og at det går "smertefritt". Tror ikke at eggene har sluppet da, men heller ar kroppen din er på bærtur når det kommer til å gi deg samme symptomer som uten medisiner :)

Masse lykke til i morgen:)

Satser på at det ordner seg [emoji5]
Tusen takk for lykkeønskninger [emoji1]

Masse lykke til!
El-slim er helt vanlig i stimuleringsfasen og er bare et godt tegn, men vet ikke om det var det du mente? Du har tatt sprøyter som hindrer el, så eggene har ikke sluppet, skal du se.
Håper uansett hva det blir i morgen at det blir baby av det [emoji169]

Nææ.. var ikke helt EL-slim.. men var kun den ene gangen, så satser på at det bare var jeg som krise-maksimerte [emoji6]

Håper det blir baby jeg også, om det blir pga IVF eller AIH er absolutt ikke viktig [emoji5]
Lykke til i morgen C :D
Tusen takk! [emoji1]

Gleder meg til morgendagens "oppgaver" er unnagjort [emoji14] [emoji6]
 
Masse lykke til idag! [emoji4]
 
Masse lykke til!! :)
 
Back
Topp