Veien mot målet...

Så fantastisk[emoji7][emoji7][emoji7] Nå må det bli spire[emoji169][emoji169]
 
CD17:
Telefon fra klinikk Hausken, og det blir ikke innsett i dag [emoji24]
Kun et egg igjen i dag og det var det fragmentering på, så de vil se om det overlever til i morgen [emoji24] Det var ikke vits å sette inn noe som ikke kunne bli til noen graviditet uansett..
Så i dag er sorgen stor og fryktelig tung å bære [emoji22][emoji24][emoji24]

Så nære, men likevel så fryktelig langt unna [emoji22]

Oversikt første forsøk:
CD1 - ingenting
CD2 - Elonva 150 ųg
CD3 - ingenting
CD4 - ingenting
CD5 - ingenting
CD6 - orgalutran 0.25 mg
CD7 - orgalutran 0.25 mg
CD8 - orgalutran 0.25 mg
CD9 - UL kontroll + orgalutran 0.25 mg + Gonal-F 225 IE
CD10 - orgalutran 0.25 mg + Gonal-F 225 IE
CD11 - UL kontroll + orgalutran 0.25 mg + Gonal-F 225 IE
CD12 - orgalutran 0.25 mg + Gonal-F 225 IE
CD13 - Otrivelle 250 ųg
CD14 - ingenting
CD15 - Uttak! [emoji1] + oppstart Lutinus
CD16 - Telefon; 3 egg er befruktet [emoji7]
CD17 - Telefon fra Hausken [emoji22]
 
CD17:
Telefon fra klinikk Hausken, og det blir ikke innsett i dag [emoji24]
Kun et egg igjen i dag og det var det fragmentering på, så de vil se om det overlever til i morgen [emoji24] Det var ikke vits å sette inn noe som ikke kunne bli til noen graviditet uansett..
Så i dag er sorgen stor og fryktelig tung å bære [emoji22][emoji24][emoji24]

Så nære, men likevel så fryktelig langt unna [emoji22]

Oversikt første forsøk:
CD1 - ingenting
CD2 - Elonva 150 ųg
CD3 - ingenting
CD4 - ingenting
CD5 - ingenting
CD6 - orgalutran 0.25 mg
CD7 - orgalutran 0.25 mg
CD8 - orgalutran 0.25 mg
CD9 - UL kontroll + orgalutran 0.25 mg + Gonal-F 225 IE
CD10 - orgalutran 0.25 mg + Gonal-F 225 IE
CD11 - UL kontroll + orgalutran 0.25 mg + Gonal-F 225 IE
CD12 - orgalutran 0.25 mg + Gonal-F 225 IE
CD13 - Otrivelle 250 ųg
CD14 - ingenting
CD15 - Uttak! [emoji1] + oppstart Lutinus
CD16 - Telefon; 3 egg er befruktet [emoji7]
CD17 - Telefon fra Hausken [emoji22]
Åh så grusom telefon[emoji22][emoji22] Stor klem kjære du, sånt er vondt[emoji169]
 
Ja det var vondt [emoji22]
Klarte bare såvidt å holde meg samlet under samtalen...
Det skjønner jeg så veldig godt[emoji22] Sånt er bare meningsløst og man blir så fortvilt [emoji169]
 
Å nei for en forferdelig nyhet :(
Lei meg på dine vegne :Heartred:Heartred:Heartred

Klem
 
Det skjønner jeg så veldig godt[emoji22] Sånt er bare meningsløst og man blir så fortvilt [emoji169]
Rett og slett litt knust i dag [emoji22]
Mannen ble faktisk bekymret for jeg så plutselig så fryktelig medtatt ut [emoji23]
Å nei for en forferdelig nyhet :(
Lei meg på dine vegne [emoji813]red[emoji813]red[emoji813]red

Klem
Ja dette gjorde vondt altså [emoji22]
Trodde jeg hadde forberedt meg godt nok, men fikk liksom et håp om at dette kunne gå veien når tre egg var befruktet i går...
 
Kjære deg! For en grusom telefon å få. Er ikke uten grunn det kalles en karusell denne prosessen. Er så mange ledd i hvert forsøk med potensielle nederlag og seire. Er dessverre ikke unormalt at sånt skjer i et forsøk, men så er neste forsøk en helt ny sjanse og kan bli noe helt annet. Mine 3 forsøk var veldig forskjellige, og var bare såvidt det ble innsett første gang med et skarve egg med fragmenteringer. Håper egget kan komme seg og bli fint, men som de sier, gjør det ikke det, er det bedre å ikke sette det inn. Sender deg gode tanker. Det er tøft dette.
 
Åh nei, for en forferdelig beskjed å få :(
Får så vondt av deg. Jeg håper virkelig at de forsøker et annet opplegg for deg ved neste forsøk, eller om du som meg kommer til i det offentlige.
Når slikt skjer vil en bare komme seg videre og forsøke noe nytt neste gang, i håp om bedre resultat.
En god klem sendes din vei.
 
Kjære deg! For en grusom telefon å få. Er ikke uten grunn det kalles en karusell denne prosessen. Er så mange ledd i hvert forsøk med potensielle nederlag og seire. Er dessverre ikke unormalt at sånt skjer i et forsøk, men så er neste forsøk en helt ny sjanse og kan bli noe helt annet. Mine 3 forsøk var veldig forskjellige, og var bare såvidt det ble innsett første gang med et skarve egg med fragmenteringer. Håper egget kan komme seg og bli fint, men som de sier, gjør det ikke det, er det bedre å ikke sette det inn. Sender deg gode tanker. Det er tøft dette.

Håper så klart at det siste egget er en fighter og at det kan bli gullegget [emoji5]
Men hvis ikke så skal jeg mobilisere nye krefter og håpe på bedre lykke ved neste forsøk; gir ikke opp ennå!

Men ja, fy søren så tøft dette er.. og så urettferdig.. er så mange som aldri skulle hatt barn som "får de på samlebånd"..

Åh nei, for en forferdelig beskjed å få :(
Får så vondt av deg. Jeg håper virkelig at de forsøker et annet opplegg for deg ved neste forsøk, eller om du som meg kommer til i det offentlige.
Når slikt skjer vil en bare komme seg videre og forsøke noe nytt neste gang, i håp om bedre resultat.
En god klem sendes din vei.

Vil nok prøve å hoppe inn i det offentlige tenker jeg [emoji5] og heller ta et nytt forsøk hos Hausken dersom ventetiden er veldig lang. Ønsker bare å komme videre så fort som mulig.
Håper lykken snur vår vei ♡
 
Ånei, jeg var jo sikker på at det skulle gå!! :( vet hvor jævlig den følelsen er, har vært gjennom det samme selv :( men jeg lover deg at alt det tunge er verdt det når du blir gravid [emoji173][emoji173] sender deg en stor klem [emoji173]
 
Ånei, jeg var jo sikker på at det skulle gå!! :( vet hvor jævlig den følelsen er, har vært gjennom det samme selv :( men jeg lover deg at alt det tunge er verdt det når du blir gravid [emoji173][emoji173] sender deg en stor klem [emoji173]
Ja, det blir nok verdt det til slutt ♡
Må bare prøve å se frem mot nytt forsøk og forhåpentligvis bedre lykke neste gang [emoji4]
 
Back
Topp