Veien mot målet...

Du har nok mye lavere dose enn jeg hadde da, for her i gården ble det dyrt!! ;)
 
Godt mulig det er derfor jeg får ulikt ja [emoji5]
Jeg skal ha GF300 :)
Men den prisen på elonva var helt syk [emoji23]
Men den virker i mange dager da [emoji1] Så heller en sprøyte til 6.000kr enn 6stk til 1.000kr [emoji6] (hvis det i det hele er en aktuell problemstilling [emoji28])

Men går ikke dette forsøket så skal jeg jaggu bare kaste meg rundt og ringe hgsd sykehus slik som du gjorde, komme i gang offentlig så fort som mulig [emoji4]

Krysser fingrene for at dere ikke behøver flere forsøk enn dette ene :happy:
 
Hjelpes altså, du må jo ha nådd HELFO-grensen allerede på første forsøk [emoji32]

Med frys etterpå gjorde vi det ja. Har til og med fått tilbake litt ;)
 
Å få tilbake er en fin deal altså! [emoji1]

Men nå må det snart være deres tur altså [emoji5] Jeg krysser fingrene for dere! [emoji108]

Helt enig, og nå er det liksom gratis herfra og ut. Tenker det er fint med noen goder for de som ikke trekker gulloddet på første forsøk :p

Takk for kryssing, det setter jeg pris på! Og ditto til deg! Håper virkelig du kun behøver et innsett :D
 
CD28
Kjennes ut som om TR ikke er så altfor langt unna.. forventet i morgen, så det passer jo fint [emoji14]
Noe som også betyr at sprøyte-maratonet nærmer seg med stormskritt [emoji23] Kribler i magen ved tanken på det.. men gurimalla så godt det skal bli å komme et steg lenger [emoji4]

Edit:
CD28 ble til CD1 rundt kl.22.
 
Last edited:
CD3
Første sprøyte (Elonva) ble satt i går, fy søren så godt det føles å være i sving! [emoji1]
Lykke til med sprøytesetting! Og god påske :)
 
Når skal du ha ul ?

Blir spennende, ikke lenge til du blir ruger nå :happy:. Jeg skal også bruke elonva, for første gang. Har lest at den skal gi mange egg og samtidig god kvalitet.
Er så spent på å høre fra deg hvordan folliklene utvikler seg, hvis du vil dele da. :happy:

Fortsatt god påske. Håper påskeharen har mange egg på lur til deg ;)
 
Når skal du ha ul ?

Blir spennende, ikke lenge til du blir ruger nå :happy:. Jeg skal også bruke elonva, for første gang. Har lest at den skal gi mange egg og samtidig god kvalitet.
Er så spent på å høre fra deg hvordan folliklene utvikler seg, hvis du vil dele da. :happy:

Fortsatt god påske. Håper påskeharen har mange egg på lur til deg ;)

Skal på kontroll senere i dag [emoji5]
gruer meg skikkelig egentlig.. frykter det ikke har fungert slik som det skal for jeg har merket ekstremt lite til simuleringen.. hadde liksom forventet at det ble 'noe' ubehag av dette..?

Skal oppdatere når jeg har vært på kontroll, satser på positive svar [emoji6]

Elonva var forresten helt genial, ikke vond å sette og helt topp at spissen forsvinner inn i sprøyta etterpå [emoji4]
 
Skal på kontroll senere i dag [emoji5]
gruer meg skikkelig egentlig.. frykter det ikke har fungert slik som det skal for jeg har merket ekstremt lite til simuleringen.. hadde liksom forventet at det ble 'noe' ubehag av dette..?

Skal oppdatere når jeg har vært på kontroll, satser på positive svar [emoji6]

Elonva var forresten helt genial, ikke vond å sette og helt topp at spissen forsvinner inn i sprøyta etterpå [emoji4]
Lykke til på kontroll i dag! :)
 
Lykke til på kontroll i dag! :)
Tusen takk [emoji4]
Gruer meg så mye at jeg er helt kvalm og svimmel [emoji23]

Er så redd for å få beskjed om at stimuleringen ikke har fungert... men får ikke gjort noe med det uansett, så får bare prøve å ta meg selv i nakken og roe meg ned [emoji6]
 
CD9
Kontroll utført, gikk ikke helt som ønsket [emoji22]
Kun to eggposer på 14mm, resten var fra 9mm og nedover og tror bare det var to eller tre av de som var over 6mm [emoji22]
Ny kontroll på torsdag og da blir det bestemt om det blir IVF eller ikke. Slik det så ut nå så blir det ikke. Med så få eggposer anbefalte de oss å heller ta inseminering.

Så nå har jeg grått mine modige tårer og syns rett og slett synd på meg selv [emoji24]
 
Back
Topp