Skravletråd april

Hva bestemte du deg for?[emoji4]
Bestemte meg for å begynne å gå og ble den for vond ville jeg bare kutte turen kort til en 3-4 km.
Ble rundt 11
 
Trøtt. Og kald. Og sulten.

Og har ikke tatt mine faste 15 minutter på (det kalde) gjesterommet før jeg sank under pleddet for første gang siden jeg begynte med det. Det hjelper faktisk. Jeg ser en effekt. Liten, men effekt.

Vi har vært på konsert med 150 førskolebarn i dag... Hodet et slitent.
Uff. Tror jeg hadde gravd meg ned da gitt. Skjønner godt du er utslitt da! Håper du føler deg bedre snart
 
Uff. Tror jeg hadde gravd meg ned da gitt. Skjønner godt du er utslitt da! Håper du føler deg bedre snart
Kombinert med at det blåser så huset knaker og jeg glemte jakka mi nede så jeg har bare singlet (og pledd men det tar ikke skuldrene) så fryser jeg og har bare lyst å legge meg egentlig.
 
Jeg drikker koffeinfri kaffe og prøver å overtale meg selv om at jeg ikke gidder å lage pasta til kvelds.. knekkebrød med kaviar er godt det også. Sant? [emoji6]
 
Og det er det meningen at jeg skal si meg enig i?

Drikker ikke kaffe, og hater kaviar :p
Har egentlig ikke vært sånn kjempetilhenger av kaviar før de siste par ukene selv, så syns fortsatt det høres kjipt ut, så skjønner ikke helt hvorfor det brått smaker bedre enn sjokolade :D
(Rare gravidkroppen)
 
Kombinert med at det blåser så huset knaker og jeg glemte jakka mi nede så jeg har bare singlet (og pledd men det tar ikke skuldrene) så fryser jeg og har bare lyst å legge meg egentlig.
Gå å legg deg gjerne. Søvn kan gjøre vidunder ♡
 
Back
Topp