Skravletråd april

Haha. Gravide cravings på deg også eller?;)
Ikke helt sikker altså, får innimellom veldig lyst på ting, men så er det ikke noe spesielt når jeg spiser det.
Mens andre ting smaker helt fantastisk når jeg først spiser det, skikkelig rare greier.
 
Starten av mai engang

Lenge å være uten telefon det. Ikke lenge til mai sånn egentlig, men uten telefon... når min dør kjøper jeg ny på butikk så jeg får den i hånden når jeg går derfra.
 
Hva strikker du på da? :)
En marygenser til eldste. Holder på med bolen. Føler den aldri blir lengre [emoji14] men starta i går kveld gitt. Har visst strikka 18 cm av 42. Snart halvveis på bolen da gitt :D Hurra!

Da var serien slutt. Så skal prøve sove jeg også. Prøve legge meg til vanlig tid. Får så hodepine når jeg ikke får nok søvn :(

Ha en fin natt ! [emoji1][emoji1]
 
En marygenser til eldste. Holder på med bolen. Føler den aldri blir lengre [emoji14] men starta i går kveld gitt. Har visst strikka 18 cm av 42. Snart halvveis på bolen da gitt :D Hurra!

Da var serien slutt. Så skal prøve sove jeg også. Prøve legge meg til vanlig tid. Får så hodepine når jeg ikke får nok søvn :(

Ha en fin natt ! [emoji1][emoji1]
Så flink du er da :) har ikke tålmodigheten til å strikke jeg. Men skulle ønske jeg hadde:D

Du må ha en god natt:) håper du får sove godt og lenge nok:)
 
Så flink du er da :) har ikke tålmodigheten til å strikke jeg. Men skulle ønske jeg hadde:D

Du må ha en god natt:) håper du får sove godt og lenge nok:)
Takktakk :D

Jeg begynte nylig selv da [emoji87] Men det var jo veldig gøy å se ett ferdig produkt [emoji7] Også ønsker jeg marygenser til meg selv også [emoji7] Men kjenner ikke noen som strikker. Da må man ordne selv gitt
 
Takktakk :D

Jeg begynte nylig selv da [emoji87] Men det var jo veldig gøy å se ett ferdig produkt [emoji7] Også ønsker jeg marygenser til meg selv også [emoji7] Men kjenner ikke noen som strikker. Da må man ordne selv gitt
Er jo kjempebra at du får det til da :D du legger vel ut bilde av det ferdige resultatet da? :D
 
Hun var jo flink å bruke den før hun kunne snakke. Hun stønnet som om hun tok i, som tegn på at hun måtte på potte. Men så fikk hun potte-vegring. Og nå sitter hun der, men gjør ikke noe

Og plutselig så kommer det[emoji4]
 
Back
Topp