Skravletråd april

Når man sover så godt at uansett klokke er man trøtt. Det har jeg [emoji23] Også ee det bare rundt 30 min til jeg skal gå til jobb. Men det er fredag! Straks helg :D
 
I dag er en sånn dag hvor hodet virkelig tester meg :( Æsj... 7 dager igjen til nevro, går sakte men sikkert.
 
Jeg drikker koffeinfri kaffe og prøver å overtale meg selv om at jeg ikke gidder å lage pasta til kvelds.. knekkebrød med kaviar er godt det også. Sant? [emoji6]

Haha, hadde nok gått for pasta jeg[emoji13]
 
Å være snill er da sjelden negativt?[emoji8]
Når man tenker det beste om alle. På samme tis man helst blir utnytta i dumsnillheten er det litt negativt. Men satt ned foten for de det gjelder nå. Blitt voksen gitt
 
En marygenser til eldste. Holder på med bolen. Føler den aldri blir lengre [emoji14] men starta i går kveld gitt. Har visst strikka 18 cm av 42. Snart halvveis på bolen da gitt :D Hurra!

Da var serien slutt. Så skal prøve sove jeg også. Prøve legge meg til vanlig tid. Får så hodepine når jeg ikke får nok søvn :(

Ha en fin natt ! [emoji1][emoji1]
Ensfarga boler er jo kjente som sorte hull, man strikker og strikker uten at det virker som om arbeidet vokser, og wooosh! brått så har man strikka 10 cm forbi der man skulle stoppe :D

Et tips kan være å feste en kontrastfarga garnbit der man starter å strikke en kveld, da ser man mye raskere hvor langt man faktisk kommer seg.
 
Back
Topp