Cravings?

Har ikke fått noen spesiell cravings, men har fått avsmak på sjokolade. Blir nesten kvalm bare av å tenke på det [emoji1]

Æ har lyst på skokolade men blir kvalm av tanken på å spis det. Åæ e sjokkoman te vanlig. Føles nesten litt tomt ut [emoji23]
 
Lyst på pulverpadder men vet ikke om æ tørr å spis lakris. Har jo blitt den hysteriske gravide som æ IKKE skull bli [emoji85]
 
Helt random ting fra dag til dag... En dag var det falafel, en annen var det salat med avokado, en tredje var det lasagne. Så ikke noen rød tråd enda :) sist var det vel vaniljeis som var greien tror jeg :)
 
Mr. Freeze!!
 
  • Liker
Reactions: B89
Lyst på pulverpadder men vet ikke om æ tørr å spis lakris. Har jo blitt den hysteriske gravide som æ IKKE skull bli [emoji85]

http://www.kk.no/livsstil/visste-du-dette-om-lakris-31522
Kom over en artikkel om lakris i graviditeten :) står ukentlig "kvote" nederst. Gammel studie(2009)men nylig publisert av kk på facebook :) deler for moroskyld :) ikke ment som kritikk til de som dropper lakris i graviditeten(forstår det veldig godt). Spiser selv litt lakris om det dukker opp i godteposen e.l :)

Ukentlig eks:
  • 277 poser (eller 1665 g) Doc' original eller Doc' honning lakris
  • 11 esker (eller 395 g) IFA
 
Oyoyoy...det vil jeg ha! Har hatt lyst på is lenge men har ikke kommet på de!:arghh::woot::p TAKK for tips! ;)

På Meny selger de esker med Mr. Freeze, anbefales! [emoji16]
 
Treat yo self! En padde eller to har sikkert ikke noe å si i det lange løp... Men skjønner at du er skeptisk til lakris, med rette også.

Spiser en å annen bit lakris. Prøve å begrens godteinntaket å dethar gått greit i starten men nå som kvalmen har sluppe taket friste det en del igjen [emoji85]
 
Kvalmen er mer eller mindre bort. Å da har lysta på snop å snacks virkelig kommet. Så nå har jeg konstant lyst på noe godt [emoji85]
Jobbe hardt med å ikke ran skuffer å skap
 
Er fortsatt veldig kvalm og vil ha ingenting. Saltsild (godter) og french fries funker bra for kvalmen, men kan ikke spise det hele tiden..
 
Back
Topp