Ønsker meg spire nr 2<3

Jeg tok en ny ebay-test ikveld der det dukket opp enda en svaaaak strek. Så jeg bestemte meg for å ta en bt, da sensitiviteten på ebaytestene kan være dårlig. Og dette er resultatet! Streken er rosa her hos meg :eek: hjelpe meg altså!

Hurra! :D Hva sa jeg.. ;)
 
Er kun de testene jeg har brukt og har aldri fått så sterk "skyggestrek" :) så jeg er sikker på at du er gravid [emoji106]
Veeeldig spent på testen imorgen da, satser på den dukker opp:) regner jo ikke med at den er sterkere, men håper den dukker opp hvertfall :happy:
 
Ah, er det sant? Jeg tenkte på senest i stad at det var et aktuelt navn på en evt. fremtidig datter :)
Jepp, hun er oppkalt etter oldemoren sin (på farssiden). Oldemoren er den siste jenta på hans side som kom før vår Lilly kom til verden (95år siden), så valget på navn var veldig enkelt ;) så vår jente døpte seg i samme kjole som oldemoren sin :D
 
Jepp, hun er oppkalt etter oldemoren sin (på farssiden). Oldemoren er den siste jenta på hans side som kom før vår Lilly kom til verden (95år siden), så valget på navn var veldig enkelt ;) så vår jente døpte seg i samme kjole som oldemoren sin :D

Så utrolig fint ❤
 
Navnet er allerede i familien, så må nok belage meg på et anna jentenavn om det sku bli jente :p Syns igrunn det er flere fine jentenavn enn guttenavn, så skal alltids finne et anna ;) Mulig det bare er meg som syns det :p
Ja, hvis det blir gutt neste gang så sliter vi! Opprinnelig skal vi bruke et navn fra min side da, men vi har ingen fine verken jente- eller guttenavn :sorry:
 
10dpo, streken ER der :eek: det var en utfordring å ta bilde. Vi forsov oss så måtte hive meg rundt, ta testen og ta den med :p så måtte prøve å ta bilde i bilen ;) jeg ser strek uten problemer både med åpnet og lukket test :happy:
 

Vedlegg

  • _20170321_063658.JPG
    _20170321_063658.JPG
    543,6 KB · Visninger: 70
10dpo, streken ER der :eek: det var en utfordring å ta bilde. Vi forsov oss så måtte hive meg rundt, ta testen og ta den med :p så måtte prøve å ta bilde i bilen ;) jeg ser strek uten problemer både med åpnet og lukket test :happy:

Ææ :D
 
[emoji4][emoji106][emoji4][emoji106][emoji4][emoji106][emoji4]
 
Æææææ! Jeg er så glad! Hurra! Jeg visste du var gravid! Du skal få baby! :D Gratulerer så mye [emoji173][emoji173][emoji173]
 
Back
Topp