Cravings?

rosedama

Gift med forumet
Noen som har fått cravings?
 
Har såååååå lyst på pulverpadda. Men tørr ikke for vet ikke om det e den typen lakris i den som e farlig/ikke anbefalt
 
Ingen! Men fytti jeg er kvalm [emoji12]
 
Ingen her heller, men det har jeg heller ikke hatt tidligere. Første gangen syntes jeg alt som var surt/syrlig smakte ekstra godt, men var ikke sånn at jeg MÅTTE ha det.
Men det virker som om ulvehungeren har kommet allerede ... [emoji23]
 
Har såååååå lyst på pulverpadda. Men tørr ikke for vet ikke om det e den typen lakris i den som e farlig/ikke anbefalt

Jeg spiste meg ihjeeel på pulverpadde min første graviditet!! Det gikk helt fint :) Ble oppdaget av en kollega på jobb her i går. Det stod en stor skål med lakris på bordet, hvorpå en gravid kollega sa "Den kan vel bare jeg drømme om å smake på": Så spurte jeg henne om hun ikke likte lakris, da fortalte hun dette nye om at lakris kan være skadelig osv. Jeg prøvde diskreeeet og spytte lakrisen ut i søppla igjen - så da ble jeg tatt til side på gangen etterpå hvor en av mine gode kollegaer konfronterte meg med at jeg spyttet ut lakrisen og at hun var sikker på at jeg er gravid! :p
 
Jeg spiste meg ihjeeel på pulverpadde min første graviditet!! Det gikk helt fint :) Ble oppdaget av en kollega på jobb her i går. Det stod en stor skål med lakris på bordet, hvorpå en gravid kollega sa "Den kan vel bare jeg drømme om å smake på": Så spurte jeg henne om hun ikke likte lakris, da fortalte hun dette nye om at lakris kan være skadelig osv. Jeg prøvde diskreeeet og spytte lakrisen ut i søppla igjen - så da ble jeg tatt til side på gangen etterpå hvor en av mine gode kollegaer konfronterte meg med at jeg spyttet ut lakrisen og at hun var sikker på at jeg er gravid! :p

Ups [emoji23]
Men det e et stoff i lakris som ikke e så lurt. Men d ikke i alt. Men e heller føre var
 
Begge mine tidligere graviditeter har jeg cravet cornflakes, men det kom ikke før lenger ut i svangerskapet.
Nå har jeg ingenting, men er konstant sulten!!!
 
Lyst på ett eller annet HELE tida men finn ikke ut hva. Å når æ prøve å lag mæ mat så friste det ikke å spis den [emoji13]
Samma her!! Har lyst på noe konstant! Fryktelig irriterende!

Føler at magen vokser, men er jo ikke så rart når man mumser noe hele tiden [emoji23][emoji6]
 
Samma her!! Har lyst på noe konstant! Fryktelig irriterende!

Føler at magen vokser, men er jo ikke så rart når man mumser noe hele tiden [emoji23][emoji6]

Spise alt for lite for æ har bare lyst på ting men blir kvalm når æ spise [emoji17]
 
Back
Topp