Skravleutfordring for torsdag-søndag

Husker den gang vi klarte 10.000 på et døgn, og en dag med unger 5.000 var en dårlig dag.....
Hva skjedde?
Ja si det, var hektisk i høst husker jeg, det var da jeg begynte mer aktivt på forumet, og skravlet 2-3000 på en måned :)
 
Kos deg masse i Norge med familien :)
Det skal jeg [emoji4] og de gleder seg skikkelig til vi kommer tydeligvis, de savnet oss vist når vi var i Egypt, men vi møtes ca en gang i mnd da og ca en mnd siden sist så kan ikke være så ille heller [emoji23]
 
Det skal jeg [emoji4] og de gleder seg skikkelig til vi kommer tydeligvis, de savnet oss vist når vi var i Egypt, men vi møtes ca en gang i mnd da og ca en mnd siden sist så kan ikke være så ille heller [emoji23]
Gått å være savnet av familien ;)
 
Eh ja ganske spesielt, men typisk tlc [emoji6]
Jeg syns egentlig han er ganske interessant, selv om jeg ikke ser han så ofte.
Han har nesten et litt sosialantropologisk tilnærming av sakene han undersøker ved å prøve å se alle side av saken med et mest mulig "nøytralt" syn for å få folk til å åpne seg.
 
Jeg syns egentlig han er ganske interessant, selv om jeg ikke ser han så ofte.
Han har nesten et litt sosialantropologisk tilnærming av sakene han undersøker ved å prøve å se alle side av saken med et mest mulig "nøytralt" syn for å få folk til å åpne seg.
Men han kommer opp i utrolig mange sære situasjoner, akkurat som om kjendisene må gjøre ting så sært som mulig!

Men ja liker han, ellers hadde jeg nok ikke sett på [emoji4]
 
Men han kommer opp i utrolig mange sære situasjoner, akkurat som om kjendisene må gjøre ting så sært som mulig!

Men ja liker han, ellers hadde jeg nok ikke sett på [emoji4]
Både ja og nei.
Har ikke sett han på en stund siden jeg fort kan syntes det blir litt mye av ham..

Kommer ikke til å se ferdig i kveld heller siden jeg er stup trøtt og sengen roper
 
Både ja og nei.
Har ikke sett han på en stund siden jeg fort kan syntes det blir litt mye av ham..

Kommer ikke til å se ferdig i kveld heller siden jeg er stup trøtt og sengen roper
Du får ha en god natt [emoji4]
Jeg ser nok ferdig fordi jeg ikke liker å ga ting "uavsluttet"
 
Back
Topp