Når pynter dere juletreet??

Vi pynter en av de siste dagene, det varierer litt hvilken. I år tror jeg det er 21, men mulig det er 22. (ungene får en juletrepynt i kalenderen den dagen)
 
Lillejulaften :)
 
Vi har alltid pynta treet den 22/23 desember og kommer til å gjøre det i år å ;)
 
Jeg er vokst opp med at vi pynter treet 23.desember. Men jeg er gift med en engelskmann, så v pynter litt tidligere nå. Men vi kjøper treet ca en uke før julaften, så det blir tidligst en uke før.
 
Vi har ikke pyntet treet enda men har bestemt oss for å gjøre det i løpet av neste uke. En av grunnene er pga en operasjon jeg skal ha, så kjekt å få gjort det før og den andre er at jeg skal jobbe lillejulaften på kvelden og julaften dag, også reiser vi bort romjulen og siden vi skal ha juletre er det kjekt å få se det litt å :p
 
Vi pynter alltid tidlig. Treet kommer opp før helga. Vi har plastikk [emoji5]️
 
Vi har alltid pleid å pynte den 22 des fordi det er bursdagen til et av barna, men tror nok at vi skal pynte tidligere i år. Ser egentlig ingen grunn til å vente med det til så sent, det er jo så koselig med juletre! Føler at treet ikke er oppbrukt enda heller når vi kaster det ut og det er egentlig litt synd synes jeg...
 
Helst 23., men kan hende vi tar det tidligere i år, siden jeg er høygravid [emoji14]
 
23/12, alltid vært sånn hos både meg og mannen fra vi vokste opp, så da blir det sånn.
 
Er vokst opp med å pynte det lille julaften og viderefører det nå til guttene:). Koselig med juletre men kommer ikke opp før lille julaften her:)
 
Back
Topp