Når pynter dere juletreet??

P

Persienna

Guest
På Fb-feeden min renner det inn med bilder at pynta juletrær. Pynter folk seriøst juletrærne sine så tidlig? Vi er jo tidlig i desember bare?
 
23. Desember. Men kaaan hende vi kjører på litt tidligere i år, blir kjipt om jeg plutselig føder oppi pyntinga.
 
Vi pyntet juletreet første uka i desember hahaha, var utrolig tidlige men tenkte hvorfor ikke, er i super jule stemning og det er så koselig:)
Har eller pleid å pynte det et par dager før jul men i år ble det tidlig julestemning Hehe:)

Edit: Har forøvrig ikke lagt ut noe bilde på Facebook etc,skal heller ikke det men det ble en snap da :p
 
Last edited:
Det varierer fra år til år egentlig hehe.. Har ikke bestemt meg helt for om jeg gidder iår eller ikke. Er så mye styr.
 
Har og lagt merke til at det er uvanlig mange juletrebilder ute på face nå, kan ikke huske det var sånn i fjor, eller åra før det. Kanskje noe med at jula kommer tidligere for hvert år?:happy:
Vi pleier å pynte lille julaften.
 
Jeg renner også over av det, men det er nok fordi jeg er medlem av en interiørgruppe [emoji41]

Og der har maaaange hatt trærne oppe i et par uker alt [emoji28]

Vi skal pynte lille julaften i år. Var litt tidligere i fjor, da ble det helga før, altså den lørdagen, og julaften var.. En torsdag?
 
Har pyntet det allerede :p
Vil jo nyte det så lenge som mulig :)
 
Vi har som tradisjon å pynte lille julaften, men med en liten i hus, tar alt så lang tid :p Så jeg må smått begynne nå, om jeg skal rekke å nyte julepynt og juletre :)
 
Pynta det i helgen, ville bare få det gjort :) Liker og ha ting under kontroll, så er ikke jeg så veldig glad i og pynte juletreet heller :p
 
Jeg pynter juletreet hvert år 1. Desember:) har ikke lagt det ut på fb eller insta da;) gjort det siden jeg flyttet hjemmefra. Har lite julepynt ellers, så syns det er så koselig med treet. Tar det ned igjen 1. januar.
Vil tro flere pynter juletreet tidligere nå fordi flere har kunstige juletrær.
 
Vi pynter 22.desember. Vil jo ha igjen granbar på treet til jul :p
 
13.desember pynter vi. Har bare blitt sånn. Må ha plasttre pga allergi, og vi reiser ofte vekk lille julaften og blir vekke noen dager. Så rett og slett for å rekke å få noe glede av det. Tar det alltid ned rett rundt nyttårsaften. :)
Legger aldri ut bilde av det da.
 
Lillejulaften :)
 
Pynter juletreet lillejulaften. Fast tradisjon i familien som jeg følger videre. Vil ikke ha opp treet tidligere, for da forsvinner noe av "magien" med julen for mitt vedkommende. Ventetiden i desember er ellers fylt av adventslys osv.
 
Back
Topp