Når pynter dere juletreet??

Har bestandig pyntet 23 desember. Men blir muligens litt før i år i håp om å få litt bedre tid rett før jul
 
Det kommer alltid an på når vi har samvær med jenta vår :) vi pynter den helga hun er her før jul. Denne gangen skal vi da pynte 16 eller 17.
Neste år blir det lille julaften, for da har vi samvær i romjula, og treet må jo være ferdig pyntet på julaften ;) Hehe.

Ser at mange har pynta allerede med masse bilder på Facebook, syns det er tidlig :p men men, hver sin smak :)
 
Vi pynter det lillejulaften. Men skal sjekke lys og slikt senest 22 desember, fordi det er jo litt kjipt hvis noe er galt og treet må stå mørkt til butikkene åpner igjen i romjula :p
 
Ser for meg at vi tar frem juletreet ca 4. Søndag i advent i år. Reiser bort i julen, som vanlig. Så for å få litt glede av vårt egen tre, tar vi det frem da.
Så pynter vi treet hos foreldrene mine lille julaften :)
 
Lillejulaften :) tradisjon for både meg og sambo. Siste man gjør etter å ha vasket og pyntet ellers. Så koselig å stå opp julaften og da nyte juletreet og spise fra julestrømpen. Skikkelig instant megajulestemning :)
 
Jeg skal ha bilde av snuppa og lillegutt foran juletreet for å gi i julegave så her kom juletreet opp idag, snuppa fikk også være med å pynte.
 
Pynter det egentlig på lille julaften, men blir nok litt tidligere i år siden vi reiser bort i romjula.. :)
 
Tenkte og sette opp og pynte treet en gang etter neste den 19.. synst julen begynner tidligere og tidligere for hvert år.. jeg blir lei av julen når det begynner før adventstida har begynt jeg :p
 
2-3 dager før julaften, kanskje litt tidligere i år sånn at alle ungene får vært med.
 
Har pyntet det allerede :p
Vil jo nyte det så lenge som mulig :)

Men når kaster dere det ut da? ;) Jeg nyter det en stund etter jul også jeg.

Jeg er litt gammeldags på dette punktet og holder meg til det jeg har vokst opp med :p Treet pyntes 22.des og tas ned ca 13. dag jul (altså rundt 6.januar).
 
Men når kaster dere det ut da? ;) Jeg nyter det en stund etter jul også jeg.

Jeg er litt gammeldags på dette punktet og holder meg til det jeg har vokst opp med :p Treet pyntes 22.des og tas ned ca 13. dag jul (altså rundt 6.januar).
Det er falskt :p Tar det ned 1. januar :)
 
Pleide alltid å pynte lillejulaften da jeg var lita, i gammel tradisjon. Nå pynter vi helgen før julaften. Altså alt fra 1-8 dager før. For i ukedagene blir det ikke like kos.
 
Håper på å få pyntet det helgen før jul :) da er jeg ferdig med eksamen og kan med god samvittighet ta ferie! Syntes egentlig det er kjekt å få opp treet rundt midten av desember, så en har litt tid på å nyte det før treet forsvinner ut igjen i januar..
 
Tradisjonen er å pynte treet på lille julaften, etter ungene er i seng, med hovmesteren står på i bakgrunnen. I år dog, da må jeg pynte treet den 21. pga jobb.
 
Back
Topp