Når pynter dere juletreet??

Vi pynter tidlig og tar det vekk igjen tidlig :) ikke pyntet ennå da..
 
Vi pynter 22. Har alltid selskap 23., og da må det være klart:)
 
Pynter juletreet lillejulaften. Fast tradisjon i familien som jeg følger videre. Vil ikke ha opp treet tidligere, for da forsvinner noe av "magien" med julen for mitt vedkommende. Ventetiden i desember er ellers fylt av adventslys osv.
Her også
 
Vi pynter 4. søndag i advent :)
 
I år blir det nok mandag 19.
Pleier pynte det helgen før julaften.
 
Kjøpte i går, pynter nok i kveld. Syns det er noe magisk med juletre i stua, så jeg benytter sjansen til å ha det så lenge som mulig. Men det skal sies at her i hus er jula aldri med over til nyåret, da er det nytt år og ny start for vår del. ;)
 
Jeg er streng på at det ikke skal pyntes før den 23. Mannen ville gjerne ha pynta nå
 
Pynter juletreet lillejulaften. Fast tradisjon i familien som jeg følger videre. Vil ikke ha opp treet tidligere, for da forsvinner noe av "magien" med julen for mitt vedkommende. Ventetiden i desember er ellers fylt av adventslys osv.
Akkurat det jeg tenker og mener også :)
 
Var det opp til meg så blir det ikke pyntet før lillejulaften, men jeg har gått med på et kompromiss med fjerde søndag i advent i år.
 
Pynter juletreet lillejulaften. Fast tradisjon i familien som jeg følger videre. Vil ikke ha opp treet tidligere, for da forsvinner noe av "magien" med julen for mitt vedkommende. Ventetiden i desember er ellers fylt av adventslys osv.

Samme her! Enig!
 
Vi pynter det i starten av desember, syntes det er så kos med å ha det slik en stund. Er ikke så ofte det er jul ;)
 
Back
Topp