⭐️ IKM uke 47 ⭐️

Har ingen tester i hus og hadde slått meg til ro med at det var lurt og at lysten ikke ble så stor for å teste tidlig, men nå som 8 dpo nærmer seg så kjenner jeg at det klør i fingrene!:facepalm:

Svakt menneske:banghead:
Jeg klarte heller ikke å la være :p Men jeg fikk bare en så svak skygge etter frist at det ikke var noe å skryte av. Dagen etter derimot! Da kom det opp svak strek før tidsfrist og i dag 10 dpo kom den enda fortere :)
 
Fikk plutselig litt mer håp :) har ikm imorgen, og har til nå hatt helt blenda tester. Men fikk et rar følelse tidligere idag da jg helt plutselig ble så kvalm at jeg var redd jeg skulle kaste opp. Så fikk kjøpt en pakke med strimler fra rfsu, enda jeg vet at de ikke er spesielt sensitive, og tror dere ikke det kom opp en svak strek der da :) den er tykk, ser rosa ut, men er litt vanskelig å se siden den er svak. Så nå kjenner jeg at jeg er spent på å teste imorgen tidlig :) og spent på å se hvordan testen ser ut imorgen når den har tørka ;)
 
Fikk plutselig litt mer håp :) har ikm imorgen, og har til nå hatt helt blenda tester. Men fikk et rar følelse tidligere idag da jg helt plutselig ble så kvalm at jeg var redd jeg skulle kaste opp. Så fikk kjøpt en pakke med strimler fra rfsu, enda jeg vet at de ikke er spesielt sensitive, og tror dere ikke det kom opp en svak strek der da :) den er tykk, ser rosa ut, men er litt vanskelig å se siden den er svak. Så nå kjenner jeg at jeg er spent på å teste imorgen tidlig :) og spent på å se hvordan testen ser ut imorgen når den har tørka ;)
Så spennende! Gleder oss til oppdatering :)
 
Så spennende! Gleder oss til oppdatering :)

Fikk en svak strek på rfsu strimmelen idag tidlig også, synes ikke den var noe sterkere enn igår, men den kom raskere.

Ikm idag og ikke noe tegn til tr.

Er det noen her som har erfaring med de strimeltestene fra rfsu, gir de ofte falsk skyggestrek?
 
Fikk en svak strek på rfsu strimmelen idag tidlig også, synes ikke den var noe sterkere enn igår, men den kom raskere.

Ikm idag og ikke noe tegn til tr.

Er det noen her som har erfaring med de strimeltestene fra rfsu, gir de ofte falsk skyggestrek?
Så bra!! :)) Jeg har aldri prøvd dem, men jeg mener å ha hørt at de er lite sensitive (slår sent ut). Så det kan hende du ville fått sterkere strek med en annen test ;)
 
Fikk en svak strek på rfsu strimmelen idag tidlig også, synes ikke den var noe sterkere enn igår, men den kom raskere.

Ikm idag og ikke noe tegn til tr.

Er det noen her som har erfaring med de strimeltestene fra rfsu, gir de ofte falsk skyggestrek?

Kom streken innen tidsfristen?:)
 
Med spira som satt fikk jeg en liten blødning dagen før ikm, gruer meg jo til ikm på mandag, men det kan jo være jeg opplever det samme denne gangen og, så det er mengden som avgjør for meg denne gangen.
 
Det er jo et godt tegn!;) Jeg har trua!:) Venter spent på fortsettelsen:smiley-bounce012
Yay :D velger å gratulere ^^


Jeg har allerede begynt å miste troa.. den jeg fikk idag ble mye svakere når den hadde tørka enn den jeg tok igår :confused:

Fornuften sier jeg bør vente til imorgen med å teste mer, men jeg får en syk trang til å teste hele tiden :(
 
Sitter på jobb og plutselig får jeg skikkelig blodsmak i munnen. Gikk på toalettet og spyttet litt blod i vasken. Kan ikke se om det er tannkjøttet som blør eller hvor det kommer fra. Har ingen munnsår hverken i munnen eller på leppene som jeg vet om..

Er det kun smak av blod som er graviditetstegn? Og eventuelt blod ved pussing av tennene?
Dette skjedde jo helt ut av det blå.

Jeg blir så lei av å kjenne på symptomer for så å ikke kjenne noe, for så å kjenne noe igjen..o_O

Er forresten strimlene fra billigtester.no noe å stole på før IKM?
 
Back
Topp