~Tvillinger eller flerlinger~

Jeg er 12+6 nå. Hva med deg? Jeg var på UL på St. Olav i uke 11 og da kunne hun antyde kjønn. Mrn som jordmor sa, det blir mye synsing så tidlig :)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
 
Jeg var også på ultralyd i uke 11 og legen var sikker på kjønnene, men jeg er ikke overbevist ;)
 
Jeg er 12+6 nå. Hva med deg? Jeg var på UL på St. Olav i uke 11 og da kunne hun antyde kjønn. Mrn som jordmor sa, det blir mye synsing så tidlig :)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
Jeg er i dag 13 uker på vei, så da er vi vel helt likt? :) Men det kan vel endre seg på den ordinære ultralyden!?
Ååh, så spennende da om det blir det de tror nå da :)
 
Så spennende! :) Jeg skal ikke før rett over nyttår, men har vært på 3 UL allerede så det går fint å vente til da :) Vil du vite kjønnene?

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
 
Så spennende! :) Jeg skal ikke før rett over nyttår, men har vært på 3 UL allerede så det går fint å vente til da :) Vil du vite kjønnene?

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Ja, vi har hatt tett oppfølging på ul her og, men skulle ønske vi kunne få se de hver dag hehe :D
Ja, vi vil vite kjønn <3 Hva med deg?
 
Hvordan går det med dere jenter? :D

Her er vi nå 16+5 og det er full rulle i magen fra begge to <3 Var på kontroll hos legen i går og hørte på de flotte hjertene, en på høyre side med 146 slag i minuttet og en på venstre med 160 slag i minuttet <3
På fredag er den store dagen, da er det oul og vi er så spente!

Håper alle har det bra! :D
 
Hvordan går det med dere jenter? :D

Her er vi nå 16+5 og det er full rulle i magen fra begge to <3 Var på kontroll hos legen i går og hørte på de flotte hjertene, en på høyre side med 146 slag i minuttet og en på venstre med 160 slag i minuttet <3
På fredag er den store dagen, da er det oul og vi er så spente!

Håper alle har det bra! :D
Ååh, Så utrolig herlig!! Gleder meg til jeg kjenner liv! Er noen ganger jeg lurer på om det var de små i magen jeg kjente eller om det var noe annet, men er vanskelig å vite.. :p Når kjente du liv for første gang?

Så spennende! Heldig dere er som skal på ultralyd i morgen! Skal dere vite hva det blir?
Vi skal ikke før midten av januar..
Ellers så er formen bra, men er en del trøtt! :) Hvordan er formen din?

Masse lykke til i morgen! Blir sikkert en fantastisk opplevelse, nå er de jo store! Lett å se at det er to babyer på skjermen hvert fall! :)
 
Ååh, Så utrolig herlig!! Gleder meg til jeg kjenner liv! Er noen ganger jeg lurer på om det var de små i magen jeg kjente eller om det var noe annet, men er vanskelig å vite.. :p Når kjente du liv for første gang?

Så spennende! Heldig dere er som skal på ultralyd i morgen! Skal dere vite hva det blir?
Vi skal ikke før midten av januar..
Ellers så er formen bra, men er en del trøtt! :) Hvordan er formen din?

Masse lykke til i morgen! Blir sikkert en fantastisk opplevelse, nå er de jo store! Lett å se at det er to babyer på skjermen hvert fall! :)
Det er fantastisk :D

Kjente ordentlig hvor jeg var 100% sikker når jeg var ca 14 uker :)
Men kjente små ting før det og som jeg tror er dem også :)

Vi skal vite ja, klarer ikke la være :D Tiden frem til midten av januar går fort ;)
Jeg sliter med slapphet, sterk hodepine, bekkenløsning, ryggen and so on :p Huff føler meg som en zombie egentlig for jeg sover nesten ikke :(

Tusen takk for lykkeønskninger <3
 
Det er fantastisk :D

Kjente ordentlig hvor jeg var 100% sikker når jeg var ca 14 uker :)
Men kjente små ting før det og som jeg tror er dem også :)

Vi skal vite ja, klarer ikke la være :D Tiden frem til midten av januar går fort ;)
Jeg sliter med slapphet, sterk hodepine, bekkenløsning, ryggen and so on :p Huff føler meg som en zombie egentlig for jeg sover nesten ikke :(

Tusen takk for lykkeønskninger <3

Er så usikker på om det er gullene i magen jeg kjenner eller om det bare er noe annet.. Troooor kanskje det er gullene, men er ikke sikker.. Hvordan kjentes det ut ? Er kanskje vanskelig å forklare da.. :/

Hvordan gikk det på ultralyden i dag ? :-D Jeg er så spent!
Foreløpig sover jeg kjempegodt om natten, et par turer opp på do, men sovner som regel greit igjen! :)
 
Er så usikker på om det er gullene i magen jeg kjenner eller om det bare er noe annet.. Troooor kanskje det er gullene, men er ikke sikker.. Hvordan kjentes det ut ? Er kanskje vanskelig å forklare da.. :/

Hvordan gikk det på ultralyden i dag ? :-D Jeg er så spent!
Foreløpig sover jeg kjempegodt om natten, et par turer opp på do, men sovner som regel greit igjen! :)
Vel det kjennes litt ut som romstering, veldig merkelig følelse <3 Nå som de er større er det mer merkante spark her og der :)

Ul gikk kjempe bra! Det er to friske fine gutter i magen min <3

Heldig du som sover godt ;)
 
Så koselig med tvillingtråd:)) er litt annerledes og gå med to inni der enn en;) jeg blir kvalm hver gang jeg er sulten.. Kjenner en del voksesmerter nå.. Noe vond rygg..er spent på ryggen videre. Jobber 100% som spl. Så er jo en tung jobb. Får ta en dag om gangen:) jeg tror jeg har kjent noe bevegelser inni der..hehe,.hvis det var de to trollene da;) skal på oul 29.jan. Da får jeg vite om d er en eller toegga..og hvilke kjønn!! Gleder meg max:)) Mage har jeg også fått..<3 ps: Gratulerer til alle oss med dobble eller mer en dobble nyheter ;D
 
Jeg har en følelse av at jeg venter tvillinger, 1 mnd til ultralyd og 2 uker til jeg får høre hjerte. Hadde dere en følelse av at de kunne være tvillinger eller fikk dere vite det kun på ultralyd?
 
Jeg har en følelse av at jeg venter tvillinger, 1 mnd til ultralyd og 2 uker til jeg får høre hjerte. Hadde dere en følelse av at de kunne være tvillinger eller fikk dere vite det kun på ultralyd?

Jeg hadde sterk mistanke fra befruktning ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg har en følelse av at jeg venter tvillinger, 1 mnd til ultralyd og 2 uker til jeg får høre hjerte. Hadde dere en følelse av at de kunne være tvillinger eller fikk dere vite det kun på ultralyd?

Jeg hadde ingen anelse før jeg fikk vite det på ul ;)
 
Hvordan er formen deres? Er så usikker på om jeg har kjent liv.. Er 14+6. Når kjente dere liv?
 
Back
Topp