Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her [emoji28] Synd jeg ikke har tid å sove lenger [emoji23] Så dere som er førstegangs; ENJOY! Det blir ikke slik neste gang [emoji16]
Signerer den!! Holde følge med en på snart to er slitsomt nå[emoji85] og jeg som jobber i barnehage også [emoji23]
Veksler mellom å hakke tenner og gørr svette [emoji27]I dag har jeg sovet på sofaen etter jobb, og det gjør jeg aldri ellers
Pluss at jeg fryser! Pakker meg selv inn i ullpledd og varmeflasker. Skulle tro jeg hadde influensa![]()
Her også. Pang igår kveld så er jeg dødstrøtt og fryser hele tiden! Hadde fridag før jobbehelg idag og skulle få så mye gjort.... jeg har nappet. That's it [emoji23][emoji23][emoji23]I dag har jeg sovet på sofaen etter jobb, og det gjør jeg aldri ellers
Pluss at jeg fryser! Pakker meg selv inn i ullpledd og varmeflasker. Skulle tro jeg hadde influensa![]()
Samme her...Veksler mellom å hakke tenner og gørr svette [emoji27]

Jeg må både ta meg en etter middagslur og legge meg tidlig for tiden, og jeg kan ikke lenger planlegge å gjøre flere ting etter hverandre siden jeg blir så fort sliten. Svetter også mye mer enn normalt og er sjeleglad for å slippe å være gravid i verste sommervarmen![]()