Zzzzzzz

Qvini

Glad i forumet
Noen andre som er stuuuup trøtte? Sovnet fra trening og alt som er halv åtte i går kveld, og kom meg såvidt opp til jobb Idag
 
Du er ikke alene..!
Føles ut som om jeg kunne sovet døgnet rundt. Sovet på sofaen hver dag etter jobb i en uke, for så å spise middag og kanskje ordne en ting eller to, også legger jeg meg igjen :p :hilarious:
 
Sniker fra januar - jeg har det sånn ennå ;)
 
Jeg har også vært vanvittig trøtt de siste dagene, men det kan jo være fordi jeg har jobbet tre nattevakter også da [emoji23]
 
Samme her [emoji28] Synd jeg ikke har tid å sove lenger [emoji23] Så dere som er førstegangs; ENJOY! Det blir ikke slik neste gang [emoji16]

Signerer den!! Holde følge med en på snart to er slitsomt nå[emoji85] og jeg som jobber i barnehage også [emoji23]
 
Signerer den!! Holde følge med en på snart to er slitsomt nå[emoji85] og jeg som jobber i barnehage også [emoji23]

Såpass ja [emoji28] Jeg jobber som elektriker i industri, hadde 10.000 skritt før klokka var 13.00 idag [emoji85] varmt er det, og må gå med støvmaske konstant der jeg er nå [emoji849] Gjett om jeg svetter da [emoji23] Enda en av di "sjarmerende" tingene med å være gravid [emoji12]
 
I dag har jeg sovet på sofaen etter jobb, og det gjør jeg aldri ellers :eek:

Pluss at jeg fryser! Pakker meg selv inn i ullpledd og varmeflasker. Skulle tro jeg hadde influensa :D;)
 
I dag har jeg sovet på sofaen etter jobb, og det gjør jeg aldri ellers :eek:

Pluss at jeg fryser! Pakker meg selv inn i ullpledd og varmeflasker. Skulle tro jeg hadde influensa :D;)
Her også. Pang igår kveld så er jeg dødstrøtt og fryser hele tiden! Hadde fridag før jobbehelg idag og skulle få så mye gjort.... jeg har nappet. That's it [emoji23][emoji23][emoji23]
 
Jeg må både ta meg en etter middagslur og legge meg tidlig for tiden, og jeg kan ikke lenger planlegge å gjøre flere ting etter hverandre siden jeg blir så fort sliten. Svetter også mye mer enn normalt og er sjeleglad for å slippe å være gravid i verste sommervarmen :)
 
Jeg må både ta meg en etter middagslur og legge meg tidlig for tiden, og jeg kan ikke lenger planlegge å gjøre flere ting etter hverandre siden jeg blir så fort sliten. Svetter også mye mer enn normalt og er sjeleglad for å slippe å være gravid i verste sommervarmen :)

Jeg også svetter tidvis som en gris, og er klar for å legge meg for kvelden kl 22 [emoji23] Godt vi er flere i samme båt [emoji4]
 
Uff hjelpes [emoji85] i går skulle jeg på grillfest med noen venninner, hadde en super plan for hvorfor jeg ikke skulle drikke alkohol og alt [emoji38] jeg legger mini, tar meg en dusj! Legger meg nedpå senga i to min! Det neste jeg vet så blir jeg vekket av mini klokka seks om morgningen jeg sovnet altså halv åtte på kvelden! Snakk om å være trøtt!!
 
Back
Topp