Zofran/afipran

Jeg også har hatt fryktelig vondt i huet av dem... :( Men det kommer på ettermiddagen for meg, så føler jeg meg hvertfall noenlunde på formiddagen. DET hadde jeg ikke gjort uten!

Er som ved kvalmen... kanskje svangerskapshodepinen vil gi seg etterhvert..?
Er jo noen som har det å til fullført...:(
 
Er som ved kvalmen... kanskje svangerskapshodepinen vil gi seg etterhvert..?
Er jo noen som har det å til fullført...:(

Jeg har det bare når jeg går på medisiner. Hodepine er en bivirkning av zofran, dessverre!
 
Jeg har gått på Prostafen daglig siden uke 6. Prøvde med et opphold, men ble 10 ganger verre. Må legges til at jeg får null effekt av bare å ta en tablett i ny og ne. Prostafen må tas hver dag. Morgen og kveld i mitt tilfelle for å ha noe effekt. Prostafen tar bare toppene sv kvalmen, så er kvalm, uvel, trøtt og alt som fører med kvalme. Men klarer for det meste å holde ned maten og få i meg mat. Jeg har ikke turt å ta annet grunnet legen og gynekologens anbefaling. Håper å kunne slutte på de etterhvert, men redd for hvor ille formen blir... er i uke 14 nå
 
Jeg har gått på Prostafen daglig siden uke 6. Prøvde med et opphold, men ble 10 ganger verre. Må legges til at jeg får null effekt av bare å ta en tablett i ny og ne. Prostafen må tas hver dag. Morgen og kveld i mitt tilfelle for å ha noe effekt. Prostafen tar bare toppene sv kvalmen, så er kvalm, uvel, trøtt og alt som fører med kvalme. Men klarer for det meste å holde ned maten og få i meg mat. Jeg har ikke turt å ta annet grunnet legen og gynekologens anbefaling. Håper å kunne slutte på de etterhvert, men redd for hvor ille formen blir... er i uke 14 nå

Det er ikke så lett å vite hva som er rett :( For min del kasta jeg opp annenhver time med postafen fortsatt, så det gjorde ingenting for meg :(
 
Back
Topp