Zita sin dagbok

Zita

Gift med forumet
Prøver meg på en dagbok jeg også[:)]

I dag er jeg endelig 12 fullgåtte uker, jeg syns tiden har gått forferdelig sakte siden jeg testet positivt 10.desember. masse bekymringer til tross for TRE UL allerede... Grunnen til at jeg har vært så mange ganger allerede er at første kontroll (og resten av svangerskapet) var jeg hos en gynekolog som har ul. Han utfører ul på alle kontroller[:D]
Itillegg så har jeg vært innlagt på sykehuset med hyperemesis i 9 dager. Da fikk jeg ul den dagen jeg kom inn og pga min historie fikk jeg ul den dagen jeg kom hjem..

Litt om min historie: Den 23.august-08 var lykke fullkommen, vi hadde fått vårt tredje barn og verden var perfekt! Jenta kalte vi Aileen, og hun var 2750ngr, ca 50 cm lang og 32,5 cm rundt hodet. Vi trodde vi hadde vært heldig og tilsammen fått tre friske barn. Bare timer etter fødselen ble det klart at ikke alt var som det skulle, sykehuset her i Bodø har vært med i en studie og har fortsatt med denne undersøkelsen siden. Oksygenmetningsmåling. Dette for å fange opp hjertebarn som vanligvis ville blitt sendt hjem. Aileen skåret dårlig og ble sendt ned på nyfødtintensiven. Siden vi ikke har andre i familien med hjertefeil og legene ikke kunne høre noen bi lyd utelukket de hjertefeil. Denne avgjørelsen førte til at Aileen ikke fikk sjansen til å leve opp. de sa at hun sannsynligvis hadde våte lunger, noe som er ufarlig og vanlig blant keisersnitt barn eller som med Aileen, der det gikk fort på slutten. Derfor trengtre hun litt ekstra O2 og pass. Når hun var fire dager gammel fikk ikke jeg være på sykehuset lengre. Jeg ble utrskrevet med beskjed om at Aileen fikk komme hjem om et par dager. Jeg hadde virkelig problemer med å dra derfra, men tilsutt kl 17.30 klarte jeg å løsrive meg og dro hjem sammen med resten av familien. Vi dro først å spiste hamburgere sammen med ungene, følte at de trengte litt ekstra kos[:)] vi var hjemme rundt 19-1915 og begynte kveldsstellet. Etter at ungene var lagt satt jeg i senga og slappet litt av før jeg skulle hoppe i dusjen og vaske av meg sykehuset. Så skulle jeg pumpe meg så Aileen skulle få mamma melk neste dag. Hun ammet ikke, det var hun for slapp til.

Så ringte telefonen min, kl var2030. Det var fra sykehuset. "Barnet deres har sluttet å puste, vi jobber med henne men vi aner ikke hva det er som er feiler henne. Dere må komme med engang. "
Aldri før i hele mitt liv har jeg vært så redd før, det ble kaos i heimen, vi måtte skaffe barnevakt siden barna sov. Tilsutt fikk vi det ordnet og hastet avgårde til sykehuset. Vi fikk ikke komme inn til Aileen med engang. Ble ført inn på eget rom. Der sier sykepleieren som hadde ansvaret for Aileen den kvelden at vi må vurdere nøddåp. De aner ikke om hun kommer til å overleve natten. De vet jo ikke engang hvorfor hun er så dårlig. Iom at de andre barna våre er døpt valgte vi nøddåp. Vi fikk komme inn til Aileen og hun å med masse ledninger rundt seg, hun pustet ikke selv så hun lå med respirator. Det er helt forferdleig å se den lille babyen sin ligge sånn..

Iløpet av kvelden mener legene at hun har hatt en hjerneblødning, dette viser seg å ikke stemme. Det siste de sjekker er hjertet. Aileen er alvorlig syk, hun har Hypoplastisk venstre hjerte syndrom. Dette beyt i praksis at venstre hjertekammer er nesten ikke eksisterende. Hjertet pumper ikke blod skikkelig. Aileen har i disse timene siden hun ble skikkelig dårlig vært uten nok oksygen til alle organer og også hjernen. Vi blir sendt til rikshospitalet. Nesten alle organene i kroppen kan reparere seg selv, men den viktigste hjernen klarte det ikke .Hun hadde pådratt seg en så stor hjerneskade under sirkulsasjonssvikten at hun ikke fikk tilbud om operasjon. vi må reise tilbake til Bodø og avslutte livgivende behandling. Det er bare helt grusomt!!! Vi får helgen på Riksen, vi er ikke prioritert med luftambulansen siden Aileen ikke skal reddes. På en måte var det godt, vi visste at vi hadde henne mens hun lå der. Hun fikk medisin og respiratoren hjalp henne å puste. Når vi kom til Bodø tok vi henne av respiratoren den ene dagen. Hun klarte puste selv. Neste dag var det medisnen som holdt henne i livet. Den klarte hun seg uten i 3 dager. På disse dagene hadde vi henn ehjemme på permisjon, to ganger. Vi var på trilletur og mange mennesker fikk hilse på henne. Lørdag 6.sept. Klarte hun ikke mere og hun døde 14 dager gammel.
Hadde legene gikk henne ul av hjertet i løpet av de fire dagene etter fødsel hadde Aileen fått operasjon. Ingen kan spå utfallet av de tre operasjonene hun hadde måtte gått igjennom. Men hun hadde hvertfall fått en sjanse....

det ble vel egenlig langt om min historie, men klarer ikke utelate mer enn jeg allerede har gjort....
Så pga denne historien får jeg bortimot det jeg ønsker av sykehuset denne gangen. Betryggende men trist at det må noe slikt til...

Siden terminene kommer til å bli ganske lik som sist, kommer jeg til å bli satt igang før tiden. Sånn at babyen i magen er ute før merkedagene kommer som perler på en snor.

Jeg er nok mer bekymret denne gangen enn jeg har vært i tidligere svangerskap. vi vet jo at ordinær ul ikke er 100% trygt. Babyen trenger ikke være frisk selv om det ser slik ut. At det "skjer ikke oss" , har v erfart at detr er nettopp det det gjør.

Men vi prøver å¨være positive, glede oss over den lille i magen. Den er et eget individ øsnket og elsket. Bare vi får være så heldige å beholde denne babyen sammen med oss [:)]

Ultralyden er overstått !!

Å det var utrolig morsomt å se den lille krabaten i dag
H*n sparka med bena og vifta med hender. Tok ene hånden opp til ansiktet, litt vanskelig å se hva h*n gjorde med den, kanskje sugde p tommelen???

Gynekologen mente at det så fint ut med hjertet, at begge klaffene fungerte. Nakkefolden var også innenfor normalen. [:)] Så gyn konkluderte med at alt så normalt ut, men at det får bli opp til spesialistene i Trondheim om to uker å eventulet utelukke hjertefeil. Syns det høres greit ut jeg [:D]

Dette kommer til å gå bra!!! Og jeg bare smiler [:D]

I dag er jeg 12 +3, formen er stigende. Men jeg er fryktelig sliten! Gleder meg til å få energien min tilbake[:D] 
Vi reiser bort i helga, ungene skal til besteforeldrene sine og vi skal på seminar for de som har mistet barnet sitt. Blir litt rart å være der med en ny spire i magen. Men gleder meg veldig, spesielt til foredragene om barn i sorg og parforhold og sorg...

Håper jeg får kjenne lille spira snart, herlige små bevegelser.... Åhh, som jeg gleder meg!

Har vært en tur i byen i dag, handlet et par gensre. Gøy med noe nytt, fellesnevneren med genserene er at de er litt lange, så det blir plass til magen etterhvert :-)

Ja,  ny uke :-) Nå er jeg 13 + 1 [:D] 
Vi har vært på seminar i helgen og det var VELDIG bra og VELDIG slitsomt[:)] Absolutt verdt det syns jeg.  Det er godt å være en plass der andre har opplevd det samme som oss.... trenger ikke snkaae så mye om det, bare vite at vi alle har vært der. Men selvfølgelig, i en slik helg men mange som har mistet barna sine for ikke så veldig lenge siden, blir den en del snakk om det.
Det er tung å ta over seg alle disse historiene, høre på alt som har gått galt... Og så sitte med en liten spire i magen..

Nå nærmer det seg dagen vi skal reise til St.Olavs på ultralyd det. Bare 8 dager igjen...kjenner at det både er spennende og skummelt.... gruer og gleder meg veldig. Men det skal gå bra!! Det skal være positive tilbake meldinger!!! Gleder meg til å se den lille spiren igjen [:D] Begynner jo å bli stor nå! hehe...

Hadde en grusom drøm i helgen.... Jeg blødde sinnsykt mye, det fosset blod ut av meg. Jeg fant babywatcheren og fikk hjertelyden frem med en gang. Men vi dro på sykehuset og fikk ul, babyen holdt på å dø... De satte igang fødselen og etter en liten stund kom det en bitteliten baby ut. Jeg var ca like langt på vei som jeg er nå, så babyen var jo ikke stor. Men huden var skkurat som på en fullgått baby, alt var der det skulle være. Helt perfekt. Det var ei lita jente. Så våknet jeg...
Huff det var grusomt!!!
Tror underbevisstheten min jobber på høygir....

Yuhuuu!! I dag er jeg 14 fullgåtte uker [:D] Deilig med hver uke som går! "bare" seks uker igjen til halvgått, hehe.... Blir jo litt mindre siden jeg skal bli satt igang mellom en og to uker før tiden..
Ganske godt å tenke på at jeg slipper å gå over tiden[:)]

To dager igjen til St.Olavs... og jeg drømmer SYKT mye, flyulykker, bødninger osv.. Skjønner ikke hvor alt kommer fra....

Formen er stigende og nå klarer jeg en god del om dagen så lenge jeg sover godt på natta og får noen timer på morgenen. Føles veldig godt å komme i bedre form! Sykemeldingen min går ut neste mandag, altså om ca en uke. Men tror ikke jeg kommer til å orke å jobbe fulltid med en gang... tror overgangen blir for stor og formen litt for dårlig enda. Men vi får se neste uke, hvordan det føles da.

Feiret 30 års-dagen til mannen min i går, helt rolig med kaker og brus [;)][:D] Men det var koselig med besøk av masse venner , vi har vært litt usosiale i det siste siden jeg har vært så dårlig. Ungene storkoste seg, har jo en del venner med barn, så ungene fikk noen andre å leke med. Men kan love at støynivået var ganske høyt  [:D] Så lenge det ikke er krangling er det greit!

Ute er det strålende sol! Skal ut til Aileen og måke snø, tenne lys og sette ned hjerteoppsatsen jeg har laget. Blir koselig der ute da... [:)]

Hei!

Ble veldig grepet av historien din om Aileen. Kondolerer [&o] 

Det går sikkert bra med spiren din denne gangen! Du virker til å få kjempegod oppfølging, og det er jo ganske betryggende [:)] Blir jo koselig å hilse på babyen når den ser verden for første gang! Du må ikke gi opp håpet, og stå på videre. Du virker som en veldig sterk person!

Ønsker deg og dine alt vel i tiden som kommer 

Hei blessa[:)]

tusen takk for fine ord[:)] 

Ultralyden på St.Olavs er overstått!!![:)] Og inni magen svømmer det en liten baby som hvertfall til nå utvikler seg akkurat sånn som han skal! Nakkefolden var normal, hjernen på plass og legen kunne se 4 hjertekammre! [:D] Var supert å være på St.Oalvs de hadde kjempebra utstyr og ultralyd bildene var utrolig klare! Vi skal tilbake på oppfølgning der den 2.apr. det blir spennende og gøy.

Legen mente først at de kunne være ei jente, så en gutt.... Så det blir hvertfall en av delene [:D]

Føler jeg kan slappe av litt nå jeg, selv om jeg fortsatt er litt nervøs. Men det tror jeg at jeg kommer til å være helt til babyen er ute av magen og undersøkt fra topp til tå..[8D]

Denne gangen skal det bare gå bra!

[:D][:D][:D]

Syns dagene flyr, og så går det så treigt likevel på en måte... Er 15 fullgåtte uker etter mens terminen i dag. Men regner med å bli flyttet litt på ord. ul.

Har hatt besøk i helgen og jeg er utslitt! Koselig med besøk vanligvis.. Men denne gangen var det mest slitsomt. Litt kjedelig når det blir sånn. Ha siste dag i sykemelding i morgen, så da kan jeg slappe skikkelig av [:D] Må ringe gyn, og se om jeg kan få gradert sykemelding for jeg ser med meg selv at jeg ikke klarer å jobbe 100 % helt enda.  Skal ingenting før jeg blir kjempesliten og da blir jeg kvam og brekker meg.  Tror det beste for alle parter er at jeg starter litt forsktig .

Adrain ( snart 3 år) gelde seg masse til babyen skal komme. Snakker om all maten babyen får smake mens den er i magen min. " men når den kommer ut får den bare melk mamma [:D]" Han har skjønnt det han!hehe.. Storesøster (Nathalie, 4år) gleder seg og masse koser med magen og lurer på når den skal bli stor. De skulle vel helst ønske at babyen kom nå. Det skulle vel gerne jeg og da, tålmodighet er ikke min sterke side....[;)][:D]

Oisann ! En uke siden jeg skrev her inne sist! Har hatt en deler problemer med internett den siste uken. Nettet driver å detter ut til tider, veldig irriterende!

Siden sist har jeg besluttet å slutte hos gynekologen jeg går til kontroller hos. Skal starte med kontroller på poliklinikken på sykehuset istedet[:)] Itillegg til jordmoren som fulgte meg opp i forrige svangerskap. Skal til henne om to uker.

Jeg har kjent litt liv i magen, men mindre enn jeg gjorde med Aileen på samme tidspunkt. Hjertet slår fint da :-) Tyr til babywatcheren med jevne mellomrom, godt å få bekreftet at det er liv inni der [:)]

16 uker ja[:D] det begynnner å komme seg nå! den lille begynner å bli stor [:)]

Er alene i dag, dvs ikke helt da, ungene er her. Men pappaen er på kurs. Reiste før vi sto opp i mårrest og kommer ikke tilbake før i morgen kveld. Er litt godt å være alene, men samtidlig ganske ensomt... Er jo ikke vant til det lengre [:)]

Nathalie som er 4 år, har virkelig visst seg fra sin beste side i dag :-) Stor og flink hjelpsom jente har hun vært... Rart hvor fort tiden går, neste litt for fort... Ja utenom svangerskapet da, det skulle æ helst sett hva over allerede. Få august hit i ei kjempe fart[:D] 
I fjor på denne tia satt æ og å venta på august..... Men ingenting blei jo som forventa og ønska.
Vil vi få oppleve å få me oss en frisk baby hjem denne gangen? Det SKAL gå bra, men jeg har så vanskelig for å forestille meg det... Klarer ikke se oss med en baby igjen. Skal vi oppleve verdens største mareritt eller lykke igjen ?

Savner lillejenta mi så mye for tiden, her jeg sitter med en annen baby i magen.

Fredag i dag, og endelig helg...
 I dag er det 6 mnd siden lille jenta vår døde.. Tiden flyr avgårde og går så sakte på samme tid.
Var hos henne og tente lys, la ned ny hjertekrans og bamse...

Prøvde å ringe til legen på sykehuset i dag, det er ikke bare bare... Sykemeldingen min går ut på mandag og jeg kjenner ingen plass at jeg er klar for å starte i 100 % jobb. Det har vært litt start vansker på jobb og i går hadde vi oppvask møte. Der jeg fortalte sjefen at om det ikke ble bedre nå kom jeg til å bli sykemeldt fullt igjen. Det ble lovet bot og bedring så vi får se hva som skjer....
Uansett, legen jeg har hatt kontakt med på sykehuset var selvfølgelig ikke der i dag, hun er visst ikke på poliklinikken før på onsdag, så kunne ringe igjen da. Legen som pr dags dato har sykemeldt meg vil jeg ikke tilbake til... Så det får bare gå å vente til onsdag... Regner ikke med at det blir noe problem å få sykemeldingen egentlig. Hun kjenner jo til alt som har skjedd, og skjønner nok at det ikke er bra for meg eller babyen i magen at jeg jobber fullt nå.

Og så er jeg litt bekymret da... selv om jeg etter mens termin bare er 16+5 hadde jeg forventet å kjenne mye mer liv i magen enn det jeg gjør. Jeg gjorde jo det med de siste. (første kjente jeg ikke liv som jeg merket hvertfall før uke 18-19). Heldigvis har jeg babywatcheren, så jeg er litt rolig.. Men det hadde vært veldig greit med en ul nå for å få bekreftet at alt er som det skal... Er nok en del mer bekymret nå enn tidligere graviditeter... Men vet jo at det er ganske vanlig etter å ha mistet babyen sin...

Ellers er alt ganske vanlig, det blåser MASSE ute, men er sol og blå himmel og det er kjempedeilig !! :-)

Gleder meg masse til våren kommer jeg da, og sommeren... Gleder meg til å kjenne spark og se magen vokse.. Gleder meg til å begynne å handle inn til babyen! Tror vi tar en tur på butikke i morgen for å kikke litt på vognen jeg ønsker meg.... [:)]

17 fullgåtte uker i dag

Det begynner å gå seg til nå ! Bare 8 dager igjen til første kontroll hos jordmor, den samme jordmoren jeg hadde når jeg gikk gravid med Aileen. Tror det blir veldig bra, kjenner at jeg trenger å få tømt meg litt nå, er utrolig mye som surrer rundt i hodet mitt... Etter jordmortimen er det bare 3 dager til ORDINÆR UL!!! YUHUU! Gleder meg masse! Tro om vi får vite kjønn....Er veldig spent på om det er en gutt eller ei jente der inne... For moro skyld har vi prøvd ring testen og den sa jente. Magefølelsen sier og jente, men så tenker jeg at det kanskje henger igjen fra sist... Er jo ikke så lenge siden sist... Har hatt rett magefølelse med de andre tre, så da gjennstår det å se [:)]

Fikk vite her om dagen at det endelig har klaffet for et vennnepar av oss, de har prøvd i halvannet år. Så det var skikkelig artig!! Det blir ca tre mnd  i mellom barna våre. Mamma syns det var så bra, for da kunne vi være hjemme samtidlig, trille turer osv... Jeg orker ikke planlegge så mye kjenenr jeg... Hadde planer med andre venninner om trilleturer osv i høst, ble jo ikke mange av dem på meg. Så denne gangen er jeg nok mer restriktiv, selv om jeg ikke ønsker å være det. Er vel mest for å beskytte meg selv tenker jeg. Det skal jo gå bra denne gangen!  [:)]

Nathalie og Adrian er kjempe opptatt av babyen i magen ! henter babywatcheren og vil høre. Skal kose med babyen og prater med den. Og så spør de nesten daglig om når babyen kommer ut[8D] Er nok desverre enda ei lita stund å vente ja. Først vår, så sommer, så ferie og så kommer babyen![:D] Må jo føles ut som en evighet for dem![:)] Det gjør det jo for oss også [;)]

Oi Oi Oi ! ! ! Nå går det unna!! 18+1 i dag! [:D]
Bare tre dager til ordinær ul..

Hadde første time hos jordmor i dag, samme jordmoren som jeg gikk til kontroll hos når jeg var gravid med Aileen. Det var ganske fint å treffe henne igjen. Var der i halvannen time nesten, godt det var lagt inn litt ekstra tid til meg og at jeg var siste gravide for dagen [:)]

Fikk en ekstra time ultralyd onsdag som var, alt ser bra ut, og det var herlig å se den lille igjen. Ville ikke vise oss skikkelig hvilket kjønn det er, men det kunne se ut som ei lita jente....Så blir spennende å se på tordag (ordinær ul) om babyen vil avsløre seg da [:)]

Nathalie og Adrian er herlige, koser masse med magen! Kommer bort og vil gi babyen kos flere ganger om dagen, det er kjempekoselig! De gleder seg så masse, skulle ønske jeg kunne gitt dem en lillesøster eller bror allerede i dag! Men vi må nok alle vente tålmodig på det lille knøttet enda noen mnd [;)]

I morgen er det den store ul dagen ! Tid for ordinær ultralyd....Gleder meg og gruer meg. Sist vi var på ordinær ul fikk vi vite at vi hadde en frisk liten baby i magen, det viste seg ikke å stemme. Tro va vi får vite i morgen? Er det samme jordmor som skal utføre ul som sist? Hvordan vil det bli å møte henne igjen? Heldigvis skal vi tilbkae til St.Olavs om to uker. Er betryggende å få oppfølgning derfra![:)]

Er hjemme fra jobb i dag, føler kroppen ikke har mer å gå på, er sliten og slapp. Vondt i hodet, (men det kommer nok av fysioterapi timene tenker jeg...)

I går når vi skulle legge oss, tok vi frem babywatcheren for å høre på babyen litt, kjenner så lite liv så det er veldig greit å få bekreftet at den lille fortsatt er der inne, mens vi hørte på sparket babyen skikkelig to ganger, det hørtes over babywatcheren, jeg kjente et og vi kune se at magen dirret [:D][:D]
Det var supert!!!!

VI har kjøpt ny bil,dvs vi venter på å overta den. Den står visst til klargjøring nå[:)] Og bilen vi hadde fra før har vi fått solgt privat! (forhandleren ville ikke ta den inn...) Han som skal kjøpe bilen kommer i dag for å hente den. Deilig å føle at noe ordner seg.

Nå er søknadsfristen for bhg over, og det er bare å vente og krysse fingrene for at vi får overført ungene til den bhg vi ønsker. Sånn som vi bor og jobber nå blir det 4 mil ekstra å kjøre for å hente og levere ungene... Blir lange dager for de små etterhvert om vi ikke får byttet bhg.
Krysser fingrene for at det skal ordne seg !

Har tenkt litt på vogn... Lurer på å kjøpe en emmaljunga, white croc [:)] Syns den er så fin!
Håper vi får vite kjønn imorgen, tror selv at det er ei jente, men kan aldri vite da. Har lyst å strikke eller sy et babyteppe og så hadde det vært moro å kunne handlet inn litt. . . Noe annet enn nøytralt, hvitt og beige [:D]

Jentenavn er vel egentlig bestemt, gutte navn sånn halvveis og...

Ja... da var det nesten en uke siden sist jeg skrev noe, at det går ann å være så treig. Er jo her inne på BV og titter hver dag. Men kommer meg aldri så langt at jeg får begynt å skrive[:D]

Den ordinære ultralyden er vel overstått, inni magen bor det visst en liten GUTT
Så da var det litt som jeg har sagt : Har på følelsen av at det er jente , men det henger nok igjen fra Aileen, så tror deremed at det er en gutt :-) Hehe-- 
Babyen ser frisk og rask ut, alt er såom det skal være heldigvis!

Kjenner mere og mere spark nå, kjenner han flere ganger om dagen. Og det er deilig!! Men jeg er fortsatt bekymret da, hele tiden... Blir vel ikke rolig før ungen er ute og kryss sjekket !

Om 9 dager reiser vi på nytt til St. Olavs og nasjonalt senter for foster medisin, ekstra sjekk av hjertet hov spesialister. Blir spennende... Selv om det ser normalt ut nå,  er jeg ikke overbevist...

Bekkent begynner å plage meg virkelig nå... Gleder meg til ungen er ute og jeg få kroppen min tilbake. Det er fem år siden jeg ble gravid første gang og dette er mitt fjerde svangerskap. Så kroppen har fått kjørt seg de siste årene[:D] 

Yuhuu!! Etter å ha blit satt tilbake 5 dager (som ventet egnetlig...) på ordinær ul, ble jo uke 18 veeeldig lang[8D] Men nå er jeg godt over 19 uker, 19+3 for å være nøyaktig. På fredag er jeg 20 fullgåtte uker og da har vi også 5 års bryllups dag[:D]

Skal også til fastlegen på fredag, da skal jeg ta opp svangerskapspermisjon eller full sykemelding resten av svangerskapet. Jeg kommer nok ikke til å klare å jobbe dette svangerskapet, det suger bare all energi fra meg. Det er nok belastende å være gravid på nytt...Å være så redd som jeg er, for alt som kan være galt. Tenk å kunne få tilbake den herlige naiviteten.... Selv om jeg jo har kjent på bekymring i tidligere svangerskap, er det tusen ganger verre denne gangen. Men det SKAL gå bra!!!!!

Torsdag er det St. Olav, gleder meg og gruer meg. De er jo super flinke der, og jeg føler meg trygg på at de ikke vil overse noe om det skulle være noe.

Skal ringe å bestille time til frisør, håper jeg får time på onsdag, da kommer det pengerpå konto[:)] Det hadde vært deilig å få ordnet håret litt!

[:D]En dag igjen til Ultralyd på st.olav[:D]

Gleder meg en del mer enn sist, var så nervøs og overbevist om at vi skulle få dårlige nyheter. Men denne gangen ser jeg lysere på det.

Lillegutt i magen gir meg masse spark og dytt for tiden, er deilig å få bekreftelse på at han er der enda [;)]

Men den STORE glden jeg har hatt i tidligere svangerskap er det dårlig med...desverre. Klarer ikke helt slippe gleden helt ut... Håper det kommer etterhvret. Det er vel for å beskytte meg selv tenker jeg. Men den er heldigvis ikke totalt fraværende, jeg kjenner den kommer snikende innimellom! [:D] 
Skal være så glad når august kommer og jeg har babyen oppå magen i stedet for inni! Verdens beste herligste følelse!!!! Kjenne all denkjørligheten for det lille nøste på magen, å endelig få se hvem som har bodd i magen i lang tid, vokst seg stor og sterk. Gleder meg veldig til det da ! :-)
Og det gjør storesøskenene også! Adrian så på magen min her om dagen og sa: Er ikke babyen kommet enda?!?! hehe... blir lenge for han å vente.

[:D]Oi oi... Nå er vi over halvveis!!! 20+2i dag for å være helt nøyaktig [;)] Og iom at det blir igangsetting FØR termin er det ikke under 20 uker igjn til jeg har gutten min i armene mine !! :-)
Ja, for det ER en gutt, det var ABSOLUTT INGEN tvil når vi var på UL på St. Olav, gutten vår visste seg villig frem , hehe[:D] Og alt ser enda helt normalt og flott ut, så jeg prøver å senke skuldrene flere hakk nå... Har handlet et sett sengetøy, body, og et teppe TIL gutten min denne uken. Før har jeg handlet men ikke direkte til gutten,det er jo så mange andre som skal ha rundt samme tid så jeg forsvarer liksom kjøpene med det.... ( barna har jo kjøpt til lillebror, men det var for at de skulle føle seg mer inkludert. JEG har ikke klart det før nå...)
Håper vi kan få bestilt vogn iløpet av april! :-)

15.4 skal vi på svangerskapskontroll på sykehuset. Da skal storesøster få være med. Regner med at det blir ul da og både Nathalie og Adrian skal få hver sin tur å være med å snik titte på lillebror, en av gangen da... Hadde aldri hatt dem med tidligere men nå som alle ul sier at det ser fint ut, tar vi dem med. Skal vel godt gjøres at vi får noen store negative overraskelser nå.

Jeg er blirr 100 % sykemeldt, fra om med fredagen . Skal mest sannsynlig ikke tilbake i jobb resten av svangerskapet. Det føles veldig riktig, jeg har ikke vært meg selv i det siste. Har vel mistet meg selv en plass på veien siden Aileen ble født og døde. Jeg trenger den lille energien jeg har for å bearbeide det som ahr skjedd og forberede meg på det som skal skje. Samtidlig har vi jo to fantastiske unger her hjemme som også trenger sin del av mamma`en sin. Sjefen syns det hørtes veldig fornuftig ut at jeg gikk ut i full sykemeldig igjen .

Så nå er det påaskeferie, mange dager fri sammen med familien. Jeg og mannen skal på velvære avd en formiddag iløpet av uken. ( fikk inngang og barnepass av et vennepar i bursdagsgave[:)]) SÅ kommer søsteren min hit i påsken, hun skal bo hos noenav sine venner men skal være barnevakt her så får vi litt kjærestetid jeg og mannen :-)[:D] Vi hadde 5 års bryllupsdag på fredag, så vi må nesten feire den ![:D]
Vi har jo ikke familie her i byen så barnevakt er sjelden vare for oss... Så da blir det ekstra godt når vi får noen timer for oss selv, utenfor huset [:D]

ORIGINAL: blessa

Hei!

Ble veldig grepet av historien din om Aileen. Kondolerer [&o] 

Det går sikkert bra med spiren din denne gangen! Du virker til å få kjempegod oppfølging, og det er jo ganske betryggende [:)] Blir jo koselig å hilse på babyen når den ser verden for første gang! Du må ikke gi opp håpet, og stå på videre. Du virker som en veldig sterk person!

Ønsker deg og dine alt vel i tiden som kommer 

*klem fra en som er inne å snoker litt:P*

Back
Topp