Ytterjakke

Har en arvet en fra lindex, kjempefin! Kommer til å brukes når han sitter i vogna nedi posen. Tenker det er greit med noe vindtett for det blåser ofte en del her. Ellers blir det dress utenfor vogna

Fikk kjøpt den jakken på kjøpe selge bytte siden, så da har guttungen ytterjakke til den nette sum av 100 kroner :) kjekt å ha når han sitter i vogna tenker jeg ;)

Fikk kjøpt den jakken på kjøpe selge bytte siden, så da har guttungen ytterjakke til den nette sum av 100 kroner :) kjekt å ha når han sitter i vogna tenker jeg ;)
Alltid fint å få fine ting til en billig penge:)

Når dere kjøper jakker, hvilke størrelser har dere kjøpt? Jeg har nettopp bestilt en fra zara i strl 80 men er redd den blir veeeldig stor. Men igjen så blir 74 kanskje fort lite..

Når dere kjøper jakker, hvilke størrelser har dere kjøpt? Jeg har nettopp bestilt en fra zara i strl 80 men er redd den blir veeeldig stor. Men igjen så blir 74 kanskje fort lite..
Denne her er i str 74. Har handlet av hun her før, og ungen hennes er rimelig kraftig og stor i forhold til min, så når hun skriver at jakken er romslig så regner jeg med den holder en stund :p og vokser han ut av den er det ikke krise siden den kosta 100 kroner. Skulle jeg kjøpt ny hadde jeg nok kjøpt i str 80 i hvert fall.

Jeg ville kjøpt i 80. Er bare til å brette opp armene om den blir litt stor. Skal jo ha den hele vinter og det er lenge:p

Jeg kjøpte jakke nå i str 80 for jeg vil den skal passe til våren også :)

Har ikke bestemt meg hva jeg skal gjøre enda. Må prøve litt arveklær først og se hva vi trenger. Gidder ikke bruke mye penger på babyklær som kanskje blir for små før sesongen er over, så blir sikkert noe fra H&M eller nameit. Han kommer uansett ikke til å være lenge ute å leke om gangen, hvis det er kaldt. Er han lenge ute, så sitter han endel i posen i vogna. I bil foretrekker jeg bare ullklær, slik at det ikke blir for tykt.

Jeg kjøpte denne! Den er jo ikke vann eller vindtett så den blir nok mest brukt i vogna og sånn :)5854551809_1_1_1.jpg

Har ble det også en god dress til mini særlig at hun krabber og vil sikkert leke til i snøen;)

Jeg synes det kommer litt ann på merket, noen er store i størrelsen, andre er små.
Er ikke zara litt små i størrelsen? Da burde jo 80 passe fint.
Reima f.eks. er jo store i størrelsen.

Jeg synes det kommer litt ann på merket, noen er store i størrelsen, andre er små.
Er ikke zara litt små i størrelsen? Da burde jo 80 passe fint.
Reima f.eks. er jo store i størrelsen.

Jeg har ingen erfaringer med zara fra før så jeg håper at 80 passer og at ho kan bruke den en stund :-)

Back
Topp