Har en arvet en fra lindex, kjempefin! Kommer til å brukes når han sitter i vogna nedi posen. Tenker det er greit med noe vindtett for det blåser ofte en del her. Ellers blir det dress utenfor vogna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjekt du fikk denFikk kjøpt den jakken på kjøpe selge bytte siden, så da har guttungen ytterjakke til den nette sum av 100 kronerkjekt å ha når han sitter i vogna tenker jeg
![]()
Alltid fint å få fine ting til en billig pengeFikk kjøpt den jakken på kjøpe selge bytte siden, så da har guttungen ytterjakke til den nette sum av 100 kronerkjekt å ha når han sitter i vogna tenker jeg
![]()
Ja, har handlet ganske så mye utstyr til mini på facebookAlltid fint å få fine ting til en billig penge![]()
Denne her er i str 74. Har handlet av hun her før, og ungen hennes er rimelig kraftig og stor i forhold til min, så når hun skriver at jakken er romslig så regner jeg med den holder en stundNår dere kjøper jakker, hvilke størrelser har dere kjøpt? Jeg har nettopp bestilt en fra zara i strl 80 men er redd den blir veeeldig stor. Men igjen så blir 74 kanskje fort lite..
Jeg ville kjøpt i 80. Er bare til å brette opp armene om den blir litt stor. Skal jo ha den hele vinter og det er lengeNår dere kjøper jakker, hvilke størrelser har dere kjøpt? Jeg har nettopp bestilt en fra zara i strl 80 men er redd den blir veeeldig stor. Men igjen så blir 74 kanskje fort lite..
Jeg kjøpte jakke nå i str 80 for jeg vil den skal passe til våren ogsåNår dere kjøper jakker, hvilke størrelser har dere kjøpt? Jeg har nettopp bestilt en fra zara i strl 80 men er redd den blir veeeldig stor. Men igjen så blir 74 kanskje fort lite..
NydeligJeg kjøpte denne! Den er jo ikke vann eller vindtett så den blir nok mest brukt i vogna og sånnVis vedlegget 83156
JeppNydeligfra Zara?
Zara har så mye fintJepp![]()
Ja uheldigvis for lommeboka mi, hehehZara har så mye fint![]()
Jeg synes det kommer litt ann på merket, noen er store i størrelsen, andre er små.Når dere kjøper jakker, hvilke størrelser har dere kjøpt? Jeg har nettopp bestilt en fra zara i strl 80 men er redd den blir veeeldig stor. Men igjen så blir 74 kanskje fort lite..
Jeg synes det kommer litt ann på merket, noen er store i størrelsen, andre er små.
Er ikke zara litt små i størrelsen? Da burde jo 80 passe fint.
Reima f.eks. er jo store i størrelsen.