Yrkesvalg

En tråd i 'Jobb, utdanning og økonomi' startet av VioAur<3, 10 Feb 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Nordlys2018 Gift med forumet Vi som prøver :)

Miljøkonsulent, ved et industrielt firma. Stortrives. Har PhD i naturvitenskap, men det hadde jeg ikke trengt for jobben. Trives mye bedre i praktisk arbeid, enn i akademia.

Jobben er kjempeinteressant, variert og givende. Bare mitt lokale arbeidsmiljø som er en stinkende pile of shit :p Men det er ikke yrkets skyld, bare den "interessante" arbeidsplassen min sin skyld :p

2. Knerthen Forumet er livet VIP * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Jeg er aktivitør, jobber ved ett dagsenter for psykisk utviklingshemmede. Min jobb består i at jeg har ansvar for "verkstedet" jeg har, skal aktivivisere og tilrettelegge aktiviteter ut fra hver enkelt brukers funksjonsnivå. Samt drifte verkstedet mitt med å ferdigstille produkter, bestille varer, planlegge og utvikle oss slik at vi henger med i tiden og har ansvar for å følge opp kassaapparat og terminaler samt kontroll på kontanter etter salg. Jeg er og primær og har ansvar iforbindelse med tiltaksplaner, økonomi, ansvarsgruppemøter og planlegging av aktiviteter for de jeg er primær for. Har mer enn nok å fylle dagen med, men elsker jobben min.

3. VioAur<3 Elsker forumet August 2018

Noen flere som vil dele av yrket sitt? Setter enorm stor pris på alle dere som har svart ♡

Del denne siden