Yrker

En tråd i 'Generelt' startet av Lillevesen246, 9 Jul 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Musemor med tre søte små Ko-ko sa gjøken Marsmellows-15 VIP Aprilbarna`15

Det kunne jeg også likt å blitt

2. mrsmama Forelsket i forumet Påskekyllingene 2020

Synd det er et evig langt studie hvis man tar det på deltid.
    7 år hvis jeg ikke husker feil

3. AnneS Forumet er livet VIP Desemberlykke2017

Så en medisinsk sekretær har tatt noe skole, men ikke fagbrev/autorisasjon? Men så fort autorisasjon er i hendene, så har man blitt helsesekretær? :)

4. MariaS Forumet er livet VIP Novemberlykke 2016 ❤ Oktoberbaby 2016 ❤

Konditor eller jordmor :)

5. Sommerrose Flørter med forumet

Barnepleier på barselavdeling.

• Enig Enig x 1
  6. Kakemonster88 Trives på forumet :) jentene i juni13 VIP Januar 2017

Jeg skulle gjerne gått sykepleie :) Eller blitt konditor (men da hadde jeg blitt direkte feit) eller blomsterdekoratør (men tåler ikke alle planter) :)

Jeg synes det virker veldig spennende å være politi eller ambulansearbeider, men det har jeg ikke psyke til :)

7. MariaS Forumet er livet VIP Novemberlykke 2016 ❤ Oktoberbaby 2016 ❤

Hehe, denne likte jeg :joyful:
    Jeg gikk Blomsterdekoratør på vgs og skal ta Voksenopplæring innen Konditor til høsten :hilarious:
    Og den siste biten var spot on til meg også :)

• Liker Liker x 1
  8. Bliss_nr2 Glad i forumet Høsthjerter 2017 Sommerfuglene

Arkeolog
    Kurator

9. tulips Gift med forumet

Egentlig jordmor, men jeg orker ikke det eviglange løpet med skole. Så da blir det barsel,-og barnepleier isteden :)

10. Mekanikerfrue Glad i forumet Januarlykke 2020

Alltid drømt om å jobbe i ambulansen.
    Fagbrevet ble tatt i år og ville aldri byttet :)

Ellers liker jeg eldreomsorg (jobber med det) og syns psykologi/barnepsykologi er spennende men kommer aldri til å klare jobbe med det noe mer enn det jeg kommer borti i ambulansen. Det blir nok for tøft tror jeg.

11. Forumansvarlig Tamara Administrator Moderator ⭐️ Babyverden Stab ⭐️

Ville tatt en solid IT utdannelse om jeg kunne begynt på nytt

12. Lizz83 Gift med forumet

Sykepleier (bortsett fra at jeg hater oppkast...) :hilarious:

13. mammatil2prinsesser&2prinser Forumet er livet VIP September 2012 Novemberlykke 2018

Jordmor eller barnepleier, men tåler ikke så godt å se blod:hilarious: Blir fort natta morn og der ligger jeg å kaver rundt på gulvet:hilarious::oops: Arkeolog ville jeg veldig gjerne vært:D

14. Reana Gift med forumet ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

Jeg besvimte av bare tanken på blod helt til jeg måtte lære å ta blodprøver på skolen, det var visst kuren for å bli kvitt det :p

• Liker Liker x 1
  15. Mor2barn Gift med forumet Sommerfuglene

Det stemmer:)

16. Mor2barn Gift med forumet Sommerfuglene

Men må studere skule på nytt og, for så å søke autorisasjon, når eksamen er bestått.

17. mammatil2prinsesser&2prinser Forumet er livet VIP September 2012 Novemberlykke 2018

Går greit som regel, men blir det dype kutt osv, så greier jeg ikke å overse det uansett hvor mye jeg prøver:hilarious: Derfor tror jeg ikke jeg kunne vært jordmor, dessverre.

Last edited: 10 Jul 2019
    • Morsom Morsom x 1
  18. Nordlys2018 Gift med forumet Vi som prøver :)

Jeg ville blitt jurist slik at jeg kunne gått rettslig tilverks i forhold til naturvern, dyrevern, miljøvern. F.eks tilbudt støtte til organisasjoner, gjort anmeldelser og saksøkt osv.

19. Skjermtrollet Forumet er livet Tilgangsansvarlig ❤ Aprilbarna19 ❤ Januar 2017

Det er det jeg har :)

Skulle jeg valgt i dag tror jeg at jeg hadde blitt jordmor. Skjer nok ikke med det første. Vanskelig å bytte vekk god lønn og fleksibel arbeidstid mens vi har små barn og huslån :p

20. Musemor med tre søte små Ko-ko sa gjøken Marsmellows-15 VIP Aprilbarna`15

Jeg jobber som "hobby-jurist" og stortrives med det.
    Har også et par jurister som kan hjelpe meg når jeg trenger det, men ja, et veldig langt studie dersom jeg skal ta det vedsiden av jobb.
    Er akkurat ferdig med 2 år med 100% jobb, og 50% studier, og det frister ikke så veldig mye å fortsette med det

Del denne siden